خرید عسل طبیعی گون در شیراز، اصفهان و دیگر استان ها یا شهر های سرار ایران از فروشگاه عسل10 به صورت عمده یا خرده امکان پذیر است. شما میتوانید سفارشات خود را از طریق راه های ارتباطی که در پایان صفحه آمده ثبت کنید و در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

خرید عسل کاملا طبیعی

عسل گون طبیعی

عسل گون که اغلب شهد آن مربوط به گیاه گون می باشد جزو محبوب ترین نوع عسل های موجود در بازار کشورمان ایران است و به صورت تدریجی در دیگر  کشور ها و قاره های دور دست طرفدار های خود را پیدا کرده و جزء محصولات پر طرفدار است.
با توجه به طعم لذیذ و خواص دارویی که دارد، پر استفاده شده. عسل گون بیشتر برای صبحانه مورد استفاده قرار می گیرد و انرژی بدن را افزایش می دهد. عسل گون برای تقویت معده، بیماری های کلیوی و درمان درد مفاصل بسیار مفید می باشد.

پخش کننده عسل قنقال

عسل گون چیست و چگونه تهیه می شود؟

عسل گون به عسلی گفته می شود که بخش خاصی از شهد مورد استفاده آن از گیاه گون باشد. این نکته مورد توجه است که باید حدود 60 تا 90 درصد شهد تهییه شده توسط زنبور عسل از گیاه گون باشد در غیر این صورت نمی توان نام عسل گون را به آن داد.

زنبورها همچنین برای برخورداری از سلامت بالا به طیفی از شهدها و گرده های مختلف نیاز دارند. لذا منظور ما از عسل گون عسلی است که عمده شهد آن از گیاه گون باشد زیرا امکان ندارد زنبور عسل بطور ۱۰۰ درصد از یک گونه گیاه استفاده کند و به دیگر گیاهان کاری نداشته باشد.

خرید آنلاین عسل گون

ظرف مناسب عسل

ظروف مورد استفاده برای بسته بندی عسل 10 کاملا مقاوم و بهداشتی می باشند. این ظروف علاوه بر مقاومت بالایی که دارند، کاملا بهداشتی و از مواد اولیه درجه یک می باشند. البته وقتی عسل بدست تان برسد خودتان متوجه خواهید شد که چنین ظرفی چند برابر ظروف معمولی عسل، کیفیت و البته قیمت دارد.

از آنجایی که سلامت شما برای ما الویت اول می باشد، پس از امتحان چندین نوع ظرف و مسائل فراوان مناسب ترین ظرف برای بسته بندی و ارسال عسل را تهیه نموده و البته همواره در حال بهبود بسته بندی می باشم.

عرضه عسل ارگانیک

مرکز فروش عسل گون و انواع دیگر عسل در اصفهان

انواع عسل موجود در فروشگاه عسل 10

  • عسل ریحان
  • عسل یونجه
  • عسل اقاقیا
  • عسل کنار
  • عسل بلوط
  • عسل زیرفون
  • عسل عناب
  • عسل شبدر
  • عسل قنقال
  • عسل مرکبات
  • عسل بابونه
  • عسل مریم گلی

فروش عسل مرکبات

چگونه عسل طبیعی را عمده بخریم؟

همان طور که اشاره شد شما می توانید عسل گون را از مراکز تولیدخرید کنید. اما شاید شما فاصله دوری از اصفهان داشته باشید، در این صورت خرید اینترنتی هم روش مقرون به صرفه ای است. اما در روش اینترنتی چون عسل را از نزدیک نمی بینید، ریسک تقلبی بودن همچنان وجود دارد. در نتیجه خودتان ابتدا نمونه را بخرید، در آزمایشگاهی که می شناسید، آنالیز کنید و بعد با آرامش خیال عمده خرید کنید.

