قیمت عسل چند گیاه بسته به کیفیت آن و اینکه صددرصد طبیعی است یا خیر در بازار و مراکز خرید و فروش عسل طبیعی متفاوت می باشد.

عسل چند گیاه به عسلی اطلاق می شود که زنبور عسل در زمان تولید آن، از شهد گلها و گیاهان متفاوتی استفاده کرده باشد. اگر در این زمان، استفاده از شهد گلها صددرصد باشد و به زنبور تغذیه کمکی نرسانده باشند، عسل چند گیاه برداشت شده، طبیعی خواهد بود.

قیمت عسل چند گیاه

خرید عسل چهل گیاه اصل

عسل چهل گیاه یکی از پر طرفدار ترین عسل های طبیعی است. این عسل مجموعه ای از خواص انواع گیاهان دارویی طبیعت است. عسل های موجود در بازار عسل ایران به دو دسته ی کلی عسل های تغذیه ای و عسل های طبیعی تقسیم میشوند. عسل تغذیه ای حاصل دخالت انسان در تغذیه ی طبیعی زنبور عسل است. در فرایند تولید عسل تغذیه ای، زنبوردار به زنبور ها شکر میدهد. مقدار ساکارز موجود در عسل تغذیه ای بسیار بیشتر از عسل های طبیعی است. بنابراین مصرف عسل تغذیه ای برای بیماران دیابتی مضر است. عسل تغذیه ای فاقد هر گونه ارزش تغذیه ای و دارویی است. اما عسل طبیعی حاصل نوشیدن شهد گل های طبیعی توسط زنبور عسل است. در هنگام تولید عسل طبیعی از طرف انسان هیچ دخالتی در تغذیه ی زنبور عسل که شهد گل هاست نمیشود. عسل طبیعی از نظر دارویی و غذایی دارای ارزش بسیار بالایی است. از خواص عسل طبیعی در طب مدرن و طب سنتی برای درمان انواع بیماری ها از جمله سرطان استفاده میشود.

خرید عسل چهل گیاه اصل به صورت عمده در فروشگاه اینترنتی عسل هفت امکان پذیر است. برای هر گونه سوال با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

عسل های طبیعی به دو دسته ی عسل های طبیعی تک گل و چند گل تقسیم میشود. عسل چندگل که با نام عسل چهل گیاه یا چند گیاه نیز معروف است، تشکیل شده از شهد چند نوع گل است و باعث درمان بسیاری از بیماری ها میشود. عسل تک گیاه به عسل هایی گفته میشود که بیشتر آن را یک نوع شهد گل تشکیل میدهد که به آن شهد غالب گفته میشود. نام گذاری عسل های تک گل را با توجه به شهد غالب آن ها انجام میدهند.

خرید عسل چهل گیاه

فروش عسل خام اصل

عسل خام در بازار محصولات زنبور عسل، به عسلی گفته میشود که طبیعی باشد و پس از برداشت از کندوی زنبور عسل، در برابر حرارت قرار نگرفته باشد. عسل طبیعی خام دارای مواد مغذی و آنزیم های زنده میباشد که برای سلامت بدن بسیار مفید است. این عسل برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده میشود. آنزیم ها و مواد مغذی موجود در عسل خام در برابر حرارت از بین میروند. به عبارتی دیگر، عسل خام پس از قرار گیری در مجاورت حرارت بیش از نیمی از ارزش غذایی و دارویی خود را از دست میدهد. بنابراین برای تهیه عسل از خام بودن آن اطمینان حاصل کنید.

فروش عسل خام اصل و طبیعی در مرکز عسل هفت با قیمت مناسب صورت میگیرد. برای هر گونه سوال یا سفارش محصول با مدیر فروش در تماس باشید.

برای تشخیص عسل های طبیعی راه های مختلفی در فضای مجازی پیشنهاد داده میشود. اما اکثر این روش ها بر اساس پایه ی علمی معتبر نیستند. این روش ها، آزمایش های خانگی نام دارند و بیشتر بر اساس ظاهر محصولات انجام میشوند. بهترین و مطمئن ترین روش برای تشخیص طبیعی بودن عسل، بردن نمونه ی عسل به آزمایشگاه های معتبر است.

قیمت عسل چندگیاه

خواص عسل چند گیاه

خواص عسل چند گیاه به پوشش گیاهی منطقه محل استقرار زنبورستان بستگی دارد و یکی از مزایای عسل چند گیاه، همین تنوع خواص آن می باشد.

به عنوان مثال اگر زنبورستان در محلی مستقر شده است که پوشش گیاهی آن منطقه عمدتاً گون، آویشن و بابونه باشد، عسل چند گیاه برداشت شده دارای خواص عسل گون، عسل آویشن و عسل بابونه می باشد.

البته به عسل چند گیاه، عسل چهل گیاه نیز اطلاق می شود که به این معنی نمی باشد که لزوماً زنبورعسل از شهد چهل گیاه مختلف تغذیه کرده است یا چهل نوع عسل را با هم مخلوط کرده اند.

بنایراین اگر بخواهیم خواص عسل چند گیاه را ذکر کنیم، باید بدانیم پوشش گیاهی آن منطقه چگونه بوده است. از طرفی خواص عمومی انواع عسل طبیعی را دارا می باشد که عبارتند از:

  • تقویت حافظه
  • تقویت سیستم دفاعی بدن
  • تنظیم سیستم عصبی

عسل چهل گیاه سرشار از آنتی اکسیدان است. مصرف عسل چهل گیاه طبیعی باعث درمان بیماری های معده میشود. عسل چند گیاه به بهبود زخم های بدن کمک میکند. مصرف عسل چهل گیاه، باعث تقویت معده میشود. عسل چهل گیاه طبیعی، تقویت کننده ی روده استو مصرف عسل چهل گیاه، باعث درمان زخم های مجاری ادراری میشود. این عسل طبیعی، به درمان رفلاکس معده کمک میکند. مصرف عسل چهل گیاه باعث التیام زخم های حلق و ریه میشود. عسل چهل گیاه به درمان سرفه و سرماخوردگی کمک میکند.

خرید عسل چهل گیاه

قیمت عسل چند گیاه

عسل چند گیاه با توجه به کیفیت آن دارای قیمت های گوناگونی است. از طرفی، عطر و طعم عسل نیز تأثیر بسزایی در تعیین قیمت آن دارد. نکته دیگری که در قیمت عسل چند گیاه موثر است حجم سفارش می باشد. اینکه سفارش بصورت عمده باشد قطعا در کاهش قیمت تاثیر دارد.

نکته دیگری که در تعیین قیمت عسل چند گیاه طبیعی باید به آن اشاره کرد، نوع و کیفیت بسته بندی می باشد. جنس ظروف(شیشه یا پلاستیک) در سفارشاتی که نیاز به بسته بندی دارد، استفاده از حلب یا دبه در سفارشات عمده و . . . همگی از جمله مواردی هستند که باید در قیمتگذاری عسل طبیعی مدنظر قرار داد.

بطور خلاصه عوامل تعیین کننده قیمت عسل چندگیاه طبیعی چنین است:

  • میزان ساکارز
  • میزان پرولین
  • عطر و طعم عسل
  • بسته بندی بودن یا فله
  • جنس ظروف درصورت بسته بندی
  • حجم سفارش (سفارش عمده یا خرده)

همکاران ما انواع عسل چندگیاه را بنا به درخواست مشتری در کیفیت های متفاوت، عرضه می نمایند.همچنین در صورت نیاز، سفارش شما را بنا به درخواست شما، بسته بندی می نماییم.