شما میتوانید قیمت عسل گشنیز خالص در ایران را از سایت عسل 10 و عسل هفت و دیگر سایت های موجود به دست آورید. عسل گشنیز یکی از بهترین و مقوی ترین عسل است که بین انواع عسل طرفدار های زیادی دارد.

عسل گشنیز چیست؟

همانطور که از نام این عسل مشخص و واضح است، این عسل از شهد گیاه گشنیز تهیه می شود. عسل گشنیز یک از محصولات عسل هفت است که این شرکت برای مشتریان خود تهییه و آماده کرده است.
از آنجایی که مورد تائید آزمایشگاه های تخصصی عسل و غذا و دارو می باشد، آن را جهت ارائه به مردم سراسر کشور آماده نموده ایم.

عسل گون

خواص عسل گشنز چیست؟

1) تقویت اعصاب و رفع سردرد

عسل گشنیز در بر طرف کردن مشکلات خواب از جمله بی خوابی بد خوابی و کم خوابی نقش مهمی ایفا می نماید زیرا باعث ترشح هرمونی به نام سروتونین (serotonine) در مغز شده و وظیفه این هرمون که تنظیم خواب است باعث شده خواب فرد تنظیم شود، در نتیجه باعث آرامش اعصاب و خواب می گردد. هیچ داروی خواب آوری قبل از خواب مفید تر و کار آمد تر از یک لیوان شربت عسل گشنیز یا یک قاشق غذاخوری عسل گشنیز نیست که تاثیر آرام بخش روی دستگاه عصبی و خواب دارد. بنابراین باید همواره این ماده غذایی ساده را بر تمام قرصهای خواب آور که بیهوده و بی ثمر مخاط معده را تحریک می کند ترجیح داد از آن به عنوان دارو و مواد غذایی که نه تنها هیچ ضرری نداشته سبب تقویت بدن هم می شود جایگزین کرد.

شرکت پخش عسل خام

2) درمان حساسیت

تحقیقات جدیدی که در سال های اخیر انجام شده اینگونه نشان می دهد که عسل گشنیز نقش بسزایی در درمان حساسیت و رفع آلرژی (از بین بردن تدریجی آلرژی و حساسیت بدن) دارد. استفاده از عسل گشنیز سابقه خوبی در درمان به اصطلاح Hay Fever تب یونجه یا التهاب بینی و سینوس های مجاری تنفسی در بخش فوقانی را دارد.

3) درمان سرماخوردگی و سرفه

درمان سرماخوردگی با عسل گشنیز با توجه به خواص تسکین دهنده، ضدالتهاب و ضد میکروب عسل گشنیز می تواند بسیار مفید باشد. یکی از بهترین روش های درمان سرماخوردگی نوشیدن یک لیوان آب گرم مخلوط با عسل گشنیز و مقدار کمی آبلیموی تازه یا یک لیوان شیر گرم مخلوط با عسل گشنیز می باشد.

چگونه عسل گشنیز تولید و تهیه می شود؟

عسل گشنیز به عسلی گفته می شود که قسمت عمده شهد فایق مورد استفاده آن از گیاه گشنیز باشد در این صورت است که عسل گشنیز به دست می آید. برخی اوقات اگر یک نمونه گل تامین کننده 45 درصد یا بیشتر از منابع شهد یک عسل باشد آن عسل را به نام آن گل مشخص و خاص نام گذاری می کنند، البته در بعضی اوقات تا 70 درصد شهد را نیز امکان دارد یک گیاه تامین کرده باشد اما درصدهای بالاتر از این غیر معمول است زیرا هر چند زنبور به گل ها وفاداری نشان می دهد ولی به ندرت پیش می آید که این وفاداری مطلق باشد.

چگونه عسل گشنیز تولید و تهییه می شود؟

نحوه تشخیص عسل گشنیز

گروه عسل هفت و زنبور داران این گروه گل هایی که زنبورهایمان به سراغ آن ها می روند را به دقت مشاهده می کنیم و مورد برسی قرار می دهیم. اگر بیشتر این گل ها از یک گونه خاص باشد، عسلی که به فاصله ۱ تا ۲ روز پس از اتمام شهد آن نوع گل برداشت شود بنام همان نوع گیاه نام گذاری می شود.هر چند کاملاً مشخص است مثلاً عسلی که در باغات مرکبات برداشت می شود عسل مرکبات و عسلی که در مناطق پوشیده از گیاه گون برداشت می شود عسل گون می باشد.

نحوه تشخیص عسل گشنیز

برای اطلاع از قیمت ها و خرید عمده عسل با انواع طعم ها و مزه ها و برای مشاوره در انتخاب بهترین محصول از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.