فروش ژله رویال یا ژل رویال، ژل سلطنتی، یا شیر زنبور عسل فرقی نمی کند کدام نام را به کار ببرید زیرا تمامی کلمه های استفاده شده به یک ماده مقوی، پرانرژی و فوق العاده اشاره می کنند، ژل رویال دارای خواص بسیاری هست که در ادامه به آن ها، راه های خرید و فروش ژل رویال، نحوه تولید ژله رویال، طریقه مصرف ژله رویال، تشخیص ژل رویال اصل می پردازیم، می توان گفت بزرگ ترین بازار خرید و فروش محصولات غذایی در کشور به حوزه عسل  مربوط هست.

 

بازار بزرگ فروش ژله رویال در کشور

بازار بزرگ فروش ژله رویال در کشوربازار بزرگ فروش ژله رویال در کشور به اطلاعاتی در حوزه قیمت شهد گل برای تهیه ژل رویال، فروش ژل رویال، قیمت هر کیلو ژل رویال، خرید ژله رویال، فروش ژله رویال و مراکز خرید و فروش ژله رویال در داخل کشورمان می پردازد.
علاقه مندان به خرید محصولات مقوی و نیروبخش می توانند با مراجعه به این بازار تا حد زیادی اطلاعات مورد نیازشان در مورد فروشندگان ژله رویال در سراسر کشور همچون فروش ژل رویال در تهران یا قیمت ژل رویال در مشهد را به دست آورند و به آسانی محصول مدنظر خود را با کیفیت خوب و قیمت مناسب از بازار تهیه کنند.

سریع ترین راه خرید ژله رویال در ایران

سریع ترین راه خرید ژله رویال در ایرانعموم مردم که تمایل به خرید ژله رویال در کشور دارند دنبال یافتن سریع ترین راه خرید این ژل هستند، آن ها با خرید سریع ژله رویال سریع تر نیاز خود را برطرف می کنند و به هدفشان می رسند.
از سریع ترین راه های خرید ژله رویال در ایران می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • به بازارهای خرید و فروش ژله رویال مراجعه کنید و محصول با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری نمایید.
  • از طریق سایت های آنلاین می توانید ژل رویال خود را از سرتاسر کشور در هر زمان که تمایل به خرید دارید، خریداری کنید و محصول تان را درب منزل خود تحویل بگیرید.
  • اگر آشنا یا شرکت معتبری می شناسید که ژل رویال را به فروش می رسانند می توانید ژل را از آن ها خریداری کرده و به مصرف برسانید.

ژله رویال چیست؟

ژله رویال چیست؟ژل رویال محصولی است که توسط زنبور عسل تهیه می شود، این محصول که به ژل ملکه هم معروف هست توسط زنبوران کارگر برای ملکه زنبورها و نوزادان یک تا سه روزه زنبور عسل تهیه می شود.
نوزادان تا سه روز می توانند از این ژل تغذیه کنند اما ملکه تا آخر عمر خود از ژل سفید مانندی که به ژل رویال معروف هست تغذیه می نماید، این ژل خواص بسیاری دارد که باعث می شود ملکه از زنبوران کارگر بزرگتر باشد، عمر بیشتری کند و تخم گذاری نماید.
برخی از خواص ژل رویال را در ذیل بخوانیم:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • رفع خستگی و افزایش انرژی
  • از بین بردن سردردهای میگرنی
  • بهبود عوارض شیمی درمانی
  • ژل رویال برای ناباروری مفید هست.
  • سرشار از پروبیوتیک است.
  • عوارض یائسگی را کمتر می کند.
  • برای کلاژن سازی پوست مفید هست.
  • از مغز محافظت می کند و برای بهبود بیماری آلزایمر از آن استفاده می شود.

