عسل گون یکی از شناخته شده‌ترین و محبوبترین عسل ‌های موجود در ایران است. شما میتوانید از سایت عسل ۱۰ عسل ۱۰۰ درصد طبیعی گون، کنار و غیره… را بخرید و خواص و فواید آن ها استفاده کنید و سلامت خود را تضمین کنید.

خواص عسل طبیعی

عسل یک از مواد غذایی بوده که از هزاران سال گذشته مورد استفاده قرار میگرفته یا به عنوان غذای افراد یا به عنوان پیش غذا و یک ماده مقوی و مهم تر از همه به عنوان یه ماده دارویی که دارای خواص درمانی فراوان است.

عسل گون

برای مثال:

عسل گون

  1. عسل گون برای سلامت قلب و ایمنی بدن بسیار مفید می باشد.
    عسل گون مملو از آنتی‌اکسیدان می‌باشد که یکی از مواد مهم در سوخت و ساز بدن است و باعث مهار رادیکال‌های آزاد در بدن می‌شود. در بدن رادیکال‌های آزاد باعث آسیب‌رسانی به سلول‌ها می‌شوند و ارتباط شدیدی با پیر شدن و مشکلات که در دوران پیری گریبان‌گیر انسان می‌شود دارد.
  2. خواص عسل گون برای معده از درمان دردهای معده، درمان اسید معده، نفخ و ترش کردن تا تقویت معده و مسمومیت می باشد. عسل گون برای امراض معده از جمله ورم و زخم معده مفید است، آخر شب و صبح ناشتا یک قاشق مربا خوری عسل گون میل کنید و صبح به مدت یک ساعت از خوردن و نوشیدن خودداری کنید.
  3. عسل گون در درمان و کاهش دردهای مفصلی، استخوانی و آرتروز بسیار موفق عمل میکند. در عسل گون اسیدهای مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها اسید فرمیک است. این اسید در گیاه گزنه نیز وجود دارد که مصرف درمانی گزنه به صورت دم کرده یا مالیدن روی مفاصل و استخوان های دردناک در طب جدید نیز توصیه می شود. عسل گون به دلیل داشتن اسید فرمیک داروی خوبی برای درمان بیماری های مفصلی و استخوانی است که به صورت خوردنی و مالیدنی روی موضع درد توصیه می شود.
  4. و…

عسل گون

 

عسل کنار

  1.  موثر در جلوگیری از ریزش مو تقویت قوای جنسی
  2. موثر در از بین بردن کرم روده و معده
  3. بسیار مفید برای رشد کودکان
  4.  موثر و بازکننده‌ی گرفتگی‌هاست
  5. مفید برای گرم مزاجان
  6. و…

خرید عسل کنار

انواع عسل طبیعی در ایران

یکی از تقسیم‌بندی‌های چندگانه‌ی مرتبط با عسل عبارت است از: عسل باغی، عسل زراعی، عسل دشتی و عسل کوهی.

در اغلب موارد، عسل باغی ضعیف‌ترین و عسل کوهی باکیفیت‌ترین عسل است. علت این امر در وهله‌ی نخست، تأثیر ارتفاع بیشتر از سطح دریا بر بهبود کیفیت عسل و در درجه‌ی دوم، پوشش گیاهی غنی‌تر کوهستان‌ها در رابطه با تولید عسل بهتر بخصوص در مورد عسل با خواص دارویی و سومین دلیل، بکرتر بودن مناطق کوهستانی ازنظر عدم وجود آلاینده‌های مختلفِ محیط‌ زیست است.

 

هر زنبورعسل به‌طور دقیق وظایفی را در رابطه با ایجاد محیطی سالم و کاملاً بهداشتی به‌ منظور تولید گرده، ژله‌ی رویال و عسل طبیعی برای خود و نگهداری از نوزادها و تأمین سلامتی مجموعه‌ای که در آن زیست می‌کند را بر عهده دارد که به‌طور غریزی آن‌ها را انجام می‌دهد. نخستین شرط موردنیاز برای انجام بهینه‌ی این وظایف، زندگی زنبورهای عسل در شرایطی پاکیزه و نیز بدون کوچک‌ترین استرس است.

 

عسل گون چیست؟

عسل گون یکی از شناخته شده‌ترین و محبوبترین عسل ‌های موجود در ایران است که علت آن، وسعت مناطق تحت پوشش گیاهی گون و همچنین ساکارز پایین این نوع عسل است که معمولاً برای بیماران دیابتی (جایگزین مقدار قند مجاز مصرفی) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید عسل کنار اصل

قیمت عسل طبیعی و فراورده های آن

انواع عسل طبیعی با درجه ی بالای کیفیت در مرکز عسل هفت به فروش میرسد.

عسلهای ارگانیک ارائه شده در این فروشگاه عبارتند از: عسل گون، عسل کنار، عسل اکالیپتوس، عسل قنقال، عسل مرکبات، عسل چهل گیاه، عسل وحشی و عسل یونجه.

همچنین عرضه ی ژل رویال مرغوب طبیعی و بره موم عسل و فرآورده های بره موم عسل در این فروشگاه ارائه میشود.