قیمت بهترین عسل

سفارش اینترنتی عسل ارگانیک

برای خرید عسل گون یا دیگر محصولات عسل 10 که شامل بره موم، ژل ریال و انواع عسل کافی است  پس از انتخاب محصولات مورد نظر از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.
پس از تکمیل سفارشات، مرسوله شما بسته بندی و به آدرس ذکر شده ارسال میگردد.

سریع ترین و بهترین روش جهت ثبت سفارش بصورت اینترنتی می باشد. در ادامه متن با سایر عسل های طبیعی و خواص آنها آشن میشوید.

خریدار عمده عسل

عسل چهل گیاه طبیعی

عسل چهل گیاه به عسل چند گیاه نیز معروف است. این عسل مجموعه ای از خواص چند نوع گیاه مختلف دارویی است. مصرف عسل چهل گیاه به درمان زخم ها کمک میکتد. این عسل باعث درمان بیماری های معده میشود. مصرف عسل چهل گیاه معده را تقویت میکند. این عسل خاصیت آننتی اکسیدانی قوی دارد و سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند.
عسل چهل گیاه باعث برطرف شدن یبوست میشود این عسل باعث التیام زخم های حلق و ریه میشود. عسل چهل گیاه تقویت کننده روده میباشد. این عسل به درمان رفلاکس معده کمک میکند. عسل چهل گیاه به درمان زخم های مجاری ادراری کمک میکند. عسل چهل گیاه باعث درمان سرماخوردگی و سرفه میشود. عسل چهل گیاه حافظه را تقویت کرده و انرژی بدن را تقویت میکند. مصرف عسل چهل گیاه باعث تقویت مغز و اعصاب میشود.

خرید عسل طبیعی

عسل گون خالص

مصر عسل گون به کاهش فشار خون بالا کمک میکند. این عسل باعث کمک به هضم غذا میشود. مصرف عسل گون به تقویت روده کمک میکند. این عسل باعث درمان سینوزیت میشود. عسل گون ضد تومور و ضد پیری است. عسل گون به درمان بیماری دیابت و کنترل قند خون کمک میکند. مصرف عسل گون به حفظ سلامت قلب کمک میکند. این عسل باعث تقویت حافظه میشود. مصرف عسل گون باعث التیام زخم های حلق و ریه میشود. این عسل برای گرفتگی صدا مفید است. درمان کم خونی یکی از خواص عسل گون است. این عسل باعث بهبود بیخوابی میشود.
عسل گون از کبد محافظت میکند. مصرف عسل گون باعث کاهش استرس و خستگی میشود. عسل گون به درمان مشکلات گوارشی کمک میکند. این عسل باعث بهبود آلرژی میشود. عسل گون بعث درمان بیماری های کلیوی میشود. عسل گون به درمان سرماخوردگی کمک میکند. این عسل خاصیت ضد التهابی دارد. مصرف عسل گون به بهبود درد مفاصل کمک میکند. این عسل سیستم ایمنی بدن را تقویت میکندو همچنین باعث بهبود مشکلات مغزی میشود. عسل گون ضد تشنج و ضد صرع است.
خرید عسل گون

عسل کنار ارگانیک

عسل کنار به عسل سدر نیز معروف است. این عسل باعث بهبود سریع زخم ها میشود. عسل کنار بسیار تقویت کننده است و باعث افزایش انرژی بدن میشود. عسل کنار خاصیت آنتی بیوتیکی قوی دارد و باعث درمان عفونت های سینوسی میشود. این عسل به عسل جنسی نیز معروف است زیرا مصرف آن باعث تقویت نیروی جنسی میشود. عسل کنار خاصیت ضد التهابی دارد.

این عسل مشکلات کبدی را درمان میکند. عسل کنار باعث بهبود سریع بعد از زایمان میشود. مصرف عسل کنار باعث تشهیل عادت ماهانه میشود. این عسل زخم معده را درمان میکندو مصرف عسل کنار باعث بهبود عفونت های تنفسی میشود. عسل کنار بیماری های ناشی از سوء تغذیه را درمان میکند.