صادر کنندگان ژله رویال

ایران به دلیل این که کشوری هست که گل های بسیاری در آن می رویند در زمینه افزایش تولید زنبور عسل موفق حاضر شده هست.
کشورمان صادرات عسل و محصولات مرتبط به آن را در بخش صادرات کشوری خود دارد، بسیاری از خریداران خارجی تمایل دارند ژله رویال عمده را خریداری کنند تا  این چنین سریع تر بتوانند محصولات خریداری شده  را به کشور خود وارد کنند.
صادر کنندگان داخلی همواره در تلاش برای مبادله با خریداران خارجی هستند تا هم محصولشان را به کشورهای دیگر معرفی کنند و هم محصول خود را با قیمت مناسب به فروش برسانند.
اگر شما هم جز تولید کنندگان ژله رویال هستید و تمایل دارید به بازار صادرات آن وارد شوید با بررسی نکاتی و افزایش مرغوبیت محصول تان می توانید در این حوزه موفق حاضر شده و  کسب و کار خود را ارتقا داده و نامی برای محصولات خود در عرصه جهانی به وجود آورید.

لیست شرکت های توزیع کننده ژله رویال در کشور

لیست شرکت های توزیع کننده ژله رویال در کشورشرکت هایی که فرآورده های عسل را به بازار داخلی عرضه می کنند، ژله رویال را هم تولید و به  فروش می رسانند.
شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که با مقداری جستجو می توانید نام برندهای تجاری آن ها را در فضای مجازی پیدا کرده و اقدام به خرید ژله رویال نمایید.
با پیدا کردن لیست شرکت های توزیع کننده ژله رویال در کشور می توانید ژله رویال را به صورت عمده، و با کیفیت مرغوب خریداری کرده و استفاده نمایید.
با یافتن شرکت های تولید کننده ژله رویال در مقابل شرکت های چینی که امروزه ژله رویال نامرغوب را به بازار فروش عرضه می کنند، می توانید  این ژل را با کیفیت مرغوب تهیه کنید، خود و خانواده تان از آن استفاده نمایید.

فواید استفاده از ژله رویال

فواید استفاده از ژله رویالژله رویال فواید بسیاری دارد، برای مثال ملکه زنبور عسل با استفاده از این ژله در طول زندگی خود از عمر بیشتر برخوردار می شود عمری که چندین برابر زنبوران کارگر هست.
بد نیست از برخی فواید استفاده از ژله رویال بر روی انسان هم آگاه باشیم:

  • ژله رویال برای بهبود و افزایش کلاژن سازی پوست موثر هست، با افزایش کلاژن سازی روند پیری پوست آهسته تر پیش خواهد رفت.
  • ژل رویال برای تنظیم فشار خون موثر هست، پروتئین هایی در این ژل وجود دارد که باعث تنظیم فشار خون می شوند.
  • ژل رویال برای باروری مفید است، به مثال ملکه زنبوران عسل توجه کنید، طبق تحقیقات زنبور عسل با مصرف این ژل بیشتر تخمک گذاری می کند که فرایندی شبیه به این هم در باروری انسان رخ می دهد.
  • در ژله رویال ماده ای به نام بیسفنول A موجود هست که این ماده در کاهش سرطان نقش موثری ایفا می کند.
  • به دلیل مواد معدنی بسیاری که در ژله رویال موجود هست، این ژله برای کاهش التهاب مفید هست.
  • همچنین از این ماده طبیعی برای کم کردن وزن افراد هم می توان استفاده کرد، ژله رویال لسیتین دارد که در کاهش وزن مفید عمل می کند.

تفاوت انواع ژله رویال در چیست؟

ژله رویال توسط زنبوران کارگر ساخته می شود، تفاوت ژله رویال را در موادی که از آن تهیه می شود می توان یافت.
ژله رویال سرشار از ویتامین های E ،B ،C و انواع آمینو اسیدها، باکتری های مفید برای سلامت بدن، سرشار از هورمون های جنسی، سرشار از املاح معدنی هست، همانطور که گفته شد تفاوت ژله رویال به میزان مواد ترکیبی آن با عسل یا خالص بودنش و یا گل های مختلفی که عسل از آن ها ساخته می شود باز می گردد.
در کشورهای خارجه ژله رویال را به صورت آمپول و کپسول هم مصرف می کنند، در حالی که در ایران ژل رویال را اغلب به صورت مخلوط با عسل یا خالص می توان یافت و خریداری نمود.

