عسل طبیعی مرکبات در کشور ما هم در مناطق شمالی و هم مناطق جنوبی برداشت می شود که انواع آن در مرکز عسل هفت خرید و فروش می شود. عسل مرکبات از جمله انواع عسل طبیعی و معطر می باشد که در کشور ما تولید و برداشت می شود و خرید و فروش عمده آن نیز همراه با رونق خاصی بوده است. این نوع عسل برای صادرات به دیگر کشورها نیز بسیار مفید و مناسب می باشد.

عسل مرکبات چیست

عسل مرکبات حاصل فعالیت زنبور عسل بر روی شهد شکوفه های درخت نارنج که به بهارنارنج معروف است و سایر مرکبات مثل پرتقال و لیمو می باشد.
عسل مرکبات در استان های شمالی کشور، استان فارس و استان هرمزگان تولید و برداشت می شود.
در برخی از نقاط کشور عسل مرکبات و عسل بهارنارنج را یکی می دانند و برخی مناطق نیز آنها را تفکیک می کنند.

تولید عسل مرکبات طبیعی

برای تولید یک کیلو عسل طبیعی، ۶۰ هزار زنبور عسل با هم دیگر در همکاری هستند. همچنین مسافتی بسیار طولانی را برای فرآیند تولید عسل طی میکنند. زنبور عسل با جمع آوری شهد گلها، به گرده افشانی و تناوب نسل گیاهان گرده افشان کمک بزرگی میکنند. شهد برداشت شده، در معده ی مخصوص زنبور عسل پردازش میشود و به عسل تبدیل میشود.

خواص عسل مرکبات

فروش ویژه انواع عسل

درختان مرکبات درختان پرتقال، نارنگی، لیمو ترش، لیمو شیرین، گریپ فروت، نارنج است.

آن‌ها درختانی نیمه‌گرمسیری هستند که از میوه، برگ، گل، پوست، یا ساقهٔ آن‌ها به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌ های مهم مرکبات، داشتن آنتی ‌اکسیدان فراوان‌ شان است. زیرا وجود ویتامین C در این میوه‌ها ترکیباتی را خنثی می‌ کند که از عوامل سرطان ‌زا به حساب می ‌آیند. محصولی است که از تلاش و فعالیت زنبور عسل بر روی شهد شکوفه های درخت نارنج که به بهارنارنج معروف است. عسل مرکبات دارای رنگ زرد کم رنگ مایل به قهوه ای است.

خرید عسل خام 

خرید آنلاین بهترین عسل

عسل مرکبات یکی از عسلها ی تک گل است که بیشتر از ۷۰ درصد از شهد مرکبات تشکیل شده است. عسل طبیعی به عسلی میگویند که شهد گلها تنها منبع تغذیه ی زنبورهای سازنده ی آن باشد. اگر در تغذیه زنبور عسل دخالت شود، عسل دیگر طبیعی نیست بلکه یک عسل تغذیه ای است.
عسل به صورت خام ارزش غذایی فوق العاده ای دارد.عسل خام یعنی عسلی که حرارت دیده نباشد.

ساکارز عسل مرکبات

قبلاً در مورد ساکارز عسل توضیحاتی داده شد.
چنانچه عسل مرکبات در زمان شکوفه های بهارنارنج برداشت شود و البته برداشت آن یعنی تغذیه زنبور عسل صددرصد طبیعی باشد، ساکارز آن کمتر از ۲٫۵ درصد می باشد.
اما اگر سایر مرکبات مثل پرتقال نیز با آن آمیخته باشد، بطور طبیعی ساکارز بالایی دارد و گاهی به ۵ درصد نیز می رسد.

تشخیص عسل طبیعی مرکبات

برای تشخیص طبیعی بودن عسل، بهترین و دقیق ترین شیوه، در آزمایشگاه های مدرن و معتبر صورت میگیرد. عسل طبیعی رایحه ای مطابق با گیاه منشا دارد که بلافاصله بعد از باز شدن درب عسل متصاعد می شود. عسلهای تقلبی معمولاً این رایحه ی طبیعی را ندارند و بو و عطر ناشناس را دارند. عسل طبیعی انحلال پذیری سریعی با بزاق دهان دارد  که در دهان خوردن آن کاملاً محسوس است.

بنابراین سعی کنید عسل را از فروشگاه های معتبر و متعهد که محصولات خود را در آزمایشگاه ها قبل از فروش و عرضه به طور کامل بررسی و آزمایش میکنند تهیه نمایید.

فروش عسل مرکبات

فروش عسل مرکبات

فروشگاه عسل هفت انواع عسل مرکبات را تولید می کند. شما برای خرید عسل مرکبات می توانید به سایت عسل هفت مراجعه کنید. برای اطلاع از انواع قیمت های عسل  می توانید به سایت عسل هفت مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر از فروش می توانید با شماره های موجود در سایت عسل هفت تماس بگیرید.