خرید اینترنتی عسل عمده با قیمت مناسب از تمام سایت های فروش عسل امکان پذیر می باشد، ولی مهم اینجاست که عسلی را که خریداری می کنیم عسل درجه یک و طبیعی است یا عسل تقلبی، تغذیه ای خریداری نموده ایم؟ عسل های ما دارای برگه ی آنالیز آزمایشگاه می باشند و در صورت نارضایتی می توانید مرجوع کنید است پس شما میتوانید با خیال راحت از ما خرید نمایید.

خرید عسل در کمترین زمان

یکی از معیار های که برای افراد دارای اهمیت زیادی است زمان است به همین سبب ما در تلاش بوده ایم در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی مشتریان باشیم زیرا می دانیم مشتریان ما به وقت خود اهمیت می دهند و زمان برای آن ها دارای اهمیت فراوانی است.

همکاران ما در واحد فروش، با علم به این موضوع و با در نظر گرفتن شرایط مناسب و صحیح حمل و نقل، بهترین و سریع ترین روش ارسال کالا را انتخاب، و سفارش مشتری را به وی تحویل می دهند.

در حال حاضر این امکان بوجود آمده است که سفارشات مشتریان عزیز مشهدی، کمتر از ۴۸ ساعت، به دست آنها می رسد. سایر شهرهای کشور نیز شرایط مشابهی داشته و درصدد کم کردن این زمان هستیم.

چنانچه خریدار بهترین عسل طبیعی و خالص می باشید، می توانید از طریق این سایت و با تماس از طریق شماره تماس های درج شده، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

خرید عسل در کمترین زمان

عسل طبیعی درجه یک

عسل درجه یک یا همان عسل طبیعی که آن را نام های متفاوت دیگری نیز می شناسیم. ولی وجه مشترک همه ی آنها کیفیت و مرغوبیت معروف آن است.

عسلی که مرغوب باشد 100 درصد طبیعی است و هیچ گونه تغذیه کمکی به آن داده نشده پس تمام خواص گیاه هایی که از آن تعبیه شده را دارد و تامین کننده نیاز های بدن است.

می دانیم که فقط با سعی و تلاش زنبور عسل این عسل تهیه و برداشت می شود. این محصول را با نام عسل مرغوب، عسل با کیفیت، عسل اصل نیز می شناسیم.

عسل طبیعی دارای خواص دارویی بیشماری می باشد. عسل درجه یک انواع بسیاری دارد که هر کدام برای بدن بسیار مفید است و خواص دارویی جداگانه ای دارد.

عسل طبیعی درجه یک

انواع عسل طبیعی

امروزه به لطف وسایل حمل و نقلی که در گذشته نبوده زنبور داران می توانند به راحتی از دشتی به دشت دیگر بروند و در عین واحد چندین منطقه را که انواع گل ها یا گیاه ها در آن وجود دارد بهره وری کنند و عسل های مختلف را به صورت عمده تولید کنند.

این امر باعث شده تا همه افراد بتوانند به انواع عسل دسترسی داشته باشند.

  • عسل زرشک
  • عسل شاه بلوط
  • عسل یونجه
  • عسل مرکبات
  • عسل وحشی
  • عسل اکالیپتوس
  • عسل اقاقیا

انواع عسل طبیعی

خواص دارویی عسل طبیعی

مصرف عسل طبیعی برای همه ی سنین تاثیرات شگفت انگیزی را بر سلامت میگذارد.

عسل ارزش غذایی و دارویی بسیار متعددی دارد که به دلیل وجود ترکیبات کمیاب طبیعت یکجا در آن است.

درمان بسیاری از بیماریی ها توسط عسل در طب سنتی و اسلامی تجربه شده است.

عسل طبیعی از دیرباز توسط طبیبان بسیاری به همراه گیاهان دارویی دیگر تجویز میشد.

در میان تحقیقاتی که درباره تاثیر مواد طبیعی بر درمان بیماری ها انجام شده است، عسل طبیعی جایگاه مخصوصی را به خود اختصاص داده.

داروهای شیمیایی متاسفانه در کنار درمان بیماری عوارض بسیاری را بر بدن به جا میگذارند.

همچنین بیماری را سرکوب میکنند و آنرا از ریشه از بین نمیبرند.

مواد طبیعی مانند عسل، با مصرف منظم بیماری ها را از ریشه درمان میکنند.

بدن انسان یک سیستم طبیعی است پس بهتر است برای درمان اختلالات این سیستم، به طبیعت رجوع کنیم.

مصرف عسل طبیعی به درمان سرطان و تسریع روند شیمی درمانی کمک میکند.

