پیشنهاد من به شما این است که حواس خود را جمع کرده و مراقب باشید که برخی از افراد سود جو در بازار های امروز برخی عسل تغذیه ای و یا عسل تقلبی را به قیمت عسل طبیعی و اصل به مردم می فروشند. قیمت عسل بستگی به نوع عسل و خالص بودن آن دارد.

عسل گون

خرید و فروش انواع عسل

عسل یکی از محصولات خوراکی است که دارای خواص فراوانی است. این ماده خوراکی که علاوه بر خاصیت های غذایی و تقویت کننده ای که دارد دارای خاصیت ها و ویژگی های دارویی نیز می باشد.

عسل ها انواع طعم ها و کیفیت ها را دارا است که بر برخی از انواع عسل طبیعی از نظر کیفیت برداشت:

  • عسل طبیعی
  • عسل تغذیه ای (عسل شکری)
  • عسل تقلبی (عسل صنعتی) (عسل مصنوعی)

 

عسل طبیعی، عسل تقلبی، عسل شکری

در مطالب گذشته ذکر شده بود ولی به دلیل اهمیت این موضوع دوباره نیز یاد آور می شویم: عسل طبیعی فقط و فقط از شهد گلها و گیاهان تهیه می شود. عسل های طبیعی هیچ گاه از طریق تغزیه ها شکری و یا دیگر تغزیه ها تامین نمی شوند بلکه به طور 100 درصد از شهد گیاهان تهیه می شوند.
تولید عسل طبیعی را زنبورعسل برعهده دارد و تغذیه زنبور نیز کاملاً طبیعی است و نیازی به تغذیه کمکی ندارد.
عسل تغذیه ای که به آن عسل شکری نیز گفته می شود توسط زنبورعسل تولید می شود با این تفاوت که در زمان تولید آن، به زنبور عسل تغذیه کمکی مثل شربت و شکر داده می شود. عسل تقلبی یا عسل صنعتی در کارخانه تولید می شود و زنبور عسل در تولید آن هیچ نقشی ندارد.

گذاشتن عنوان عسل برای این نوع، اشتباه بسیار بزرگی است. در تولید عسل تقلبی از مواد قندی مثل گلوکز و فروکتوز مایع، اسانس ها، رنگ ها و انواع نگهدارنده ها استفاده می شود.

 

رنگ انواع عسل طبیعی

هر نوع عسل طبیعی رنگ مخصوص به خود دارد. به موارد زیر توجه کنید.

  • سفید به زرد ( اقاقیا )
  • زرد نارنجی (بهار نارنج )
  • زرد مایل به سبز طلایی (مرکبات شمال)
  • کهربائی (اکلیل کوهی )
  • عقیقی مایل به قرمز(عسل آویشن)
  • قهوه ای (عسل کاج)
  • سیاه (عسل سیاه دانه)
  • عسل جنگلی

پس این باور درست نیست که عسل طبیعی و خوب رنگ تیره دارد.

خرید عسل کاملا طبیعی

قیمت انواع عسل در سال 1402

طبق شرایط کشورمان و روند افزایش قیمت کالا های مختلف به طبع قیمت عسل هم از این چرخه مستسنی نمانده و دارای افزایش قیمت بوده است.
این افزایش قیمت چقدر است؟

اینکه افزایش قیمت عسل در سال 1402 چقدر و به چه میزان بوده وابسته به عوامل مختلفی است. مانند نوع عسل، کیفیت عسل، درصد خلوص عسل، چند گل بودن یا تک گل بودن عسل و غیره… وابسته است و این عوامل تاثیر مستقیمی بر روی قیمت عسل و افزایش قیمت آن خواهند داشت. قیمت انواع عسل با توجه به دسته بندی اعلام شده در سال 1402 متفاوت بود. طبیعتاً بیشترین قیمت مربوط به عسل صددرصد طبیعی و کمترین قیمت مربوط به عسل مصنوعی است. قیمت عمده عسل تغذیه ای بسته به میزان تغذیه زنبورعسل، دارای بازه قیمت متفاوتی است.

 

قیمت عمده عسل تغذیه ای

همانطور که گفته شد اگر چه عسل شکری توسط زنبور عسل تولید می شود اما یک عسل صد درصد طبیعی نیست. قیمت عسل شکری یا همان عسل تغذیه ای هم در سال 1402 تا 1401 نوسان زیادی داشت.

