عسل اکالیپتوس یکی از عسل های تک گل است.

این نوع عسل دارای شهرت فراوانی است که بیشترین مصرف رابین دیگر عسل ها دارد.

این محصول و انواع عسل ها را می توان در فروشگاه هایی که به صورت اینترنتی محصولات خود را عرضه می کنند می توان خریداری نمود.

خرید عسل اکالیپتوس طبیعی از طریق این سایت امکان پذیر است.

عسل اکالیپتوس چیست؟

خرید عسل طبیعی

عسل اکالیپتوس معمولا از گونه خاصی از گیاه اکالیپتوس است.

که احتمالا شناخته شده ترین گونه اکالیپتوس می باشد، برداشت می شود.

گونه های مختلفی از اکالیپتوس از استرالیا در اوایل قرن بیستم معرفی شد.

هم چنین در کشورهای مدیترانه ای اروپا در میان مناطق ساحلی یافت می شوند.

تمامی گونه ها برای زنبورهای عسل جذاب هستند چون از انها شهد و گرده دریافت می کنند.

عسل اکالیپتوس محصول گروه عسل هفت می باشد.

انواع عسل ها در آزمایشگاه های عسل هفت مورد برسی قرار میگیرند.

و عسل ها از آنجایی که مورد تائید آزمایشگاه های تخصصی عسل و غذا و دارو می باشد، آن را جهت ارائه به مردم سراسر کشور آماده نموده ایم.

عسل اکالیپتوس چگونه تهییه می شود؟

خرید عسل طبیعی

عسل اکالیپتوس به عسلی گفته می شود که بخش عمده شهد مورد استفاده آن از درخت اکالیپتوس باشد.

گاهی اوقات اگر یک گونه گل تامین کننده ۵۰ درصد یا بیشتر از منابع شهد یک عسل باشد آن عسل را به نام آن گل خاص می نامند، البته در بعضی اوقات تا ۸۵ درصد شهد را نیز امکان دارد یک گیاه تامین کرده باشد اما درصدهای بالاتر از این غیر معمول است زیرا هر چند زنبور به گل ها وفاداری نشان می دهد ولی به ندرت پیش می آید که این وفاداری مطلق باشد.

زنبورها همچنین برای برخورداری از سلامت بالا به طیفی از شهدها و گرده های مختلف نیاز دارند. لذا منظور ما از عسل اکالیپتوس عسلی است که عمده شهد آن از درخت اکالیپتوس باشد زیرا امکان ندارد زنبور عسل بطور ۱۰۰ درصد از یک گونه گیاه استفاده کند و به دیگر گیاهان کاری نداشته باشد.

نحوه تشخیص عسل اکالیپتوس

ما گل هایی که زنبورهایمان به سراغ آن ها می روند را به دقت مشاهده می کنیم.

اگر بیشتر این گل ها از یک گونه خاص باشد، عسلی که به فاصله ۱ تا ۲ روز پس از اتمام شهد آن نوع گل برداشت شود بنام همان نوع گیاه نام گذاری می شود.

هر چند کاملا مشخص است مثلا عسلی که در باغات مرکبات برداشت می شود عسل مرکبات و عسلی که در مناطق پوشیده از گیاه گون برداشت می شود عسل گون می باشد

خواص مصرف عسل

خرید اینترنتی عسل گون

عسل یکی از مواد خوراکی است که دارای خوص فراوانی است.

شما با خوردن عسل طبیعی برخی از بیماری ها را از خود دور میکنید

خوردن عسل طبیعی سبب میشود برخی از بیماری های شما درمان شود.

این ماده غذایی حاوی ویتامین‌ ها، آنزیم‌ های کم‌، آمینو اسیدها و مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، کلرین سدیم، منیزیم، فسفات و پتاسیم است.

این ماده احتمالاً یکی از بهترین شیرین کننده‌ ها و نوعی قند کمتر فرآوری شده بر روی زمین است.

