خرید عسل گون ارگانیک که یکی از بهترین عسل های ایران و یا استان های همچون اصفهان، شیراز و… است. این عسل طلائی رنگ دارای عطری ملایم و طعم بی نظیری است. عسل گون گروه عسل 10 طبیعی و دارای کیفیت عالی و درجه 1است، محل تهیه این عسل دامنه های کوه ها و دشت های پر از گیاه گون است.

خرید عسل کاملا طبیعی

عسل گَوَن از چه چیزی تهییه می شود؟

گَوَن گیاهی وحشی و چند ساله از خانواده گیاه نخود است که به صورت خودرو در کوه پایه های غربی و مرکزی ایران میروید. در دشت های ایران بیش از دویست گونه از این گیاه وجود دارد تولید مثل گون از طریق بذر افشانی در اواخر تابستان هر سال و رویش در بهار سال بعدی صورت می‌گیرد  گل‌های آن معمولا به رنگ ارغوانی؛ گاهی آبی یا سفید بوده و نزدیک به انتهای شاخ‌های گل‌دهنده قرار دارد. کتیرا از محصول اصلی گیاه گون است که از صمغ خشک شده این گیاه تهیه میشود  و امروزه در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ، ژل های مو و شامپوها کاربردهای فراوانی دارد. شما میتوانید این محصولات ناب و طبیعی را که از گیاه گون تییه می شود از گروه عسل 10 تهییه کنید.

خرید اینترنتی عسل طبیعی

بهترین طریقه مصرف عسل طبیعی گون

عسل های طبیعی با توجه به میزان بالای آنزیم های موجود در عسل و غلظت شهد کمی ته مزه تندی دارند که این موضوع در عسل های مختلف متفاوت است و در صورت مصرف عسل خالی به اصطلاح  کمی دل را میزنند،  مخلوط کردن دو تا سه قاشق عسل گون با آب ولرم و سپس اضافه کردن آب یک لیموی ترش تازه به آن بهترین طریقه مصرف این عسل است که تندی عسل را میگیرد و آنرا گواراتر میکند، این شربت از بهترین نوشیدنی های طبیعی بوده و علاوه بر ضد سرطان بودن خاصیت ضد عفونی کننده نیز دارد، مصرف روزانه این شربت در صبح ها تضمین کننده یک عمر سلامتی و شادابی است.

پخش کننده عسل قنقال

نحوه تشخیص طبیعی بودن عسل گون

راه‌های زیادی برای تشخیص عسل طبیعی از غیرطبیعی ذکر شده است، ولی هیچ‌کدام به طور قطع نمی‌تواند طبیعی یا صنعتی بودن عسل را مشخص کند. تنها راه تشخیص عسل خوب، آنالیز کردن آن در آزمایشگاه است.

خرید اینترنتی عسل کنار

خواص عسل گون

– تقویت سیستم عصبی و حافظه؛
– آرام بخش؛
– تاثیر قابل توجه در خون سازی و درمان کم خونی؛
– ضد التهاب مثانه و پروستات؛
– ضد عفونی و تقویت کننده ی معده و دستگاه گوارش؛
– مفید برای دردهای چشمی و ورم ملتحمه چشم.

خواص گیاه گون:
گون یک گیاه کویری است که از ریشه آن دارو و از صمغش کتیرا تهیه می‌شود. از شهد گل‌های آن عسل گون تولید می‌شود که اثر درمانی و ارزش غذایی بالایی دارد و برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است.

عسل گون برای درمان دردهای مفصلی و درمان کم‌خونی مفید است. عسل طبیعی گون را با کیفیت بالا و ضمانت بازگشت وجه از فروشگاه عسل 10 بخرید.

خرید اینترنتی عسل گون

انواع عسل طبیعی

عسل‌ها به طور کلی دو دسته‌اند، عسل‌های تک‌گیاه و عسل‌های چند گیاه. عسل‌های تک‌گیاه عسل‌هایی‌اند که زنبور برای ساخت‌شان از شهد یک نوع گیاه غالب تغذیه شده است. عسل گون عسلی است که بخش اعظم شهد مورد استفاده در آن از گیاه گون تامین شده است.

عسل تک گل کنار

عسل کنار به عسل سدر نیز معروف است. این عسل بسیار مقوی و انرژی زاست. عسل کنار برای درمان زخم ها مفید است. این عسل به عسل جنسی معروف است زیرا مصرف آن نیروی جنسی را تقویت میکند. عسل کنار خاصیت آنتی بیوتیکی دارد و عفونت های سینوسی را درمان میکند. عسل کنار دارای خاصیت ضد التهابی است.

عسل کنار خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و سیستم ایمنی را تقویت میکند. این عسل برای درمان مشکلات کبدی مفید است. عسل کنار زخم معده را درمان میکند. درمان بیماری های ناشی از سوء تغذیه از خواص دیگر عسل کنار است. عسل کنار عفونت های تنفسی را درمان میکند. مصرف عسل کنار باعث رفع مشکلات هاضمه و یبوست میشود.

عسل تک گل چهل گیاه

عسل چهل گیاه مجموعه ی خوص گیاهان دارویی مختلف است. این عسل باعث درمان سریع زخم ها میشود. عسل چهل گیاه بیماری های معده را درمان میکند و باعث تقویت معده میشود. عسل چهل گیاه خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارد. مصرف عسل چهل گیاه باعث درمان یبوست میشود.

این عسل روده را تقویت میکند. عسل چهل گیاه باعث التیام زخم های مجاریی ادراری و التیام زخم های حلق و ریه میشود. عسل چهل گیاه رفلاکس معده را برطرف میکند. عسل چهل گیاه به درمان سرماخوردگی و سرفه کمک میکند. این عسل باعث تقویت حافظه میشود. عسل چهل گیاه انرژی زا افزایش میدهد و باعث تقویت مغز و اعصاب میشود.

عسل تک گل مرکبات

عسل مرکبات به عسل بهارنارنج نیز معروف است. این عسل برای درمان زخم ها مفید است. عسل مرکبات منبعی غنی از مواد معدنی و انواع ویتامین هاست. این عسل سرشار از انتی اکسیدان است و سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند. عسل مرکبات اثرات ضد باکتریایی دارد و مصرف آن باعث حفظ سلامت و تقویت قلب میشود. این عسل از مغز محافظت میکند. عسل مرکبات باعث حفظ سلامتی و شادابی پوست میشود.مصرف عسل مرکبات میتواند به بهبود سنگ کلیه کمک کند.عسل مرکبات برای مقابله با سرطان مفید است.

عرضه عسل ارگانیک

سفارش اینترنتی عسل ارگانیک

برای خرید عسل گونیا دیگر محصولات عسل 10 که شامل بره موم، ژل ریال و انواع عسل کافی است  پس از انتخاب محصولات مورد نظر از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.
پس از تکمیل سفارشات، مرسوله شما بسته بندی و به آدرس ذکر شده ارسال میگردد.

سریع ترین و بهترین روش جهت ثبت سفارش بصورت اینترنتی می باشد.