خرید اینترنتی ژل رویال از مرکز عسل هفت امکان پذیر می باشد. همکاران ما در مرکز عسل هفت ژل رویال ایرانی اصل را به بازار عرضه می کنند.

ژل رویال چیست؟

ژل رویال ماده ای شیری رنگ با بویی تند و مزه ای ترش است. هر چه رنگ ژل رویال روشن تر باشد، ژل رویال تازه تر است. این ماده یکی از مهم ترین و کم یاب ترین فرآورده های کندوی زنبور عسل است. ژل رویال یکی از محصولات جانبی زنبور عسل است. قیمت ژل رویال نسبت به سایر محصولات زنبور عسل بیشتر است. قیمت بالای ژل رویال به دلیل خواص دارویی فوق العاده آن و تولید محدود آن میباشد. سالانه مقدار کمی ژل رویال از کندوی عسل تولید میشود. از ژل رویال در طب سنتی و طب اسلامی برای درمان انواع بیماری ها از جمله سرطان استفاده میشود. ژل رویال در کندوی عسل به دنبال تخم گذاری ملکه در خانه های کندو تولید میشود.

ژل رویال با نام های شاه انگبین، ژل سلطنتی، ژل شاهانه و غذای ملکه و شیر زنبور عسل معروف است. برای برداشت این محصول زنبورداران نیازمند تخصص و ابزار تخصصی هستند. برای تولید و برداشت منظم ژل رویال از وسیله ای به نام شبکه مانع ملکه استفاده میشود. شبکه مانع ملکه در کندو قرار داده میشود و از تخم گذاری پراکنده و نا منظم ملکه جلوگیری میکند. ژل رویال توسط زنبور های پرستار در کندو تولید میشود.

زنبور های پرستار به کمک غده هایی که در روی سرشان وجود دارد ژل رویال را تولید میکنند. این غده ها به صورت جفت هستند و غدد هیپوفارنکس نامیده میشوند. غده های هیپوفارنکس پس از مدتی از کار می افتند و دیگر ژل رویال ترشح نمیکنند. در این زمان زنبورهای پرستار تولید ژل رویال را به نسل جوانتر میسپارند. ژل رویال تا سه روز اول زندگی نوزادان زنبور عسل تغذیه آنهاست. لارو ها بعد از گذشت این سه روز بزرگتر شده و به خوردن گرده گل و عسل میپردازند. اما لارو ملکه از زمان تولد تا پایان عمر خود از ژل رویال تغذیه میکند. همین امر باعث جثه ی بزرگتر و طول عمر بیشتر ملکه زنبور عسل شده است. ژل رویال مواد مغذی لازم برای رشد لارو های زنبور عسل را در خود دارد. به همین علت به این ماده غذای زنبور عسل و غذای ملکه گفته میشود.

ژل رویال ایرانی اصل

با توجه به مطالب گفته شده شاید با خود فکر کنید مگر ژل رویال تقلبی یا خارجی هم در بازار موجود می باشد.
بله در حال حاضر در ایران ژل رویال به دو نوع ایرانی و خارجی دسته بندی می شود.
این دو نوع محصول نه تنها از لحاظ قیمت بلکه در کیفیت و مرغوب بودن محصول با هم تفاوت های بسیاری دارند.
ژل رویال ایرانی از لحاظ مرغوب بودن، کیفیت و طبیعی بودن محصول حرف اول را در دنیا می زند.
اما بازار های خارجی و چینی این محصول را با کیفیت پایین در بازار عرضه می کنند.
در حالی که این محصول نه تنها کیفیت ندارد بلکه با قیمت پایین و بدون خواص دارویی عرضه می شود.
ژل رویال ایرانی دارای خواص دارویی فراوانی می باشد اما با قیمت بالا عرضه می گردد.
اما ژل رویال چینی هیچ نوع خاصیت دارویی و درمانی ندارد.

خرید اینترنتی ژل رویال

خواص دارویی ژل رویال

ژل رویال باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. این ماده برای بیماران آلزایمری مفید است. ژل رویال حاوی پروبیوتیک های مفید است. مصرف ژل رویال باعث درمان عوارض دوران یائسگی میشود. ژل رویال باعث داشتن پوستی روشن و شفاف میشود. ژل رویال برای پوک استخوان بسیار مفید است. این محصول باعث درمان زخم ها میشود.

ژل رویال به درمان ناباروری در مردان کمک میکند. مصرف ژل رویال باعث کنترل بیماری دیابت میشود. این ماده باعث کاهش اثرات ناشی از شیمی درمانی میشود. ژل رویال به بهبود سلامت روان کمک میکند. ژل رویال گلبول های قرمز خون را افزایش میدهد و باعث درمان کم خونی میشود. مصرف ژل رویال باعث کاهش کلسترول خون میشود. این محصول از مفز محافظت میکند و موجب افزایش طول عمر میشود. ژل رویال به درمان بیماری های عصبی کمک میکند.

ویژگی های ژل رویال ایرانی اصل

در مطالب گذشته اشاره کردیم که ژل رویال دارای رنگ سفید یا زرد روشن می باشد. حال به برخی دیگر از این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد.

  • وقتی ژل رویال را بر روی پوست بمالید پوست خشک می شود.
  • ژل رویال دارای سه طعم شیرین، ترش و تند می باشد.
  • این محصول درای بوی اسیدی می باشد.
  • کافی است کمی از ژل رویال را درون آب ریخته خواهید دید که کاملا درون آب حل می شود.
  • اما ژل رویالی که فاسد شده باشد رنگ آن به قهوه ای تغییر می کند.

خرید اینترنتی ژل رویال

بهترین خرید برای ژل رویال ایرانی اصل از مراکز معتبر می باشد.

همکاران ما ژل رویال اصل، انواع عسل و فرآورده های زنبور عسل را به صورت طبیعی و اصل به بازار عرضه می کنند.

مستحضر هستید که تمام فرآورده های زنبور عسل در مرکز عسل هفت به صورت اینترنتی هم عرضه می گردد.

همکاران ما سفارشات را به طور کامل ثبت می کنند و در کترین زمان تعیین شده در هر کجای کشور باشید عرضه خواهند کرد.

کافی است فقط با همکاران ما در مرکز عسل هفت تماس تلفنی برقرار کنید.