مراکز خرید و فروش ژله رویال در تهران

مراکز خرید و فروش ژله رویال در تهرانتهران که به عنوان پایتخت ایران شناخته می شود، سرشار از فروشگاه های مختلف هست که به راحتی می توان محصول مدنظر خود را در آن یافت.
یکی از محصولات پرطرفدار زنبور عسل که اتفاقاً در تهران هم طرفداران خود را دارد ژل رویال هست، افراد بسیاری به دنبال مراکز فروش ژل رویال در تهران هستند، تا بتوانند ژله رویال ارزان را از مراکز معتبر پایتخت خریداری نمایند.
اگر شما هم خریدار ژله رویال هستید می توانید به مراکز خرید و فروش عسل در شهر تهران مراجعه کنید و از قیمت ژله رویال باخبر شده و ارزان ترین ژله رویال را با مرغوب ترین کیفیت خریداری نمایید.
با مقداری جستجو در سایت های اینترنتی می توانید از مراکز خرید و فروش و بازارهای عرضه عسل و محصولات مرتبط به آن آگاه شوید، فقط کافیست مقداری زمان کنار گذاشته و به جستجو در اینترنت بپردازید.

فروش کیلویی ژله رویال در کشور

فروش کیلویی ژله رویال در کشوربرخی از فروشندگان ژله رویال به دنیال فروش کیلویی ژله رویال در کشور هستند.
خریداران ژله رویال می توانند با خرید عمده فروشی ژله رویال از فروشندگان ژل مدنظرشان را با قیمت مناسب در مقدار مورد نیازشان خریداری کرده و به مصرف برسانند.

فروش کیلویی ژل رویال برای فروشندگان هم مزایایی همچون فروش محصول خود در اسرع وقت، فروش محصولشان با قیمت مناسب را دارد.
حالا با توجه به میزان نیاز خود و خانواده تان به این محصول می توانید آن را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.
با خرید و فروش کیلویی ژل رویال برای اشخاصی که تمایل به تقویت سیستم ایمنی بدن خود، رفع و بهبود بیماری ها مختلف همچون پوکی استخوان، ناباروری ها و… و بهبود مسائل روحی افرادی که با خستگی و خلق پایین درگیر هستند، می توانید نیازهای خریداران خود را رفع کنید و جامعه سالم تری در کنار آن ها بسازید.

راهنمای تشخیص اصل بودن ژله رویال

راهنمای تشخیص اصل بودن ژله رویالخریداران تمایل دارند هر محصولی که خریداری می کنند دارای بهترین کیفیت ممکنه باشد، بخاطر همین افرادی که تمایل دارند ژله رویال خریداری کنند دنبال محصول مرغوب و اصیل هستند تا بتوانند از فواید آن نهایت استفاده را ببرند.
اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارند بدانند بهترین ژل رویال را از کجا تهیه کنیم، این پاراگراف را به هیچ وجه از دست ندهید، تا محصول مرغوب خود را خریداری نمایید.

ژل رویال مرغوب و اصیل چه ویژگی هایی دارد؟!

