قیمت عسل گشنیز در دو نوع بسته بندی متفاوت به صورت جزئی و کلی می باشد. با توجه به اینکه مرکز عسل هفت در تولید و توزیع عسل و فراورده های عسل فعالیت چشمگیری دارد سفارشات شما را به صورت اینترنتی پذیرا می باشد. قیمت عسل گشنیز در سراسر کشور متفاوت می باشد. قیمت عسل گشنیز نهاوند بصورت عمده با بهترین و نازلترین قیمت می توانید از مرکر عسل هفت تهیه نمائید. شاید دیده باشید که یک سری از افراد سود جو عسل تقلبی و یا تغذیه ای را به قیمت عسل اصل و طبیعی قالب می کنند.

با توجه به تغذیه زنبور عسل از شهد گلها و گیاهان می توان گفت که رنگ، بو و طعم عسل به هم مربوط می باشد. شاید شاهد این بوده اید که برخی از عسل ها در یک منطقه طعم خوب و مطبوعی دارد ولی در منطقه دیگر برعکس ناخوشایند تلقی می شود.

نحوه تولید عسل گشنیز

ما دو نوع عسل در بازار داریم: عسل تغذیه ای و عسل طبیعی. عسل طبیعی تنها از شهد گل ها منشا میگیرد. یعنی زنبور عسل برای تولید عسل طبیعی تنها از شهد گلها تغذیه میکند.

عسل تغذیه ای با تغذیه دادن به زنبور تولید میشود. در تولید عسل تغذیه ای زنبوردار در تغذیه زنبور عسل دخالت میکند. شکر به عنوان مثال به عنوان تغذیه ای نادرست به زنبور عسل داده میشود. عسل تغذیه ای برای سلامت انسان مضر است.

عسل گشنیز طبیعی با تغذیه زنبورعسل از شهد گل های طبیعت تولید میشود. زنبور عسل شهد را مینوشد و آنرا در معده خود ذخیره میکند. زنبور عسل دو عدد معده در بدن خود دارد. یکی از این معده ها مخصوص هضم غذا و دیگری مخصوص تولید عسل است.

شهد در معده زنبور عسل به عسل تبدیل میشود. پس مکان تولید عسل معده ی دوم زنبور عسل است. در این معده آنزیم هایی وجود دارند که با اثر آنها عسل تولید میشود. زنبور عسل زمانی که عسل تولید شد آنرا به درون خانه های کندوی عسل تزریق میکند.

در این هنگام بر بالای آن شروع به بال زدن میکنند. بال زدن زنبور عسل باعث خروج آب اضافی از عسل میکند. بعد از غلیظ شدن عسل، زنبور ها بال زدن را متوقف میکنند. سپس روی آن را با لایه ا از جنس موم میپوشانند. این لایه بسیار نازک است و از ورود آلودگی ها جلوگیری میکند.

برداشت عسل گشنیز

برای برداشت عسل طبیعی نیاز به ابزار و لوازم مخصوص زنبورداری است. لوازمی مانند دودی، برس زنبورداری، چنگال زنبور داری و اکستراکتور. دودی وسیله ای است که با تولید دود زنبورها را از محل دور میکند. زنبورداران از دودی به عنوان پراکنده کننده زنبور ها  استفاده میکنند.

سپس به کمک برس زنبور داری زنبورهای باقی مانده روی قاب را آرام به کناری میزند. حالا موقع جدا کردن لایه مومی روی خانه های کندو فرارسیده است. زنبور دار به کمک چنگال زنبورداری پولک های مومی را میتراشد. نام دیگر این وسیله خرک پولک تراش است. حالا قاب ها برای عسل گیری آماده شده اند.

زنبوردار قاب های کندو را در استراکتور قرار میدهد. درون استراکتور قاب ها به سرعت حول یک محور میچرخند. عسل طبیعی در این حین از قابها جدا میشود و در مخزن اکستراکتور میریزد. پایین اکستراکتور یک شیر است که عسل از آن محل خارج میشود.

روش تشخیص عسل گشنیز

بهترین روش تشخیص عسل طبیعی آزمایشگاه ها ی معتبر و مجهز هستند. حالا چرا ما میگوییم که بردن نمونه عسل در آزمایشگاه مطمئن تر است؟ در مورد تشخیص عسل طبیعی راه های فراوانی در این باره در فضای مجازی وجود دارد.اما آیا تمام این آزمایش های خانگی معتبر هستند؟ مسلما خیر.

در آزمایش های خانگی بیشتر در مورد واکنش های ظاهری عسل بحث میشود. اما آیا اکتفا به ظاهر درست یک محصول کافی است؟ بدین شکل متقلبان و سود جویان حوزه عسل میتوانند محصولی تقلبی و در عین حال با ظاهر مناسب را بفروشند.

عسل طبیعی دارای پارامتر هایی است که تنها آزمایشگاه قادر به تشخیص و اندازه گیری آنهاست. بنابراین عسل را از فروشگاه های معتبری که محصولشان تحت نظارت آزمایشگاه عرضه میشود تهیه فرمایید. فروشگاه اینترنتی عسل هفت عسل طبیعی را با برگه آزمایشگاه و ضمانتنامه آرمایشگاه به مشتری ارائه میدهد.

فروش عسل خام گشنیز

مصرف عسل گشنیز به همراه صبحانه برای بدن انرژی زاست. این عسل را میتوانید در هنگام ناشتا به همراه آب لیموترش تازه مصرف کنید. ترکیب عسل با آب ولرم و آب لیمو بدن را در برابر انواع بیماری ها محافظت میکند. عسل خام به عسلی گفته میشود که پس از برداشت حرارت ندیده باشد. عسل های طبیعی خام دارای مواد مغذی و آنزیم های زنده ی بسیار مفید است. اگر عسل خام در مجاورت حرارت بالا قرار گیرد، بسیاری از این آنزیم ها و مواد مغذی را از دست میدهد. عسل خام در صورت حرارت دیدن بیش از نیمی از ارزش غذایی و دارویی خود را از دست میدهد. بنابراین در هنگام خرید عسل طبیعی از خام بودن عسل اطمینان حاصل کنید.

فروش عسل خام گشنیز در مرکز عسل هفت صورت میگیرد. جهت هر گونه سوال با مدیر فروش در تماس باشید.

عسل های طبیعی به دو دسته ی عسل های تک گل و عسل های چند گل تقسیم میشوند. عسل های تک گل به عسل هایی گفته میشود که دارای یک نوع شهد غالب میباشند. در عسل های تک گل به شهدی، شهد غالب گفته میشود که در مقایسه با سایر شهد های موجود در عسل بیشترین مقدار را به خود اختصاص داده باشد. در عسل های تک گل، شهد های دیگری نیز وجود دارد اما به دلیل ناچیز بودن مقدار آن ها در نظر گرفته نمیشوند. نام عسل های تک گل را از روی شهد غالب آن ها انتخاب میکنند. عسل های چندگل به عسل های چندگیاه یا چهل گیاه نیز معروف هستند. عسل های چند گل مجموعه ای از خواص انواع گیاهان دارویی طبیعت است.

قیمت عسل گشنیز نهاوند

فروشگاه عسل هفت عرضه کننده بهترین عسل گشنیز در سطح کشور است. برای اطلاع از قیمت و سفارش محصول با مدیر فروش در تماس باشید.