عسل بابونه یکی از پرطرفدارترین عسل ها در جهان می باشد. عسل بابونه به دلیل داشتن خاصیت آرام بخشی و کاهش استرس، مورد توجه مردم قرار گرفته است. جهت خرید عمده یا خرده عسل بابونه طبیعی از طریق راه های ارتباطی که در آخر صفحه ذکر شده اقدام فرمایید.

خرید عسل بابونه

عسل بابونه یکی از پرطرفدارترین عسل ها در جهان می باشد. عسل بابونه به دلیل داشتن خاصیت آرام بخشی و کاهش استرس، مورد توجه مردم قرار گرفته است. بابونه باعث کاهش خستگی عضلانی و اضطراب می شود. بابونه یک گیاه گلدار در خانواده دیزی است که می توان از گل تازه یا خشک شده آن دم کرد. این گیاه علاوه بر داشتن خاصیت آرام بخشی، دارای خواص آنتی اسپاسم، ضد التهاب و ضد باکتری نیز می باشد.

عسل بابونه به عسلی گفته می شود که بخش عمده شهد مورد استفاده آن از گیاه بابونه باشد. گاهی اوقات اگر یک گونه گل تامین کننده ۵۰ درصد یا بیشتر از منابع شهد یک عسل باشد آن عسل را به نام آن گل خاص می نامند، البته در بعضی اوقات تا ۸۵ درصد شهد را نیز امکان دارد یک گیاه تامین کرده باشد اما درصدهای بالاتر از این غیر معمول است زیرا هر چند زنبور به گل ها وفاداری نشان می دهد ولی به ندرت پیش می آید که این وفاداری مطلق باشد.

خواص عسل بابونه

خرید عسل طبیعی

عسل بابونه از سری عسل های گیاهی است که بیشتر مصارف دارویی و درمانی دارد اما میتوان یه عنوان یک خوراکی و دارویی انرژی اور آن را در زندگی استفاده کرد و  از آن در برنامه غذایی روزانه استفاده کرد. خواص عسل بابونه زیاد است طبع این عسل گیاهی گرم و خشک است.
این عسل، مقوی تقویت کنندگی معده و محرک اشتها بودن از سری خواص بیشمار این عسل است. کسانی که دچار تشنج هستند استفاده از این عسل برایشان بسیار مفید است . این عسل گیاهی برای سلامت و شادابی پوست بسیار مفید است. اگر بخواهیم به طور کلی این محصول را مورد برسی قرار دهیم عسل بابونه یکی از عسل های است که خواص دارویی بسیاری دارد و در عین حال خوش خوراک است و طعمی مطبوع دارد.

برخی از خواص این عسل گیاهی و طبیعی به شرح زیر است:

1) رفع گرفتگی عضلات

یکی از مزایای سلامتی این عسل، از بین بردن گرفتگی عضلات است افرادی که دچار گرفتگی مداوم عضلات می شوند این عسل برای آن ها توصیه می شود و مفید است. همچنین این نوع عسل دارای اثرات تسکین دهنده بر بسیاری از مشکلات در بدن است و سبب کاهش درد می شود. علاوه بر این، بر اساس تحقیقات دانشمندان و ساینتیست ها، این عسل دارای خواص ضد درد و تسکین درد است. در نتیجه کمک می کند تا از التهاب بدن از جمله گرفتگی عضلانی و درد در امان بمانید و اگر دچار درد یا گرفتگی هستید اهسته اهسته از آن رها شوید و درد شما تمام شود.

2) تنظیم قند خون

عسل بابونه به طرز شگفت آوری می تواند به تنظیم میزان قند خون کمک کند. این به خاطر وجود گلوکز و فروکتوز در عسل است. در نتیجه، اینها سریعاً در بدن حل می شوند و سطح گلوکز و انسولین را در بدن افزایش می دهند. سپس به تنظیم میزان قند خون کمک می کند.