خرید عسل گون اصل

شما میتوانید جهت آگاهی از قیمت ها و ثبت سفارش بر روی لینک زیر کلیک کنید و به سایت فروشگاه اینترنتی عسل هفت بروید.

قیمت انواع عسل طبیعی و با کیفیت متفاوت

در ادامه با انواع عسل مرکز عسل هفت و خواص آنها آشنا میشوید.

خرید عسل گون

فروش عسل طبیعی گون

عسل گون طبیعی باعث کاهش فشار خون بالا میشود. این عسل به بهبود هضم غذا کمک میکند. عسل گون به تقویت روده کمک میکند. عسل گون خاصیت ضد التهابی دارد و آلرژی را درمان میکند. مصرف عسل گون باعث درمان کم خونی میشود. عسل گون به بهبود بیخوابی کمک میکند. این عسل باعث درمان گرفتگی صدا میشود. عسل گون طبیعی به التیام زخم های حلق و ریه کمک میکند. این عسل طبیعی با تنظیم سطح قند خون باعث کنترل بیماری دیابت میشود. عسل گون طبیعی علاوه بر تنظیم قند خون، فشار خون را نیز تنظیم میکند. عسل گون به تقویت حافظه کمک میکند. این عسل ضد تومور و ضد پیری است. این عسل درمان کننده مشکلات گوارشی است. مصرف عسل گون به درمان سرماخوردگی کمک میکند. این عسل باعث درمان بیماری های کلیوی میشود. عسل گون باعث تقویت سیستم ایمنی میشود. این عسل خواص آنتی اکسیدانی دارد.

خرید عسل از زنبورداران

قیمت عسل مرکبات اصل

عسل مرکبات با نام عسل بهارنارنج نیز معروف است. این عسل سرشار از آنتی اکسیدان است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. عسل مرکبات منبع غنی از انواع مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن است. این عسل دارای فیبر است و به همین دلیل باعث تقویت سیستم گوارشی میشود و به پاکسازی لوله گوارشی و بهبود هضم کمک میکند. عسل مرکبات باعث تقویت حافظه میشود. این عسل طبیعی به تقویت قلب کمک میکند. عسل مرکبات طبیعی باعث درمان سنگ کلیه میشود. عسل مرکبات برای مقابله با سرطان مفید است. عسل مرکبات باعث حفظ شادابی و سلامت پوست میشود.

خرید عسل ارگانیک

خرید عسل طبیعی کنار

عسل کنار به نام عسل سدر نیز معروف است. این عسل برای بهبود زخم ها مفید است. عسل کنار دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است. عسل کنار بسیار تقویت کننده و انرژی زاست. عسل کنار دارای خاصیت آنتی بیوتیکی قوی است. مصرف این عسل به درمان عفونت های سینوسی کمک میکند. عسل کنار طبیعی به عسل جنسی نیز معروف است. این عسل دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. مصرف عسل کنار به بهبود مشکلات کبدی کمک میکند. عسل کنار طبیعی به درمان زخم معده کمک میکند. این عسل باعث درمان یبوست میشود. عسل کنار طبیعی سوء هاضمه را درمان میکند. مصرف عسل کنار باعث درمان بیماری هیای ناشی از سوء تغذیه میشود. این عسل به تسهیل عادت ماهانه کمک میکند. این عسل باعث درمان عفونت های سینوسی میشود. مصرف عسل کنار باعث ارتقای سطح سلامت و انرژی عمومی بدن میشود.

خرید عسل خام

قیمت خرید عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه با نام عسل چند گیاه نیز معروف است. این عسل به بهبود زخم های بدن کمک میکند. عسل چهل گیاه مجموعه ای از خواص چند نوع گیاه دارویی است. عسل چهل گیاه به درمان بیماری های معده کمک میکند. مصرف عسل طبیعی چهل گیاه باعث تقویت معده میشود. عسل چهل گیاه خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد. این عسل باعث تقویت روده میشود. مصرف عسل چهل گیاه یبوست را برطرف میکند. این عسل زخم های مجاری حلق و ریه را التیام میبخشد. عسل چهل گیاه طبیعی باعث درمان رفلاکس معده میشود. این عسل به درمان زخم های مجاری ادراری کمک میکند. عسل چهل گیاه حافظه را تقویت میکند. عسل چهل گیاه انرژی بدن را افزایش میدهد. درمان سرماخوردگی و سرفه یکی دیگر از خواص عسل چهل گیاه است. عسل چهل گیاه باعث تقویت مغز و اعصاب میشود.