فروش عمده عسل گون طبیعی در فروشگاه اینترنتی عسل هفت امکان پذیر است. عسل گون یکی از محصولات زنبور عسل میباشد. این محصول طعم و عطر طبیعی و شگفت انگیزی دارد. آیا با خواص عسل گون طبیعی آشنا هستید؟ در این مقاله با عسل گون و خواص آن آشنا خواهید شد. برای سفارش عسل گون به آخر صفحه مراجعه نمایید.

خرید عمده عسل گون

عسل گیاه گون یکی از پرطرفدارترین عسل های طبیعی است. عسل گون طبیعی یک عسل تک گل است. عسلهای تک گل از یک شهد غالب تشکیل شده اند. شهد غالب به شهدی میگویند که دارای فراوانی بسیار بالاتری نسبت به سایر شهد ها است.عسل ها را معمولاً به دو دسته عسل تک گل و عسل چند گل تقسیم بندی میکنند.

عسل های چند گل از شهد های مختلفی در اندازه های تقریباً مساوی تشکیل شده اند. معمولاً در عسل های تک گل، مقدار ناچیزی از شهدگلهای دیگر نیز وجود خواهد داشت. زنبور عسل به یک گل وفادار نمیماند. علت وجود شهد های متفرقه همین است.گون گیاهی است که دارای خواص درمانی و دارویی بسیاری است.

عسل گون تمامی خواص گون را در خود دارد. در واقع عسل گون ترکیبی از خواص عسل طبیعی و خواص گیاه گون است. عسل گون معمولاً کمی ارزانتر از سایر عسلهای طبیعی است. علت این ارزانی، نامرغوب بودن عسل نیست. گیاه گون به وفور در طبیعت یافت میشود. علت ارزانی عسل گون وفور گیاه گون برای شهد گیری است.

فروش عمده عسل گون

خواص عسل گون

عسل گون طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است. عسل گون برای درمان سرماخوردگی مفید است. مصرف عسل گون باعث تقویت حافظه میشود. عسل گون برای تقویت قلب و عروق بسیار مفید است. این عسل طبیعی، سرفه های مداوم را درمان میکند. مصرف عسل گون به همراه آب ولرمو آب لیمو ترش تازه ترکیبی جادویی برای درمان بیماریهای مختلف است. با مصرف عسل و آبلیمو در زمان ناشتا از بسیاری از بیماری ها جلوگیری میکنید.

عسل گون طبیعی به تقویت مغز و اعصاب میپردازد. مصرف عسل گون باعث التیام  زخم ها و التهابات میشود. همچنین تقویت کننده معده و درمان خوبی برای زخم معده است. برای درمان درد های استخوانی از دیگر خواص عسل گون است. عسل گون طبیعی کم خونی را بهبود میبخشد. عسل گون سوء تغذیه را نیز بر طرف میکند.

فروش عمده عسل گون

تشخیص عسل طبیعی گون

راه های زیادی برای تشخیص عسل طبیعی ساخته شده است. اما بسیاری از این آزمایش های خانگی و روش های تشخیص عسل نامعتبر هستند.به عنوان مثال در یک آزمایش خانگی تنها به ظاهر محصول توجه میکنند.

کسی نیست که به طور قطعی بتواند عسل را از ظاهرش تشخیص دهد.بهترین وسیله برای آزمایش نمونه عسل، دستگاه های پیشرفته و تخصصی در آزمایشگاه های معتبر هستند. بهتر است که تشخیص عسل را به افراد متخصص و دستگاه های مجهز بسپارید. اکتفا به ظاهر عسل، راه را برای متقلبان حوزه عسل باز میکند. آنها به راحتی میتوانند عسل تقلبی با ظاهر مناسب را تولید کنند و به فروش برسانند. بنابراین برای تست عسل طبیعی، آن را به آزمایشگاهی معتبر ببرید.

