خرید عمده ژل رویال خوراکی از فعالیت های همکاران ما در مرکز عسل هفت می باشد. ژل رویال محصولی دیگر از فرآورده های زنبور عسل می باشد.

ژل رویال خوراکی

می دانیم که عسل حاصل تلاش و فعالیت زنبور عسل است. زنبور عسل کارگر همچنین ژل رویال، موم، گرده گل را تولید می کند. یاد آور می شویم که این ماده خوراکی بسیار مغذی و نیرومند می باشد. از قدیم الایام و در طب سنتی از این ماده به مایه حیات و اکسیر جوانی نام برده شده است. این موضوع باعث شده تا تمام دانشمندان در سراسر دنیا آزمایشات خود را بر روی این ماده خوراکی انجام دهند.
با پیشرفت صنعت و تکنولوژی علم هم پیشرفت فراوانی دارد با پیشرفت علم دانشمندان به خواص دارویی بیشتر این محصول پی خواهند برد.

ژل رویال یکی از فرآورده های جانبی زنبور عسل است. ژل رویال دارای ارزش دارویی و غذایی قابل توجهی برای سلامت بدن انسان دارد. ژل رویال یکی از دارویی ترین و مهم ترین و در عین حال کم یاب ترین محصول کندوی زنبور عسل است. ژل رویال در طب سنتی و طب اسلامی همچنین در طب مدرن برای درمان انواع بیماری ها از جمله سرطان استفاده میشود. ژل رویال ماده ای سفید مایل به زرد یا شیری رنگ است که دارای بویی تند و طعمی ترش است. ژل رویال با نام های شاه انگبین، ژل سلطنتی، ژل شاهانه، غذای ملکه و شیر زنبور عسل معروف است. ژل رویال هر چه رنگ روشن تری داشته باشد تازه تر است. ژل رویال در کندوی عسل بعد از تخم گذاری زنبور ملکه در خانه های شش ضلعی کندو تولید میشود.

تولید کنندگان ژل رویال در کندوی زنبور عسل زنبور های پرستار هستند. زنبور های پرستار در قسمت سر خود دارای یک جفت غده ی تولید کننده و ترشح کننده ی ژل رویال هستند. نام این غده ها غدد هیپوفارنکس میباشد. غده های هیپوفارنکس تنها در طی مدت زمان خاصی میتوانند ژل رویال تولید کنند. بعد از گذشت یک دوره زمانی خاص، این غده ها تحلیل میروند و دیگر قادر به تولید ژل رویال نیستند. ژل رویال تمام مواد مغذی لازم برای رشد لارو های زنبور عسل را در خود دارد. به همین دلیل به ژل رویال غذای ملکه و شیر زنبور عسل گفته میشود. لارو های زنبور عسل تا سه روز بعد از تولد خود از ژل رویال تغذیه میکنند. بعد از گذشت سه روز، لارو های زنبور عسل از گرده گل و عسل طبیعی تغذیه میکند. اما لاروی که در آینده ملکه ی زنبور عسل میشود از زمان تولد تا پایان عمر خود از ژل رویال تغذیه میکند. به همین علت ملکه زنبور ها جثه ای سه برابر زنبور های معمولی و طول عمری چند برابر آنها خواهد داشت.

ژل رویال معمولاً به صورت زیر زبانی مصرف میشود. افرادی که طعم ژل رویال را دوست ندارند، میتوانند آن را با عسل طبیعی مخلوط کرده و مصرف نمایند. ژل رویال در محیط کندو خراب نمیشود. اما در خارج از محیط کندو اگر در خارج از یخچال یا فریزر قرار نگیرد به سرعت فاسد میشود. به همین دلیل ژل رویال باید حتما در محیط یخچال یا فریزر قرار گیرد. ژل رویال در یخچال حدود شش ماه و در فریزر حدود دو سال قابل نگهداری است. ژل رویال در بسته بندی هایی که دمای لازم برای نگهداری ژل رویال را تا رسیدن به مقصد نگه میدارند به نقاط سراسر کشور ارسال میشود.

در تصویر ذیل مشاهده می کنید که این ماده به صورت خمیری سفید رنگ و یا زرد کم رنگ می باشد.

خواص و فواید ژل رویال

ژل رویال دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و مصرف آن باعث تقویت سیستم ایمن بدن میشود. ژل رویال به افزایش طول عمر کمک میکند. ژل رویال طبیعی باعث کنترل سرطان میشود. ژل رویال به کاهش اثرات ناشی از شیمی درمانی کمک میکند. این محصول با افزایش تعداد گلبول های قرمز خون، به پیشگیری و درمان کم خونی کمک میکند. ژل رویال باعث محافظت از مغز میشود. این محصول به بهبود سلامت روان کمک میکند. ژل رویال طبیعی باعث درمان بیماری های عصبی میشود. مصرف ژل رویال به کاهش کلسترول خون کمک میکند. محفظت از مغز یکی دیگر از خواص ژل رویال است. این محصول به درمان بیماری دیابت کمک میکند. مصرف ژل رویال باعث درمان ناباروری در مردان میشود.

خرید عمده ژل رویال

ژل رویال را از مراکز معتبر خریداری کند تا متوجه خواص دارویی این محصول شوید.

مرکز عسل هفت جز مراکز معتبر با برند معتبر ترین مرکز این محصول را به صورت جزئی و عمده عرضه می نماید.