عسل طلایی رنگ تولید شده از شهد گل های گیاه دارویی بابونه، یکی از گونه های دارویی عسل طبیعی می باشد که امروزه مرغوبترین نوع آن در دامنه های سبلان برداشت می گردد.شما می توانید از گروه عسل هفت عسل بابونه ارگانیک و طبیعی با قیمت مناسب خریداری و مصرف کنید.

فروش عسل طبیعی اقاقیا با قیمت مناسب

گفتنی است که مصرف عسل بابونه مرغوب و ارگانیک، می تواند در افزایش میزان شیردهی مادران، از خواص بسیار مفیدی برخوردار باشد.
در حال حاضر نمایندگی های فروش عسل ایرانی، نرخ قیمت خوبی را برای عسل بابونه ارگانیک، ارائه داده اند.

آیا می دانید که عسل بابونه خواص مفیدی برای مادران شیرده داشته است؟ در بازارهای خرید و فروش عسل، عسل بابونه ارگانیک چه قیمتی دارد؟ عسل بابونه جه خاصیتی دارد؟ در ادامه به جواب آن می پردازیم.

خواص عسل بابونه طبیعی

خرید عسل کاملا طبیعی

۱. خواص آنتی اکسیدانی

یکی از خواص عسل بابونه این است که آنتی اکسیدانهای قوی و خواص ضد التهابی را فراهم می کند. با داشتن این فواید، عسل بابونه طبیعی می تواند سلامت شما را به طور چشم گیر و قابل توجهی افزایش دهد. علاوه بر این، ثابت شده که خواص آنتی اکسیدانی آن می تواند به جلوگیری از سرطان و رشد سلول های تومور در بدن کمک کند. این امر سبب شده یکی از دارو های سرطان سینه در زنان باشد.

۲. کاهش وزن

افراد چاقی که رژیم غذایی می گیرند ممكن است غذاهای کم چربی و کم کلسترول را انتخاب کنند. همچنین می دانیم مصرف عسل به طور صحیح می تواند در کنترل وزن بدن کمک کند. به همین دلیل، عسل بابونه اثرات مثبتی را برای کاهش وزن از خود نشان داده است. این امر به خاطر وجود خاصیت کنترل و مهار کردن اشتها است.

۳. تسکین سردرد

کاری که باید انجام دهید این است که یک فنجان چای را با یک قاشق عسل بابونه ترکیب کنید و از اثرات تسکین دهنده آن لذت ببرید. برای اثر گذاری بیشتر می توانید شیر و دارچین را با عسل بابونه مخلوط کنید و میل نمایید و از این نوشیدنی سالم و خوشمزه لذت ببرید.

 

۴. کاهش معده درد

یکی دیگر از مزایای عسل بابونه، تسکین درد معده است. این به خاطر وجود خواص ضد التهابی در آن است. همچنین بر اساس تحقیقاتی دریافتند که عسل بابونه به عنوان یک داروی مهم گوارشی ارزشمند است و برای درمان اختلالات مختلف دستگاه گوارش از جمله مسمومیت، سوء هاضمه، اسهال، بی اشتهایی، و حالت تهوع استفاده شده است.

قیمت عسل بابونه طبیعی

شرکت پخش عسل

عسل بابونه از گونه های پرخاصیت عسل دارویی برداشت شده از دامنه های سبلان بوده که توسط نمایندگی های معتبر فروش در بازار؛ در انواع درجه یک و مرغوب خود آماده خریداری می باشد.
در حال حاضر دامنه های سبلان را می توان یکی از قطب های مهم در تولید انواع عسل دارویی به خصوص عسل بابونه معرفی کرد که از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد. عسل طلائی رنگ بابونه، اگر خالص باشد می تواند خواصی چون درمان سر درد، دردهای عادت ماهینانه و دردهای عضلانی را به همراه داشته باشد. عسل بابونه درجه یک را تنها از نمایندگی های معتبر در بازار خریداری کنید.

