شما عزیزانی که جدیداً به مشتریان عسل هفت اضافه شده اید و دیگر افرادی که مشتریان دائمی و همراهان همیشه گی مابوده اند می توانید از محصول طبیعی و با کیفیت ما مانند: عسل طبیعی کنار و گون با قیمت مناسب خریداری کرده و استفاده کنید. خدمات ما در تمام استان های ایران بلاخص شیراز و اصفهان میباشد.

عسل کنار طبیعی و خالص چگونه است؟

همانطور که می دانید عقلب عسل های موجود در بازار تقلبی هستند و افراد بسیار می هستند که با مشتریان صادق بوده که عسل کاملاً خالص ارائه می کنند، البته در این بین زنبورداران صادقی هستند که محصول طبیعی برداشت می کنند و به دست مشتری نهایی می رسانند.

به عقیده ما عسل طبیعی آن عسلی است که از شهد گل و گیاه تهیه شده باشد و زنبور عسل در تولید آن از هیچ تغذیه دیگری استفاده نکرده باشد، لذا تصمیم گرفته ایم عسل کاملاً خالص و طبیعی را پس از برداشت مستقیم و بدون واسطه بدست شما برسانیم.

عسل کنار به نوعی از عسل خالص و طبیعی از عسل گفته می شود که قسمت اصلی آن عمده شهد فایق مورد استفاده در آن از کنار باشد. برخی مواقع اگر یک گونه گل 45 درصد یا بیشتر از منابع شهد یک عسل باشد آن عسل را به نام آن گل خاص می نامند، زنبورداران برای به دست آوردن عسل کنار بایستی زنبوران خود را به دشت کنار انتقال دهند.

خرید عسل طبیعی

این این فعالیت بی هدف نبوده و با مقصودی خاص انجام می شود. هدف این بوده که زنبور عسل از درخت کنار تغذیه کرده و داخل کندو ذخیره سازی کند.
عسل کنار طعمی باور نکردنی و جادویی دارد. و بسیار خوش خوراک است و طعم عسل کنار با عسل های دیگر مناطق تفاوت می کند و به آن خصوصیتی ویژه می پذیرد. عسل کنار قوی ترین عسل بین عسلهای دیگر مناطق شناخته می شود. و برای تقویت قوای جنسی و کم خونی مفید می باشد.

روش تشخیص و تمایز عسل کنار

  • عسل کنار عسلی منحصر به فرد است و تنها عسلی است که پس از برداشت از کندو کف می کند.
  • عسل کنار رنگی تیره جیگری یا عقیقی است که اگر در کنار عسل های دیگر قرار بگیر قابل تشخیص است.
  • حدوداً ۱ سال یا ۲ سال طول میکشد تا شکرک بزند.
  • دلیل کف کردن عسل کنار برمی گردد به خود درخت کنار و اگر در مجاورت گرما یا مخلوط کردن دوباره قرار بگیرد. دوباره کف می کند و تا زمان خوابیدن کف چند روزی طول می کشد.
  • اساساً درخت کنار دارای گرده گل زیادی میباشد. و به همین دلیل قوی ترین عسل بین عسل های دیگر شناخته می شود.
  • عسل کنار به دلیل ارزش غذایی بالا در کشور های عربی طرفداران زیادی دارد طوری که به عسل جنس عربی معروف است.

خواص عسل کنار طبیعی

1) تقویت نیروی جنسی

از نظر طب سنتی عسل کنار که خالص و خام باشد یک داروی موثر در درمان ناتوانی جنسی می باشد چون حاوی ویتامین E و روی و مواد معدنی دیگر می باشد که ثابت شده است که موادی که حاوی ویتامین E و روی هستند به درمان ناتوانی جنسی کمک می کنند.

2) دارای انرژی فراوان و آرام بخش

عسل کنار موجب افزایش انرژی بدن می شود همچنین آرامبخش است و برای کسانی که دچار مشکلات گوارشی هستند، مفید به نظر می رسد.

3) کمکی به درمان بیماری های معده

با توجه به این که عسل کنار یک ماده کاملاً ارگانیک و طبیعی است برای درمان بیماری های مختلف چون: معده بسیار توصیه شده است و البته این بخشی کوچک از خواص این غذایی طبیعی بود. معمولاً برای نتیجه گیری از مواد طبیعی باید این ماده به مدت زمانی طولانی استفاده شود تا خاصیت درمانی خودش را بر جای بگذارد که این روند در عسل بسیار سریع تر است.

خرید اینترنتی بهترین عسل کنار

برای اطلاع، مشاوره و خرید از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.