قیمت خرید عصاره بره موم اصل و سایر فرآورده های درجه یک بره موم در مرکز عسل هفت قابل استعلام است. برای آشنایی با بره موم و خواص آن و نحوه سفارش و اطلاع از قیمت بره موم با مقاله زیر همراه باشید.

قیمت عصاره بره موم

خرید عصاره بره موم اصل

بره موم یکی از محصولات جانبی کندوی زنبور عسل است. این فرآورده توسط زنبور عسل به صورت مستقیم تولید میشود. بره موم ماده ای خمیری شکل برگرفته از طبیعت با بویی مطبوع است. بره موم خواص دارویی زیادی دارد. به همین دلیل ر طب سنتی از بره موم برای در مان بیماری ها استفاده میشود. با اینکه بره موم از محصول اصلی زنبور عسل یعنی عسل طبیعی ناشناخته تر است، اما خواص آن بسیار بیشتر است. جالب است بدانید قیمت یک کیلو بره موم یا فرآورده بره موم از قیمت یک کیلو عسل طبیعی بییشتر است. البته یکی از دلایل بالا بودند قیمت بره موم برداشت سخت تر و تولید محدود آن است. بره موم در بازار در رنگ های سبز، قهوه ای و سیاه موجود است. رنگ بره موم به رنگ ترکیبات تشکیل دهنده آن بستگی دارد. بره موم تشکیل شده از موم عسل صمغ گیاهی و گرده گل است. رنگ بره موم تا حد زیادی به رنگ صمغ موجود در آن بستگی دارد.

بره موم دارای خاصیت حالت پذیری در دماهای مختلف است. این محصول در دمای بالا سخت و شکننده میشود و در دمای بالا حالتی نرم و خمیری دارد و حالت پذیر است. علت حالت پذیری بره موم وجود موم عسل در آن است. بره موم در کندوی عسل به عنوان ماده ضد عفونی کننده محیط کندو توسط زنبور های عسل استفاده میشود. بره موم محیط درونی کندو را پاک نگه میدارد. بره موم همچنین به عنوان سیمانی برای بستن شکاف ها و درز های موجود در دیواره کندو توسط زنبور های عسل درون کندو استفاده میشود. برداشت بره موم به کمک تله بره موم انجام میشود. این وسیله درون محیط کندو قرار داده میشود. زنبور های عسل این غریزه را دارند که در صورت مشاهده منفذ یا شکاف غیر عادی در کندو آن را با بره موم پر کنند. تله بره موم نیز تخته ای پر از شکاف و منفذ است که زنبوردار آن را درون کندو قرار میدهد. زنبور های عسل بر اساس غریزه خود تله بره موم را از بره موم پر میکنند و زنبور دار آن را برداشت میکند.

برای خرید عصاره بره موم با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

عصاره بره موم

 

قیمت عصاره بره موم

زنبور عسل برای تولید بره موم به جمع آوری صمغ میپردازد. برداشت صمغ توسط زنبور عسل به کمک پاها و آرواره های زنبور انجام میشود. زنبور عسل بعد از برداشت صمغ آن را خرد میکند و در کیسه های پاهای عقبی خود قرار میدهد و به درون کندو میبرد. درون کندو زنبور های عسل با همکاری هم صمغ را با گرده گل و موم ترکیب میکنند و بره موم میسازند. بره موم در بازار در دو نوع بره موم خام و بره موم فرآوری شده عرضه میشود. عصاره بره موم نوعی بره موم فرآوری شده میباشد که توسط پزشکان طب سنتی و طب اسلامی برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار میگیرد. برای اطلاع از قیمت عصاره بره موم با مرکز عسل هفت در تماس باشید.

مصرف بره موم باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. این محصول روده را تقویت میکند و باعث درمان کولیت روده میشود. بره موم ضد میکروب و ضد تومور است و مصرف آن باعث بهبود عملکرد ریه ها میشود. بره موم زخم معده را درمان میکند. این محصول باعث درمان تورم و التهاب گلو میشود. بره موم ویروس های معده را از بین میبرد. مصرف بره موم برای درمان بیماری های ریوی مفید است. برای اطلاع از قیمت عصاره بره موم با مدیر فروش در تماس باشید.