خرید عسل خام

خرید عسل کنار اصل

همه عسل ‌های موجود در فروشگاه عسل10 به صورت کاملا طبیعی به دست آمده و کاملا ارگانیک هستند. مزیت خرید عسل های گروه عسل 10 این است که تمامی آنزیم‌های موجود در عسل، که بیشتر خواص درمانی نیز ناشی از آن است حفظ می‌شود. و این موضوع مورد قابل توجه و مورد اهمیتی برای خرید عسل است.

برای سفارش و خرید عسل از طریق راه های ارتباطی زیر با گروه عسل هفت در تماس باشید.
شما علاوه بر شماره و راه های دیگر که در پایین صفحه امده از طریق لینک زیر می توانید از قیمت عسل و دیگر محصولات ما آگاه شوید.

برای آشنایی با سایر عسلهای مجموعه عسل هفت و خواص آنها با ادامه متن همراه باشید

خرید عسل خام

خواص عسل کنار

عسل کنار به نام عسل سدر نیز شناخته میشود. این عسل به بهبود سریع زخم ها کمک میکند. عسل کنار تقویت کننده و بسیار انرژی زاست. این عسل دارای خواص ضد التهابی است. مصرف عسل کنار باعث تقویت نیروی جنسی میشود. به همین دلیل به عسل کنار عسل جنسی نیز گفته میشود. عسل کنار دارای خاصیت آنتی بیوتیکی قوی است و باعث درمان عفونت های سینوسی یشود.مصرف عسل کنار باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود.

عسل کنار باعث درمان عفونت های تتنفسی میشود. این عسل باعث تسهیل عادت ماهانه میشود. مصرف عسل کنار باعث درمان سریع بعد از زایمان میشود. عسل کنار دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است این عسل زخم معده را درمان میکند. مصرف عسل کنار باعث درمان مشکلات کبدی میشود. عسل کنار یبوست و سوء هاضمه را برطرف میکند.این عسل باعث درمان بیماری های ناشی از سوء تغذیه میشود.

خرید عسل خام

خواص عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه را با نام عسل چند گیاه نیز میشناسند. عسل چهل گیاه باعث بهبود زخم های بدن میشود. این عسل مجموعه ای از خواص دارویی گیاهان مختلف طبیعت است. مصرف عسل چهل گیاه باعث درمان بیماری های معده میشود. عسل چهل گیاه معده را تقویت میکند. این عسل دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی می باشد. عسل چهل گیاه به درمان یبوست کمک میکند. مصرف عسل چهل گیاه باعث التیام زخم های حلق و ریه میشود. عسل چهل گیاه به درمان رفلاکس معده کمک میکند. مصرف عسل چهل گیاه باعث بهبود زخم های مجاری ادرای میشود. مصرف عسل چهل گیاه حافظه را تقویت میکن این عسل به تقویت مغز و اعصاب و افزایش انرژی بدن کمک میکند.

خرید عسل خام

خواص عسل گون

عسل گون بیخوابی را بهبود میبخشد . این عسل باعث درمان کم خونی میشود. عسل گون از کبد محافظت میکند. مصرف عسل گون باعث بهبود گرفتگی صدا میشود. این عسل حافظه را تقویت میکند. عسل گون با حفظ سلامت قلب کمک میکند. عسل گون با تنظیم سطح قند خون باعث کنترل بیماری دیابت میشود. مصرف عسل گون به التیام زخم های حلق و ریه کمک میکند. این عسل باعث تقویت روده میشود. مصرف عسل گون به بهبود هضم غذا کمک میکند. عسل گون به کاهش فشار خون بالا کمک میکند.

این عسل باعث درمان درد های مفصلی میشود. عسل گون سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند. این عسل خواص ضد التهابی دارد عسل گون باعث کاهش خستگی و استرس میشود. مصرف عسل گون به درمان آلرژی و مشکلات مغزی کمک میکند. عسل گون ضد تشنج و ضد صرع است.