سفارش کپسول بره موم

سفارش عمده بره موم درجه یک در سایت عسل 10 انجام می شود. برای سفارش محصول مورد نظر خود از راه های ارتباطی پایان صفحه با ما در تماس باشید. بره موم یکی از محصولات شرکت عسل هفت است که طرفداران بسیاری دارد و افراد زیادی طالب آن هستند و به شکل های مختلف آن را مصرف میکنند.

خرید بره موم طبیعی

سفارش کپسول بره موم

یکی از موضوع های که امروز قصد داریم و می‌خوایم در موردش صحبت کنیم، بره‌ موم کیلویی یا قیمت هر کیلو بره موم است.

اما قبل از اینکه شروع به بررسی این موضوع کنیم، بهتره بپرسیم اصلا بره‌ موم چی هست؟

و چه خواصی داره؟ چرا تا این حد پرطرفداره؟ حتما همه شما تا حالا عسل خوردین و با مزه شیرین و لذت بخش اون آشنا هستین. خواص بی‌نظیری که تنها و تنها تو عسل موجوده، تو هیچ نوع مربا یا شهد دیگه‌ای نمیشه پیدا کرد.

علتش هم اینه که عسل رو زنبورای پرکار و فعال بصورت کاملاً طبیعی و ارگانیک می‌سازند. جالبه که حتی انواع عسل پرورشی هم توسط زنبورهای عسل ساخته میشه. از خواص بی‌نظیر عسل که بگذریم، خوبه بدونین که حتی لونه زنبورهای عسل هم خوردنیه! بله تعجب نکنید! درست  شنیدین؛ کندوی زنبور عسل از موم درست شده که برای بدن خواص بی‌نظیری داره.

بره موم چیست؟

سفارش کپسول بره موم

شاید شما هم تا به حال کلمه بره موم رو شنیده باشین. این ماده که از صمغ درختان و شیره چکیده اونا تهیه میشه، در واقع توسط زنبورهای عسل به عمل میاد. به این شکل که زنبورها شیره درختان رو جمع‌آوری میکنن و اون رو با پاهای عقبیشون حمل می‌کنن و به کندو می‌برن. بره موم یک ماده خمیری است که بوی مطبوعی دارد.

بره موم به اندازه کافی میان مردم شناخته نشده است. قیمت هر کیلو بره موم از یک کیلو عسل طبیعی بیشتر است. خواص دارویی بره موم از عسل طبیعی بیشتر است. بره موم محصول جانبی زنبور عسل است. از بره موم در طب سنتی و طب اسلامی برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده میشود. بره موم به چسب زنبور عسل نیز معروف است.

بره موم به صورت مستقبم توسط زنبور عسل ساخته میشود. بره موم در رنگ های سبز، قهوه ای و سیاه در بازار موجود است. رنگ بره موم تا حد زیادی به ترکیبات آن بستگی دارد. بره موم تشکل شده از گرده گل، صمغ گیاهان و موم عسل میباشد. بره موم خاصیت حالت پذیری در دما های مختلف دارد. در دمای معمولی یا بالا، بره موم نرم و خمیری و حالت پذیر است اما بره موم در دمای پایین سخت و شکننده میشود. دلیل این حالت پذیری بره موم وجود موم عسل در آن است.

علت گران قیمت بودن بره موم

قیمت بره موم به خاطر همین خواص کمی گرون به نظر میاد. اما یادمون نره که هر کدوم از این موارد اگه قرار باشه با داروهای شیمیایی درمان بشن، مسلماً کلی هزینه رو دست‌ بیمار میزارن. البته قیمت بره موم به عوامل متعددی بستگی داره که میتونن در حالات مختلف دچار تغییر بشند برای مثال محیط کندویی که عسل و بره موم از اون به دست میاد، تو قیمت این محصول تاثیر زیادی داره. نوسان قیمت بره موم به عواملی از قبیل وضعیت بازار، میزان عرضه و تقاضا، کیفیت محصول عرضه شده و موارد زیاد دیگه‌ای وابسته‌ است.

چه عواملی روی قیمت بره موم موثر است؟

از جمله عوامل موثر روی قیمت بره‌موم، برند محصول هست که تاثیر زیادی روی قیمت بره‌موم داره.

اگه کنجکاوین که بدونین چرا، توضیحش اینه که اسم یک برند سرشناس تقریبا مساویه با اعتبار اون؛ به عبارت دیگه شما با خرید از یک برند مطمئن از بابت اصالت چیزی که می‌خرین آسوده خاطر هستین و دیگه لازم نیست نگران تقلبی بودن یا خالص نبودن اون باشین.

از اونجا که قراره این ماده برای موارد درمانی و رفع مشکلات جسمی استفاده بشه، اصل بودن اون اهمیت خیلی زیادی پیدا میکنه.

به خصوص این روزها که انواع مارک های تقلبی مواد خوراکی و درمانی داخل بازار فراوان است.

اگه قیمت بره‌موم خریداری شده توسط شما قدری بالاتر باشه ولی از اصل بودن اون مطمئن باشین، مسلماً ارزش بیشتری داره نسبت به اینکه بره‌موم تقلبی و ناخالص رو با قیمت پایین‌تر خریداری کنین.

قیمت بره‌موم مرغوب

با اینکه خیلی‌ها بره‌موم رو بصورت خام مصرف می‌کنن، این ماده رو به صورت شربت، قرص و کپسول هم تولید کردن و توی بازار موجوده که بعد از مصرف، اثرات مفید خودش رو تو بدن باقی میذاره.

از اونجایی که بره ‌موم با قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلفی تو بازار ارائه میشه و دست‌های زیادی تو این زمینه وارد کار شده، اگه می‌خواین جنس مطمئن و سالم به دستتون برسه و از خواص واقعیش بهره ببرین، سعی کنین خریدتون رو از فروشگاه یا سایت معتبر انجام بدین تا گرفتار افراد متقلب نشین.

بره موم عسل با قیمت‌های مختلف تو بازار موجوده که میشه از اونا استفاده خوراکی و دارویی کرد.