خرید عسل کنار که محصول شرکت تهیه و تولید عسل هفت می باشد و با توجه با این که مورد تائید و سنجش آزمایشگاه های تخصصی عسل و غذا و دارو می باشد، که ما آن را جهت ارائه به مردم کشور ایران و صادرات به کشور های دیگر آماده نموده ایم. و جهت ارائه محصول با کیفیت و عسل اصل در تلاش بوده است.

انواع عسل کنار

عسل کنار محصولی است که از تلاش و جمع‌ آوری زنبور عسل بر روی درختچه کنار که با نام سدر نیز شناخته می شود تولید و تهیه می شود. کنار میوه هایی دارویی با خواص درمان کننده دارد که تخم مرغی شکل است که عسل از آن ها تهیه و تولید می شود. عسل کنار دارای طعمی خوشایند و ملایم می باشد و خواص دارویی فراوانی می باشد.

 

انواع عسل کنار به دو صورت تولید می شود:

  • عسل طبیعی کنار
  • عسل مصنوعی کنار

عسل طبیعی کنار که در دامان طبیعت تهیه می شود و دارای خواص بسیار زیادی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. ولی عسل مصنوعی کنار که در واقع عسل شکر و ساکاروز است چیزی از گیاه و عسل کنار در آن نیست و کاملاً تقلبی و خواص آن کسری کوچک از عسل طبیعی و ارگانیک است.

خرید انواع عسل طبیعی

خواص عسل طبیعی کنار

عسل کنار از آن دسته مواد غذایی و دارویی سالم و مقوی است است که بسیار خواص های فراوانی دارد و تقویت کننده است.

برخی از خواص این ماده دارویی و غذایی به شرح زیر است ولی به یاد داشته باشید این بخشی از خواص ها این ماده است هزاران خواص و فایده دیگر دارد که هنوز کشف نشده یا به علت خلاصه گویی در فرصت دیگری مورد بحث و شرح کامل قرار می گیرند.

  1. این عسل از ابتلا به سرطان پیشگیر می کند.
  2. درمان و بهبود بیماری های مربوط به قلب و عروق می شود.
  3. برطرف شدن مشکلات گوارشی می شود.
  4. مشکلاتی چون انگل و کرم معده و روده با مصرف عسل کنار طبیعی برطرف می گردد.
  5. نیروی جنسی را تقویت می کند.
  6. بی میلی جنسی را درمان می کند.
  7. مصرف عسل سدر به تقویت دستگاه عصبی کمک می کند.
  8. تسکین درد استخوان.
  9. باعث درمان مشکل کم خونی می شود.
  10. بهبود استخوان درد از دیگر خواص عسل کنار است.
  11. عسل کنار برای ماسک پوست نیز مناسب است.
  12. باعث تقویت و حفاظت از پوست می شود.

خرید عسل کنار

محل برداشت عسل کنار در ایران

محل برداشت و جمع آوری عسل کنار طبیعی و خالص در استان ها و شهر های مختلف ایران انجام شده و زنبورداران به جمع آوری این نوع عسل در نواحی جنوبی و جنوب غربی کشور ایران پرداخته اند.
استان های زیر دارای محل و بستر مناسب جهت جمع آوری و ایجاد پایگاه هایی برای جمع آوری هستند و عسل تهیه شده از این مناطق همواره با کیفیت و مرغوب بوده است.

  • در استان فارس شهرهای کازرون، فراشبند، فیروزآباد، قیر و کارزین، میمند
  • در استان بوشهر شهرهای برازجان و خورموج
  • برخی مناطق استان ایلام
  • در استان خوزستان شوشتر و دزفول

 

قیمت عسل کنار خالص

به طور کلی قیمت عسل به موارد گوناگون از جمله میزان، حجم سفارشی، شیوه تهیه عسل، درصد خلوص عسل، منطقه جمع آوری عسل و غیره… بستگی دارد.

که قیمت آن در رده ها و دسته های مختلفی قرار گرفته و تقسیم بندی می شود و به گروه های مختلفی مورد قسمت است. شما مشتری عزیز که قصد خرید یا اطلاع از قیمت عسل کنار خالص و یا دیگر انواع عسل طبیعی و غیر طبیعی دارید از راه های ارتباطی که در پاین صفحه و کنار صفحه درج و ذکر شده با ما در تماس باشد تا علاوه بر اطلاع از قیمت از مشاوره و راهنمایی کارشناسان ما بهرمند شوید.