3) درمان سرطان

با توجه به سطح آنتی اکسیدان های خوب در عسل بابونه، نتایج مثبت در درمان سرطان نشان داده شده است. این نیز با توجه به حضور آنتی اکسیدان ها در این عسل می باشد که برای خنثی کردن مواد شیمیایی سرطان زا در بدن است. در نتیجه، مصرف منظم این عسل موجب جلوگیری از تشکیل و رشد سلول های سرطانی و تومور خواهد شد و توانایی جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد را دارد که می تواند باعث جهش DNA از جمله سرطان و سایر بیماری های مزمن شود. بنابراین، شما می توانید با مصرف منظم آن، سیستم ایمنی قوی برای مبارزه با سرطان را داشته باشد.

خرید اینترنتی عسل بابونه

برای خرید عسل بابونه یا دیگر محصولات گروه عسل هفت از فروشگاه عسل 10، کافی است پس از انتخاب محصولات مورد نظر با شماره های زیر یا از راه های دیگر سفارش خود را ثبت کنید. برای اطلاع از قیمت ها از طریق لینک زیر استفاده کنید.

قیمت و اطلاعات کامل در مورد عسل ومحصولات وابسته

پس از تکمیل سفارشات، مرسوله شما بسته بندی و به آدرس ذکر شده ارسال میگردد.
سریع ترین و بهترین روش جهت ثبت سفارش بصورت اینترنتی می باشد. در ادامه با انواع عسل طبیعی مرکز عسل هفت و خواص آنها آشنا میشوید.

خرید عسل خام

قیمت عسل کنار اصل

عسل کنار با نام عسل سدر نیز شناخته میشود. این عسل به بهبود سریع زخم ها کمک میکند. عسل کنار خاصیت ضد التهابی دارد. عسل کنار به عسل جنسی معروف است زیرا مصرف آن باعث تقویت نیروی جنسی میشود. عسل کنار دارای خاصیت آنتی بیوتیکی قوی است. این سل باعث درمان عفونت های سینوسی میشود. مصرف عسل کنار به درمان عفونت های تنفسی کمک میکند. عسل کنار دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است.

عسل کنار برای درمان مشکلات کبدی مفید استو این عسل بسیار تقویت کننده و بسیار انرژی زاست. عسل کنار درمان کننده ی یبوست است. این عسل سوء هاضمه را برطرف میکند. عسل کنار بیماری های ناشی از سوء تغذیه را درمان میکند. عسل کنار ضد صرع است. این عسل عادت ماهانه را تسهیل میکند.

خرید عسل خام

فروش عسل طبیعی گون

عسل گون باعث بهبود بیخوابی میشود. این عسل به درمان گرفتگی صدا کمک میکند. عسل گون کم خونی را درمان میکند. این عسل باعث کاهش کلسترول خون میشود. مصرف عسل گون باعث حفظ سلامت و تقویت قلب و عروق میشود. این عسل حافظه را تقویت میکند.عسل گون باعث التیام زخم های حلق و ریه میشود. این عسل به درمان درد های مفصلی کمک میکند. عسل گون برای درمان سرماخوردگی مفید است. این عسل باعث بهبود هضم غذا و تقویت روده میشود. عسل گون کلسترول خون را تنظیم میکند و به بهبود بیماری دیابت کمک میکند.

خرید عسل خام

خرید عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه به عسل چند گیاه نیز معروف است. این عسل مجموعه ای از خواص چند گیاه دارویی مختلف در طبیعت است. عسل چهل گیاه باعث بهبود زخم ها میشود. این عسل به درمان بیماری های معده کمک میکند. عسل چهل گیاه خواص انتی اکسیدانی قوی دارد. این عسل باعث تقویت معده میشود. مصرف عسل چهل گیاه یبوست را برطرف میکند. عسل چهل گیاه تقویت کننده ی روده است. این عسل سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند. عسل چهل گیاه باعث التیام زخم های مجاری ادراری میشود. عسل چهل گیاه به درمان رفلاکس معده کمک میکند. این عسل باعث درمان زخم های حلق و ریه میشود. عسل چهل گیاه باعث تقویت حافظه میشود. این عسل به افزایش انريس بدن کمک میکند. عسل چهل گیاه باعث درمان سرفه و سرماخورردگی میشود. این عسل به تقویت مغز و اعصاب کمک میکند.