خرید عمده اینترنتی عسل کنار اصل و درجه یک در مرکز فروش عسل هفت انجام می شود. برای آشنایی بیشتر شما مشتریان گرامی و کاربران عزیز با این نوع عسل طبیعی و خواص آن مقاله زیر را تهیه کرده ایم. در مقاله زیر در ارتباط با نحوه ی تولید عسل کنار، تشخیص آن و خواص آن صحبت میکنیم.

عسل کنار طبیعی و خالص چگونه است؟

همانطور که می دانید عقلب عسل های موجود در بازار اصلی نبوده پس در نتیجه تقلبی هستند. افراد بسیار کمی هستند که با مشتریان رو راست بوده و عسل کاملاً خالص ارائه می کنند، البته در این بین زنبورداران صادقی هستند که محصول طبیعی برداشت می کنند و به دست مشتری نهایی می رسانند.

به عقیده گروه عسل 10 و تولیدی عسل هفت، عسل طبیعی آن عسلی است که از شهد گل و گیاه تهیه شده باشد و زنبور عسل در تولید آن از هیچ تغذیه دیگری استفاده نکرده باشد، به همین سبب تصمیم گرفته ایم عسل کاملاً خالص و طبیعی را پس از برداشت مستقیم و بدون واسطه بدست شما برسانیم. تا در نشان اول عسل خالص و ناب با کیفیت به دست مشتریان برسد و در هدف دوم با قیمت مناسب و به صرفه ای همه افراد بتوانند از این نعمت الهی بهرمند شوند.

خرید عسل کنار

عسل کنار به نوعی از عسل خالص و طبیعی از عسل گفته می شود که قسمت اصلی آن  عمده شهد فایق مورد استفاده در آن از کنار باشد. برخی مواقع اگر یک گونه گل ۴۵ درصد یا بیشتر از منابع شهد یک عسل باشد آن عسل را به نام آن گل خاص می نامند، زنبورداران برای به دست آوردن عسل کنار بایستی زنبوران خود را به دشت کنار انتقال دهند.

عسل کنار چگونه تولید میشود؟

برای تولید عسل کنار، زنبور عسل به نوشیدن شهد گلهای کنار میپردازد. به وسیله ی خرطوم زنبور عسل، این شهد از دل گلها به معده ی زنبور انتقال می یابد.زنبور عسل دو عدد معده دارد.یکی از آنها برای جذب و هضم غذای زنبور است و دیگری برای پردازش عسل.معده ی دوم زنبور عسل دارای آنزیم هایی است که شهد را به عسل تبدیل میکند.بعد ار تولید عسل، زنبور آن را با کمک خرطومش به حجره های کندو تزریق میکند.بعد از تخلیه ی عسل اولیه، زنبور ها در بالای حجره ها شروع به بال زدن میکنند.این بال زدن به دلیل خروج آب اضافی از عسل اولیه است.زمانی که عسل به اندازه ی کافی غلیظ شد، زنبور ها از بال زدن دست میکشند.بعد از این مرحله، زنبور ها شروع به تولید موم میکنند.

خرید انواع عسل طبیعی

روش تشخیص و تمایز عسل کنار

  • عسل کنار عسلی منحصر به فرد است و تنها عسلی است که پس از برداشت از کندو کف می کند.
  • عسل کنار رنگی تیره جیگری یا عقیقی است که اگر در کنار عسل های دیگر قرار بگیر قابل تشخیص است.
  • حدودا ۱ سال یا ۲ سال طول میکشد تا شکرک بزند.
  • دلیل کف کردن عسل کنار برمی گردد به خود درخت کنار و اگر در مجاورت گرما یا مخلوط کردن دوباره قرار بگیرد. دوباره کف می کند و تا زمان خوابیدن کف چند روزی طول می کشد.

فروش انواع عسل

خرید اینترنتی عسل کنار اصل

در هنگام خرید عسل حتما دقت کنید که عسل خام باشد.عسل خام چیست؟ به عسلی میگویند که حرارت دیده نباشد.عسل حرارت دیده ارزش غذایی بسیار کمی در برابر عسل خام دارد.بنابراین عسل خام را تهیه نمایید نه عسل حرارت دیده را.در مجاورت حرارت بسیاری از ریز مغذی های عسل از بین میرود.فروشگاه اینترنتی عسل هفت عرضه کننده ی انواع عسل طبیعی به صورت خام میباشد. برای سفارش عسل کنار و اطلاع از قیمت آن، با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

عرضه عسل ارگانیک