  • به رنگ ژل رویال توجه کنید، رنگ ژل رویال از سفید شیری تا زرد روشن متغیر هست، اگر ژل رویالی دارای این رنگ نیست به مرغوبت آن شک کنید.
  • راه دیگر برای تشخیص اصیل بودن ژل رویال این هست که زمانی که ژله رویال را در برابر آفتاب یا نور قرار دهید، رنگ آبی شکلی به خود خواهد گرفت.
  • اگر امکان دارد مقداری از ژل رویال را در آب حل کنید، زیرا ژل رویال مرغوب در آب حل می شود.
  • به بوی محصول هنگام خریداری توجه نمایید، ژل رویال بوی تندی دارد.
  • اگر امکان تست محصول هنگام خرید وجود دارد مقداری ژل رویال بر روی پوست خود بمالید اگر سریع خشک شد دلیل بر مرغوبیت محصول هست.
  • مقداری ژل رویال تست کنید، اگر طعمی تند، ترش و شیرین دارد دلیل بر مرغوبیت محصول است.
    خب اگر محصول مدنظری که خواهان خریداری آن هستید، موارد بالا را ندارد پیشنهاد می شود از خرید محصول خودداری کنید.
    متاسفانه ژل رویال غیر اصیل و تقلبی در بازار بسیار زیاد هست، یکی از راه های شناسایی ژل رویال خراب و فاسد رنگ آن هست، اگر ژل رویالی که تمایل به خریداری آن دارید رنگی قهوه ای دارد از خرید آن ممانعت بورزید.

نحوه نگهداری از ژله رویال

پس از خرید محصول نحوه نگهداری از ژله رویال از دیگر دغدغه های خریداران هست، آن ها نمی خواهند محصولی که خریداری کرده اند زودتر از موعد خراب شده و نتوانند از آن استفاده کنند، ژل رویال محصول تقریباً گرانی هست بخاطر خواص فوق العاده ای که دارد، پس بهتر هست با داشتن اطلاعات مناسب از محصول با کیفیتی که خریداری کرده اید درست نگهداری کنید.

ژل رویال به دلیل این که در محیطی حساس تولید می شود محصول حساسی می باشد و تحت هر شرایطی نمی توان از آن نگهداری کرد.
لازم هست ژل رویال را در دمای پایین و محیط خشک نگهداری کنید در غیر این صورت سریع فاسد شده و مصرف آن غیر ممکن می شود، ژل رویال را در دمای 4 الی 5 درجه سانتی گراد در فریزر نگهداری نمایید.
برخی از اصول نگهداری از ژل رویال را بدانیم:

  • ژل رویال را در ظرف های شیشه ای تیره ریخته و نگهداری نمایید، این چنین در معرض نور خورشید یا لامپ قرار نخواهد گرفت.
  • ژل رویال را در فضای خشک و خنک نگهداری کنید.
  • ژل رویال را در معرض نور خورشید، محیط گرم و مرطوب قرار ندهید.
  • ژل رویال را در یخچال تا شش ماه و در فریزر به مدت یک سال می توانید نگهداری نمایید، اما هرچه محصول تازه تر مصرف شود از خواص بیشتری برخوردار خواهد بود.

بهترین زمان برای استفاده از ژله رویال

بهترین زمان برای استفاده از ژله رویالیکی از علل خرید ژل رویال فواید خارق العاده آن هست، پس از آن برای افرادی که ژله رویال را خریداری کرده اند سوال پیش می آید چه زمانی از ژل رویال استفاده کنیم بهتر هست، خب به راحتی می توانید پاسخ سوالتان را در این قسمت پیدا کنید.

با توجه به این که چرا از ژل رویال استفاده می کنید میزان مصرف از این ژل و زمان استفاده از آن متغیر می شود، مثلاً افرادی که پوکی استخوان دارند بهتر است پس از 40 تا 45 سالگی در سال شصت تا صد و بیست روز به مقدار 1 گرم از ژل رویال استفاده کنند، ژل رویال به دلیل موادی که دارد بر روی تقویت استخوان ها تاثیر مثبت می گذارد.
یا فردی که سرماخوردگی و آنفولانزا دارد برای یک هفته 4 الی 6 گرم ژل رویال مصرف نماید، سیستم ایمنی خود را تقویت می کند و از شر ویروس های سرماخوردگی رهایی می یابد.
پس برای استفاده از ژله رویال حتما به فرد، قدرت ایمنی بدن او، دلیل استفاده از ژل توجه کنید و سپس از ژل رویال استفاده نمایید.