فروش عمده عسل گون

فروش عمده عسل گون خام

عسل خام به عسلی گفته میشود که در مجاورت حرارت قرار نگرفته باشد. عده ای از زنبور داران برای شفاف بودن عسل، آن را حرارت میدهند.حرارت دارد عسل خام موجب از بین رفتن ریز مغذی های آن میشود.به همین علت همیشه سعی کنید عسل را خام تهیه نمایید. عسل حرارت دیده در مقابل عسل خام ارزش غذایی و دارویی کمتری دارد. به عبارتی دیگر ارزش غذایی عسل حرارت دیده بسیار ناچیز است.

فروش عمده عسل گون طبیعی

فروش اینترنتی عسل گون خام در مرکز عسل هفت انجام میگیرد. برای سفارش این محصول با مدیر فروش در تماس باشید. عسل گون، یک عسل طبیعی از دسته ی عسل های تک گل است. عسل گون از شهد گل های گیاه گون توسط زنبور عسل تولید میشود. قیمت عسل گون کمی در مقایسه با سایر عسل های طبیعی کمتر است. این به دلیل وفور گیاه گون و در نتیجه وفور شهد گل های گون در طبیعت است. گیاه گون یک گیاه دارویی است که در مناطق کوهستانی به صورت خودرو میروید. عسل طبیعی گون تمام خواص گیاه گون را در خود دارد. در بازار عسل ایران، عسل های عرضه شده به دو دسته ی کلی تقسیم میشوند: عسل های طبیعی و عسل های تغذیه ای. عسل های طبیعی به عسل هایی گفته میشود که زنبور عسل برای تولید آنها تنها از شهد گل های طبیعت تغذیه کرده باشد. در حقیقت، در روند تولید عسل های طبیعی در تغذیه ی زنبور عسل از طرف انسان دخالتی نمیشود. عسل طبیعی دارای ارزش غذایی و دارویی قابل توجهی است. این عسل در طب سننتی، طب اسلامی و همچنین در طب مدرن برای درمان انواع بیماری ها از جمله انواع سرطان استفاده میشود.

فروش عمده عسل گون طبیعی در مرکز عسل هفت با قیمت مناسب صورت میگیرد.

عسل تغذیه ای همانگونه که از نامش پیداست، از دخالت انسان در تغذیه ی زنبور عسل به هنگام تولید عسل حاصل میشود. در روند تولید عسل تغذیه ای زنبوردار به زنبورهای عسل شکر میخوراند. عسلی که این زنبور ها تولید میکنند، دیگر عسل طبیعی نیست، بلکه عسل تغذیه ای نام دارد. عسل تغذیه ای هیچ گونه ارزش غذایی و دارویی ندارد، مصرف عسل تغذیه ای برای سلامت افراد به خصوص افراد دیابتی خطرناک است. به هنگام تهیه ی عسل، به این نکته توجه کنید که عسلی که تهیه میکنید، حتماً خام باشد. عسل طبیعی خام به عسلی گفته میشود که پس از برداشت از کندو، حرارت ندیده باشد. عسل به هنگام حرارت دیدن بخش زیادی از مواد مغذی و آنزیم های مفید و زنده ی خود را از دست میدهد. در حقیقت عسل خام زمانی که حرارت میبیند، بیش از نیمی از ارزش غذایی و دارویی خود را از دست میدهد. تشخیص عسل طبیعی را بهتر است به آزمایشگاه های تخصصی بسپارید. مجموعه ی عسل هفت، عسل های طبیعی و ارگانیک را با ضمانت قیمت و برگه ی ضمانت آزمایشگاه معتبر به شما عزیزان ارائه میدهد. برای تشخیص عسل گون طبیعی روش های خانگی زیادی در فضای مجازی وجود دارد اما تمام آنها بر اساس ظاهر عسل میباشد و اعتبار علمی ندارد. عسل طبیعی دارای فاکتور هایی است که در ظاهر مشخص نیست و باید در آزمایشگاه با دستگاه های تخصصی اندازه گیری شود. یکی از این فاکتور ها ساکارز موجود در عسل است. با آزمایش های خانگی نمیتوان میزان ساکارز استاندارد موجود در عسل طبیعی را اندازه گرفت.