عرضه عمده عسل اکالیپتوس اصل

 

اگر پوشش گیاهی یک منطقه غالبا از یک نوع گیاه باشد عسلی که زنبور در آن منطقه میسازد را به نام آن گیاه نامگذاری میکنند.

اکالیپتوس از دسته گیاهان چند ساله و همیشه سبز است.

این درخت سرعت رشد بالایی دار. شهد این درخت بسیار مورد علاقه زنبورهاست.

برگ های درخت اکالیپتوس اثر تب بر دارند. همچنین یک ضد عفونی کننده عالی. در ادامه با انواع عسل طبیعی مرکز عسل هفت و خواص آنها آشنا میشوید.

خرید عسل ارگانیک

قیمت عسل کنار اصل

عسل کنار به عسل سدر معروف است. این عسل بسیار مقوی و انرژی زاست. عسل کنار باعث درمان سریع زخم ها میشود. عسل کنار خاصیت آنتی بیوتیکی دارد و باعث درمان عفونت های سینوسی بدن میشود. به عسل کنار عسل جنسی نیز گفته میشود. این عسل باعث تقویت نیروی جنسی میشود. عسل کنار خاصیت ضد التهابی دارد.

مصرف عسل کنار باعث درمان مشکلات کبدی میشود. عسل کنار زخم معده را درمان میکند. این عسل باعث بهبود عفونت های تنفسی میشود. عسل کنار بیماری های ناشی از سوء تغذیه را درمان میکند. مصرف عسل کنار باعث درمان مشکلات هاضمه و یبوست است. این عسل مشکلات بینایی را نیز درمان میکند. عسل کنار عادت ماهانه را تسهیل میکند و باعث بهبود سریع بعد از زایمان میشود.

خرید عسل گون

فروش عسل طبیعی گون

عسل گون باعث بهبود بیخواب میشود. مصرف عسل گون کم خونی را درمان میکند. این عسل به کاهش فشار خون کمک میکند. عسل گون روده را تقویت میکند. این عسل به هضم بهتر غذا کمک میکند. عسل گون باعث درمان سینوزیت میشود. این عسل ضد تومور و ضد پیری است. مصرف عسل کنار به کنترل بیماری دیابت کمک میکند. عسل گون به حفظ سلامت قلب کمک میکند. تقویت حافظه یکی دیگر از خواص عسل گون است. این عسل باعث التیام زخم های حلق و ریه میشود. عسل گون برای درمان گرفتگی صدا مناسب است.

محافظت از کبد یکی یگر از خواص عسل گون طبیی است. مصرف عسل گون باعث درمان استرس و کاهش خستگی میشود. عسل گون سرماخوردگی را درمان میکند. این عسل به بهبود آلرژی کمک میکند عسل گون باعث بهبود بیماری های کلیوی میشود. درمان مشکلات گوارشی یکی دیگر از خواص عسل گون است. مصرف عسل گون باعث درمان سرماخوردگی میشود. این عسل خواص ضد التهابی دارد. عسل گون سیستم ایمنی را تقویت میکند.

خرید عسل چهل گیاه

خرید اینترنتی عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه مجموعه ای از خواص گیاهان دارویی مختلف است. این عسل بیماری های معده را درمان میکند. عسل چهل گیاه برای درمان زخم ها بسیار مفید است. این عسل باعث تقویت معده میشود. عسل چهل گیاه خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد. این عسل برطرف کننده یبوست است. عسل چهل گیاه تقویت کننده روده است.

این عسل باعث التیام زخم های مجاری ادراری میشود. عسل چهل گیاه باعث درمان رفلاکس معده میشود. این عسل به التیام زخم های حلق و ریه کمک میکند. عسل چهل گیاه باعث درمان سرفه و سرماخوردگی میشود. این عسل به التیام زخم های مجاری ادراری کمک میکند. عسل چهل گیاه حافظه را تقویت میکند و باعث افزایش انرژی بدن میشود. هم چنین به تقویت مغز و اعصاب کمک میکند.