درمان کم خونی، سوء تغذیه و خستگی مفرط نیز از ویژگی های درمانی عسل طبیعی میباشد.

خواص دارویی عسل طبیعی

فروشگاه اینترنتی فروش عسل

خرید عسل از فروشگاه های اینترنتی نیز مدتهاست که رایج شده است.

افرادی هستند که فقط به دنبال سود و منفعت خود بوده اند و هیچ مسولیتی در قبال سلامت مردم بر عهده نمیگیرند و فقط و فقط به دنبال فروش کالا و محصول خود هستند.

این افراد به هر قیمتی سعی کرده عسل ارزان و کم کیفیت تولید کند تا قیمت پایین تری داشته باشد تا بتوانند از این راه به سود جوی خود بپردازند.

البته در این بین فروشگاههایی هستند که عسل مرغوب و باکیفیت ارائه می دهند اما همواره در هر کجا افراد غیرمسئول و سودجو نیز وجود دارند.

فروشگاه اینترنتی فروش عسل

خرید اینترنتی عسل

این روزها اغلب افراد جهت صرفه جویی در وقت و هزینه خود محصولات خود را به صورت اینترنتی خریداری می کنند.

زنبورداران مرکز عسل هفت انواع عسل و فرآورده های زنبور عسل را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند.

همکاران ما سفارشات شما عزیزان را به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی ثبت می کنند.

سفارشات شما عزیزان در هر نقطه ای از کشور باشید پذیرفته می شود.

ارسال سفارشات درکمترین زمان ممکن خواهدبود.

جهت ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

خرید اینترنتی عسل

خرید عسل کنار

عسل کنار باعث بهبود زخم ها میشود این عسل به عسل سدر معروف است. عسل کنار بسیار مقوی و انرژ زاست. عسل کنار به عسل جنسی معروف است زیرا مصرف این عسل باعث تقویت نیروی جنسی میشود. عسل کنار خاصیت آنتی بیوتیکی قوی دارد و عفونت های سینوسی را درمان میکند. عسل کنار مشکلات کبدی را درمان میکند. این عسل باعث درمان زخم معده میشود.

عسل کنار عفونت های تنفسی را درمان میکند. عسل کنار باعث درمان زخم معده میشود. عسل کنار بیماری های ناشی از سوء تغذیه را درمان میکند. مصرف عسل کنار باعث بهبود مشکلات هاضمه و یبوست میباشد. عسل کنار باعث بهبود بعد از زایمان میشود و باعث تسهیل عادت ماهانه میشود.

قیمت عسل گون

عسل گون باعث بهبود بیخوابی میشود. این عسل کم خونی را درمان میکند. مصرف عسل گون برای گرفتگی صدا مفید است. این عسل موجب التیام زخم های حلق و ریه میشود. عسل گون حافظه را تقویت میکند. مصرف عسل گون به حفظ سلامت قلب کمک میکند. عسل گون ضد پیری و ضد تومور است. این عسل به درمان بیماری دیابت کمک میکند. عسل گون سینوزیت را درمان میکند. این عسل به هضم غذا کمک میکند و باعث کاهش فشار خون میشود.

بهبود درد مفاصل یکی دیگر از خواص عسل گون است. این عسل ضد تشنج و ضد صرع است. عسل گون به درمان استرس کمک میکند و باعث کاهش خستگی میشود. عسل گون سیستم ایمنی را تقویت میکند زیرا دارای خواص آنتی اکسیدان است. عسل گون خاصیت ضد التهابی دارد. این عسل به درمان سرماخوردگی کمک میکند. عسل گون به درمان بیماری های ریوی و مشکلات گوارشی کمک میکند.

فروش عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه حاصل نوشیدن شهد گل های گیاهان دارویی مختلف توسط زنبور عسل است. بنابراین عسل چهل گیاه مجموعه ای از خواص دارویی گیاهان مختلف است. عسل چهل گیاه برای درمان زخم ها مفید است. این عسل بیماری های معده را درمان میکند و باعث تقویت معده میشود. عسل چهل گیاه خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و به تقویت سیستم ایمنی کمک میکند.

عسل چهل گیاه یبوست را برطرف میکند. این عسل باعث تقویت حافظه میشود. عسل چهل گیاه باعث افزایش انرژی میشود. عسل چهل گیاه سرفه و سرماخوردگی را درمان میکند. مصرف عسل چهل گیاه باعث تقویت مغز و اعصاب میشود. این عسل تقویت کننده روده است. مصرف عسل چهل گیاه باعث التیام زخم های حلق و ریه میشود.