خرید عسل گون اصل و درجه یک با قیمت مناسب به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین و محبوبترین عسل‌ های موجود در ایران است که در فروشگاه عسل هفت انجام می شود و شما می توانید از این پس از فروشگاه عسل هفت و سایت عسل 10 عسل 100 درصد طبیعی خریداری کرده و استفاده کنید. همراه با ضمانت.

خرید آنلاین گرده گل

عسل گون چیست؟

به طور معمول اینگونه رواج دارد و معروف است که وقتی اسم یک گیاه خاص را بر روی عسلی می‌گذارند که زنبور عسل عمده شهد مصرفی خود را از گل و یا گیاهی که بعداً نام آن را بر روی عسل می گذارند تهیه و مصرف کرده باشد.
برای مثال عسل گون به این معنا نیست که زنبور تماماً از این گیاه تغذیه کرده است. چون قطعاً زنبور هر گیاهی (به جز برخی گیاهان سمی) را که بر سر راه خود ببیند از آن تغذیه می‌کند.

زمانی که عمده پوشش گیاهی یک منطقه گیاه گون باشد، به عسلی که در آن منطقه به دست می‌آید عسل گون می‌گویند. اگر چه برخی از افراد و کارشناسان اعداد و ارقامی هم اعلام می‌کنند مثلاً اینکه باید 80 درصد از گون تغذیه کرده باشد اما در واقع چنین چیزی امکان پذیر نیست و معمولاً نوع عسل بر اساس بافت غالب منطقه‌ای مشخص می‌شود و این از طعم و رنگ عسل نیز قابل تشخیص است.

عسل گون طبیعی چونه تهیه می شود؟

از مناطقی که عسل گون را در آن می توانیم برداشت و جمع آوری کنیم مناطق روستایی جنوبی دامنه زاگرس، معروف به دشت ارژن شیراز برداشته شده که از نظر کیفیت بسیار مطلوب و درجه یک به شمار می‌رود. همچنین نحوه‌ی برداشته این نوع عسل‌ها به صورت خام و در دمایی کمتر از ۴۰ درجه سانتی‌گراد به منظور حفظ آنزیم‌ها و خواص پروبیوتیک و دیگر خواص عسل انجام می‌شود.

در صورت خرید عسل گون طبیعی از فروشگاه روستایی این تضمین برای شما وجود دارد که عسلی با کیفیت عالی و طبیعی به دستتان برسد، همچنین در صورت نارضایتی امکان بازگشت آن هم وجود دارد. برای خرید با ضمانت خالص بودن عسل به همراه سند آزمایشگاه و ضمانت برگشت هزینه از گروه عسل هفت از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

خرید انواع عسل طبیعی

خواص عسل طبیعی گون

برخی از خواص مهم عسل گون به شرح زیر است.

موثر در درمان درد‌های کلیه، مثانه و مجاری اداردی، ضد کم‌خونی، رفع خشونت سینه و حنجره، تقویت‌کننده معده، موثر در درمان زخم‌ها و دردهای چشمی تقویت حافظه

از آنجایی که هر عسلی بسته به اینکه از شهد چه گیاهی به دست می‌آید خواص متفاوتی نیز دارد قبل از هر چیز باید با گیاه گون و خواص آن آشنا شویم.

خواص گیاه گون

همانطور که گفته شد قسمت های مختلف گیاه گون خواص متفاوتی دارد که از جمله‌ی مهمترین‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تعادل و تنظیم سطح کلسترول در بدن: مصرف درست و اصولی ساقه‌ی این گیاه باعث کاهش کلسترول خون می‌شود. ساقه‌ی گون،‌ جذب چربی‌های مضر را در روده کاهش می‌دهد به علاوه به عنوان یک سم زدای طبیعی عمل می‌کند. موثر در جلوگیری از ابتلا به دیابت: گون می‌تواند به صورت تاثیرگذاری گلوکوز موجود در خون افراد را کنترل کند و رادیکال‌های آزاد را کاهش دهد. موثر در جلوگیری از تحلیل حافظه: این گیاه همچنین برای حافظه بسیار مفید است و در افراد مسن به کاهش ابتلا به آلزایمر و همچنین درمان کم خوابی کمک می‌کند. کمک به کارکرد استخوان‌ها: عصاره‌ی گیاه گون به صورت قابل ملاحظه‌ای تراکم مواد معدنی در استخوان‌ها را بالا می‌برد

خرید آنلاین بهترین عسل

موثر در درمان درد های کلیه و سنگ های ادراری

عسل گون بهترین ضدعفونی کننده مجاری ادراری برای بیماران کلیوی بوده و و پاد زهر خوبی برای سموم مختلف است. اگر مخلوط با آب مقطر استفاده شود باعث زیاد شدن ادرار، رفع تشنگی و خرد شدن سنگ‌های کلیه و مثانه می‌‌شود. از آنجا که این عسل مقدار ناچیزی پروتئین داشته برای کاهش درد نیز توصیه می‌شود.

موثر در درمان بیماری‌های چشمی

عسل گون در قدیم به عنوان بهترین داروی موثر در درمان بیماری‌های چشمی مورد توجه بوده است. این عسل باعث بهبود سوختگی‌های چشمی، همچنین داروی بسیاری موثری برای معالجه آماس و التهاب چشم است. این عسل در درمان بیماری‌های ناشی از کمبود ویتامین‌های A , B به خصوص شب کوری موثر است.

همچنین در قدیم برای درمان ورم پلک و ورم ملتحمه زخم‌های قرینه و سایر بیماری‌های چشم از پمادی بر پایه عسل و اوکالیپتوس استفاده میکرده اند.

گیاه گون

خرید اینترنتی عسل گون طبیعی

برای مشاوره، خرید و اطلاع از قیمت عسل گون طبیعی و دیگر عسل های موجود در بازار در مقیاس عمده و خرده با ما در تماس باشید.