برای خرید و تهیه عسل چهل گیاه زنبور عسل با قیمت مناسب که از شهد گیاهان بسیاری استفاده کرده است از جمله: شبدر، اسپرس، کولزا، آویشن، ‌اسطوخودوس، اسفرزه، افسنتین، گل بنفشه، گون، کتیرا، ختمی، کاسنی، گل گاو زبان، مریم گلی، یونجه و بسیاری از گیاهان دیگری که در مناطق جمع آوری عسل، عسل هفت وجود دارد.

عسل چهل گیاه چیست؟

عسل چهل گیاه از ترکیب چندین گل و گیاه بدست می آید. ما تعدادی از از آن ها را در مقدمه مطرح کردیم. واژه ی چهل گیاه در نام این عسل بخاطر این است که زنبور های عسل شهد گل های متفاوتی را جمع آوری می کنند و با توجه به پوشش عمده و غالب گیاهی یک منطقه نام همان گل را بر روی عسل می گذارند ولی در فصل بهار با توجه به تنوع و تعدد گل ها و گیاهان در منطقه، مشخص کردن نوع شهد و گرده ی گل عملاً ناممکن می باشد که به این دلیل این نوع عسل را عسل چهل گیاه نامگذاری می کنند.

فروش عمده عسل گون

روش شناخت عسل طبیعی از غیر آن از طریق قیمت

متأسفانه وجود انواع عسل تغذیه ای و غیر طبیعی در بازار و در دست رس مردم که بعضاً با قیمت عسل طبیعی هم فروخته می شود، سبب شده است تا مردم عسل طبیعی را نشناخته و یا تفاوتی بین آنها قائل نشوند. در این شرایط، قیمت عسل برای مشتری تعیین کننده می گردد و طبیعتاً به سمت عسل ارزانتر می رود و نمی داند که این عسل غیر طبیعی است و خاصیت های عسل طبیعی و ارگانیک را ندارد.

با مطالعه مطالب قبلی گفته شده با عنوان معرفی انواع عسل گیاهی، درمی یابید که برای بهره مند شدن از خواص عسل، باید عسل طبیعی و خالص مصرف نمود.

بنابراین قیمت آن را نیز پرداخت خواهید کرد، حتی اگر کمی از قیمت عسل تغذیه ای بیشتر باشد. در محاسبه قیمت انواع عسل باید دسته بندی های زیر را در نظر بگیرید:

  • عسل مصنوعی
  • عسل تغذیه ای چهل گیاه
  • عسل تغذیه ای تک گل
  • عسل طبیعی چهل گیاه
  • عسل طبیعی تک گل

فروش انواع عسل

قیمت عسل چهل گیاه تغذیه ای

این نوع عسل زمانی تولید می شود که زنبورستان در منطقه ای مستقر باشد که:

  • هم در آنجا گلها و گیاهان مختلف موجود باشد.
  • هم به زنبور تغذیه کمکی برسانند.

در این حالت قیمت عسل تغذیه ای چهل گیاه به میزان تغذیه شدن زنبور بستگی دارد. این مقدار در تست ساکارز عسل و پرولین آن مشخص می شود.

هر چقدر مقدار تغذیه شدن زنبور بیشتر باشد، ساکاروز آن بالاتر، پرولین آن کمتر و قیمت آن ارزانتر است. قیمت ها در بازار گوناگون است و بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شوند. از مراجع گوناگونی می توان عسل چهل گیاه را تهیه کرد و در همین حال از تازه ترین قیمت های آنان مطلع گشت.

خرید اینترنتی عسل گون

قیمت عسل چهل گیاه طبیعی

عسل چهل گیاه به دلیل فراوانی آن در بازار که به نوع برداشت آن باز می گردد، قاعدتاً از دیگر انواع  عسل تک گل ارزانتر است و با قیمت مناسبی پخش می شود و این امر سبب می شود که خرید و مصرف آن نیز بیشتر باشد. این ارزانی و کاهش قیمت نسبت به دیگر عسل های موجود در بازار به همین علت است و صرفا به دلیل کم کیفیت بودن و درصد خلوص پایین عسل نیست. لازم به ذکر است که انواع عسل چهل گیاه موجود در بازار براساس کیفیت و عطر و طعم آن، دارای قیمت متفاوتی هستند.

خرید آنلاین بهترین عسل

طرز تهیه عسل چهل گیاه خالص:

زنبور عسل از شهد گیاهان بسیاری استفاده کرده است از جمله :شبدر، اسپرس، کولزا، آویشن، اسطوخودوس، کاکوتی، اسفرزه، افسنتین، گل بنفشه، گون،کتیرا، ختمی،کاسنی، گل گاوزبان، مریم گلی، یونجه و بسیاری از گیاهان دیگری که درمناطق زنبورستان عسل وجود دارد را جمع آوری میکنند و سپس به دست ما رسیده و ما نیز آن ها را بسته بندی و به دست شما مشتریان گرامی می رسانیم.

خرید عسل دارویی

عسل طبیعی چهل گیاه هفت

عسل چهل گیاه هفت، یکی از بهترین انواع عسل طبیعی موجود در بازار می باشد که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت قابل رقابت با نمونه های مشابه است.

عرضه عسل چهل گیاه در مرکز عسل هفت با  این هدف صورت می گیرد که:

  • اولاً از نظر خواص دارویی و درمانی، نیاز مشتری را برآورده سازد.
  • ثانیاً عطر و طعم آن به گونه ای باشد که مصرف کننده از خوردن آن عسل، لذت ببرد.

ما قادر هستیم، بهترین کیفیت عسل چهل گیاه را با کمترین قیمت موجود در بازار ارائه دهیم و خصوصاً خریدهای عمده را با تخفیف ویژه پاسخگو هستیم. عسل چهل گیاه خوانسار با توجه به منطقه ای که در آن عسل تهیه می شود نام گذاری میشود یعنی وجه تسمیه این عسل به خاطر منطقه آن است. خوانسار در استان اصفهان از سالیان دور محل برداشت عسل بوده است.
اگرچه این روزها کیفیت عسل خوانسار چندان جالب توجه نیست و بعضاً عسل مصنوعی نیز در این منطقه تولید می شود، اما همچنان زنبورداران خوب زیادی در این منطقه هستند که اقدام به برداشت عسل طبیعی می کنند.

عسل طبیعی چهل گیاه هفت

سریع ترین راه خرید عسل چهل گیاه در کشور

مصرف عسل از قدیم در بین مردم رواج داشته است. برای تهیه عسل و خرید آن، می توانید راه های مختلفی را امتحان کنید. سریع ترین راه خرید عسل چهل گیاه در کشور ما خرید آنلاین است. در این خصوص باید به سایت هایی مراجعه نمود که در همان شهری که زندگی می کنیم، فعالیت می کنند. این گونه عسل زودتر به دستمان خواهد رسید.

بازار عسل اینترنتی امروزه بسیار پر رونق است. با توجه به این که شما در چه منطقه ای هستید به راحتی می توانید عسل چهل گیاه تولید شده در دورترین نقطه کشور را از طریق خرید اینترنتی بدست آورید. این بهترین راه برای خرید عسل چهل گیاه آن هم به صورت فوری و سریع می باشد. سایت های زیادی در این عرصه فعالیت می نمایند.

راه های دیگر خرید فروی عسل چهل گیاه را می توان تماس تلفنی برقرار کردن با فروشنده و همچنین سر زدن به نزدیک ترین فروشگاه های محل زندگی و کارمان اشاره کرد. این گونه نیز خواهیم توانست که به زودترین فرصت ممکن، عسل چهل گیاه را تهیه کنیم.