شرکت عسل هفت، شرکت پخش عسل خام طبیعی میباشد. در این فروشگاه انواع عسل طبیعی خام ارائه میشود. برای آشنایی با عسل طبیعی و خواص آن با مقاله زیر همراه باشید.

خرید و فروش عسل خام

عسل طبیعی مهم ترین فرآورده زنبور عسل است. این محصول دارای خواص بسیار زیادی برای بدن انسان است. عسل طبیعی در طب سنتی بسیار استفاده میشود. خواص عسل طبیعی در طب اسلامی نیز استفاده میشود. عسل ها را به دو دسته عسل تغذیه ای و عسل طبیعی تقسیم میکنند.

عسل تغذیه ای به عسلی گویند که برای تهیه آن زنبور عسل از شکر و شیره استفاده کرده باشد برای تولید عسل طبیعی زنبور عسل تنها از شهد گیاهان تغذیه کرده است. عسل خام به عسلی میگویند که پس از برداشت حرارت ندیده باشد. برخی افراد عسل را برای جلای بیشتر پس از برداشت حرارت میدهند.

حرارت دادن عسل طبیعی باعث از بین رفتن بسیاری از مواد مغذی آن میشود. عسل طبیعی خام سرشار از آنزیم ها و مواد زنده ی مفید است که نباید آن را حرارت داد. عسل خام در برابر عسل حرارت دیده از ارزش غذایی کمتری برخوردار است. سعی کنید عسلی را که سفارش میدهید مطمئناً خام باشد.

شرکت پخش عسل خام

تولید عسل خام

اولین مرحله برای تولید عسل طبیعی نوشیدن شهد توسط زنبور عسل است. زنبور عسل شهد گل را نوشیده و وارد معده مخصوص خود میکند. زنبور عسل دو معده دارد که یکی از این معده ها برای تولید عسل اختصاصی شده است. در این معده شهد به عسل طبیعی تبدیل میشود. اما چگونه؟

آنزیم هایی در معده زنبور عسل وجود دارند که شهد را تبدیل به عسل میکنند. زمانی که عسل تولید شد، زنبور آنرا به درون خانه های کندو منتقل میکند. انتقال عسل طبیعی اولیه به درون خانه های کندو توسط خرطوم بلند زنبور عسل انجام میشود. عسل تولید شده ی اولیه هنوز آبکی است و آماده مصرف نیست. این عسل توسط  زنبور عسل غلیظ میشود.

زنبورها با بال زدن در بالای عسل اولیه از آب آن میکاهند. با خروج آب  اضافی از عسل، عسل آماده و غلیظ میشود. زنبورهای عسل یک لایه نازک از موم طبیعی را روی عسل غلیظ شده میکشند. به این لایه نازک مومی اصطلاحاً پولک زنبور عسل گفته میشود. این موم از غده های شکمی زنبور عسل تولید میشود.

شرکت پخش عسل خام

خواص عسل خام طبیعی

عسل طبیعی به رفع بیماری آلرژی و حساسیت کمک میکند. عسل طبیعی به تقویت انرژی بدن میپردازد. مصرف عسل طبیعی باعث تقویت حافظه میشود. عسل طبیعی در کاهش سرفه کمک میکند.

مصرف عسل طبیعی برای ترمیم خراش ها و زخم ها مفید است. استفاده از عسل برای بهبود خواب و خونسردی مفید است. عسل طبیعی موجب درمان عفونت های قارچی میشود. عسل برای کاهش کلسترول خون موثر است. عسل طبیعی سیستم ایمنی را در برابر انواع بیماری تقویت میکند. عسل سرشار از انواع آنتی اکسیدان هاست.

این آنتی اکسیدان ها از بدن در برابر بیماریها حمایت میکند. عسل طبیعی باعث کنترل و پیشگیری از سرطان میشود. مصرف عسل باعث مبارزه بدن با انواع عفونت ها میشود. افزایش میل جنسی از دیگر خواص عسل طبیعی است. درمان عفونت های قارچی و مشکلات سینوسی نیز از اثرات مصرف عسل طبیعی است.

تشخیص عسل طبیعی

بررسی عسل در آزمایشگاه مجهز و معتبر بهترین راه برای تشخیص عسل طبیعی است. برای تشخیص عسل راه های زیادی در فضای مجازی بیان شده است. اما بیش از 90 درصد این آزمایش ها بر اساس ظاهر محصول و نامعتبر از نظر علمی هستند. اکتفا به ظاهر و آزمایش های خانگی ممکن است راه را برای متقلبان بگشاید.

