مرکز عسل هفت، مرکز فروش ویژه عسل کنار طبیعی اصل با ضمانت آزمایشگاه و قیمت مناسب است. برای سفارش عسل کنار طبیعی و اطلاع از خواص و نحوه تولید آن مقاله زیر را مطالعه نمایید.

فروش ویژه عسل کنار

قیمت هر کیلو عسل کنار

عسل کنار یکی از عسل های طبیعی با محبوبیت بسیار زیاد است. این عسل به عسل سدر نیز معروف است و در کشور های خارجی نیز محبوب است. عسل های طبیعی حاصل نوشیدن شهد گل های طبیعت توسط زنبور عسل میباشد. نوعی عسل به نام عسل تغذیه ای در بازار وجود دارد که مصرف آن به هیچ عنوان توصیه نمیشود. در تولید عسل های تغذیه ای زنبور عسل از شکر و شیره مصنوعی تغذیه میکند. بنابراین عسل تغذیه ای یک عسل مصنوعی است و ارزش غذایی و دارویی ندارد.

عسل تغذیه ای نه تنها برای سلامت انسان مفید نیست بلکه مضر است. اما عسلی که طبیعی باشد به عنوان دارو و غذا قابل استفاده برای همه است. از عسل طبیعی برای درمان بیماری های زیادی استفاده میشود. این فرآورده در طب سنتی و طب اسلامی کاربرد های زیادی دارد. عسل های طبیعی به دو دسته عسل تک گل و جند گل تقسیم میشوند.

عسل تک گل حاوی بیش از نود درصد شهد یک گل یا گیاه است. گرچه ممکن است درصد ناچیزی از شهد گل های دیگر نیز در عسل تک گل موجود باشد. عسل های چند گل از چند نوع شهد تشکیل شده است. به عسل های چند گل عسل چهل گیاه نیز گفته میشود که خواص متعددی دارند. عسل کنار یک عسل تک گل طبیعی به حساب می آید که از شهد گل های درخت کنار تهیه شده است.

عسل طبیعی از نوشیدن شهد گل ها توسط زنبور عسل حاصل میشود. زنبور عسل با خرطوم خود شهد را از درون گل ها مینوشد و وارد معده خود میکند. زنبور عسل دو عدد معده دارد. معده اول زنبور عسل مخصوص هضم غذا میباشد. اما معده دوم برای تولید عسل طبیعی اختصاصی شده است. در معده دوم زنبور عسل آنزیم هایی هستند که با اثر آنها شهد به عسل طبیعی تبدیل میشود.

زمانی که عسل طبیعی تولید شد زنبور عسل آن را وارد خانه های کندو عسل میکند. سپس روی آن را با لایه ای از جنس موم میپوشاند. وجود این لایه مومی باعث جلوگیری از ورود آلودگی ها به درون عسل میشود. این لایه مومی را زنبور عسل توسط غده های شکمی خود تولید میکند.

فروش ویژه عسل کنار

فروش ویژه عسل کنار

در هنگام خریداری عسل حتماً دقت کنید عسلی که خریداری میکنید خام باشد. عسل خام به عسلی میگویند که پس از برداشت حرارت ندیده باشد. زیرا حرارت مواد مغذی موجود در عسل را از بین برده و باعث کاهش ارزش غذایی و دارویی عسل میشود. عسل طبیعی خام گران تر از عسل تغذیه ای و عسل حرارت دیده است اما در عوض خواص اصیل دارویی و غذایی دارد.

عسل کنار تاثیرات آنتی بیوتیکی بسیار قوی دارد. این عسل بیماری های مختلفی را به طور طبیعی درمان میکند. مصرف عسل کنار باعث درمان سریع زخم ها میشود. عسل کنار به درمن عفونت سینوسی کمک میکند. مصرف عسل کنار باعث درمان مشکلات کبدی میشود. این عسل زخم معده را بهبود میبخشد. مصرف عسل کنار بیماری های ناشی از سوء تغذیه را درمان میکند.

مصرف عسل کنار به درمان عفونت های تنفسی کمک میکند. این عسل مشکلات هاضمه و یبوست را درمان میکند. درمان مشکلات بینایی با عسل کنار امکان پذیر است. مصرف عسل کنارباعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. عسل کنار به درمان سوختگی ها کمک میکند. عسل کنار دارای اثرات ضدالتهابی است به عسل کنار عسل جنسی نیز گفته میشود زیرا نیروی جنسی را تقویت میکند.

جهت سفارش عسل کنار طبیعی با مدیریت فروش در تماس باشید.