زیرا سود جویان به راحتی میتوانند محصولی تقلبی را با ظاهر کاملاً متناسب به شما بفروشند. تنها عسلی را تهیه نمایید که از قبل نمونه آن را در آزمایشگاه های معتبر چک کرده باشید. عسل طبیعی فاکتور هایی دارد که تنها میتوان در آزمایشگاه آن را اندازه گرفت. در عسل طبیعی پارامتر هایی مانند ساکارز وجود دارد که باید اندازه گیری دقیق شود.

شرکت پخش عسل خام

شرکت پخش عسل خام

فروشگاه اینترنتی عسل هفت عرضه کننده عسل خام طبیعی به سراسر کشور است. در مرکز عسل هفت عسل ها با تاییدیه مستقیم آزمایشگاه های معتبر میباشند. برای سفارش محصول به صورت عمده با برگه آزمایشگاه با مدیر فروش در تماس باشید. در ادامه با انواع عسل خام مرکز عسل هفت و خواص درمانی آن ها آشنا میشوید.

فروش عسل خام

عسل گون خام طبیعی

عسل گون طبیعی باعث درمان کم خونی میشود. مصرف عسل طبیعی گون به درمان گرفتگی صدا و بهبود بیخوابی کمک میکند. عسل گون طبیعی باعث درمان مشکلات گوارشی میشود عسل گون به درمان بیماری های کلیوی کمک میکند. مصرف عسل گون باعث التیام زخم های حلق و ریه میشود. عسل گون طبیعی فشار خون بالا را کاهش میدهد. مصرف عسل گون به درمان سرماخوردگی و الرژی کمک میکند. عسل گون دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است. این عسل طبیعی با تنظیم قند خون باعث کنترل بیماری دیابت میشود. عسل گون طبیعی باعث تقویت روده میشود. عسل گون طبیعی به بهبود هضم غذا کمک میکند. این عسل طبیعی به تنظیم کلسترول خون کمک میکند. مصرف عسل گون خام طبیعی باعث بهبود صرع و تشنج میشود.

برای اطلاع از قیمت عمده عسل گون با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

فروش عسل خام

خرید عسل کنار اصل

عسل کنار با نام عسل سدر نیز معروف است. این عسل باعث بهبود سریع زخم های بدن میشود. مصرف عسل کنار باعث بهبود زخم معده میشود. عسل کنار طبیعی به درمان زخم معده کمک میکند. این عسل طبیعی دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و مصرف آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. عسل کنار به درمان بیماری های ناشی از سوء تغذیه کمک میکند. عسل کنار طبیعی باعث درمان عفونت های تنفسی میشود. عسل کنار دارای خاصیت آنتی بیوتیکی قوی است و مصرف آن برای درمان عفونت های سینوسی میشود. عسل کنار طبیعی به عسل جنسی نیز معروف است. این عسل طبیعی باعث افزایش نیروی جنسی در بدن میشود. عسل کنار طبیعی، سوء تغذیه را درمان میکند و باعث بهبو یبوست میشود. این عسل طبیعی به بهبود سطح سلامت و افزایش انرژی عمومی بدن کمک میکند.

برای خرید عسل کنار اصل، به فروشگاه اینترنتی مرکز عسل هفت مراجعه نمایید.

فروش عسل خام

فروش عسل خام چهل گیاه

عسل چهل گیاه در بازار عسل ایران، با نام عسل چند گیاه نیز شناخته میشود. عسل چهل گیاه طبیعی باعث درمان زخم های بدن میشود. مصرف عسل چهل گیاه طبیعی به درمان بیماری های معده کمک میکند. مصرف عسل چهل گیاه باعث تقویت معده میشود. عسل چهل گیاه یبوست را درمان میکند. مصرف عسل چهل گیاه باعث درمان زخم های حلق و ریه میشود. عسل چهل گیاه طبیعی تقویت کننده ی روده است. عسل چهل گیاه به التیام زخم های مجاری ادراری کمک میکند. مصرف عسل چهل گیاه باعث حافظه را تقویت میکند. عسل چهل گیاه به درمان رفلاکس معده کمک میکند. عسل چهل گیاه طبیعی به درمان سرفه و سرماخوردگی کمک میکند. عسل چهل گیاه باعث تقویت مغز و اعصاب میشود. این عسل طبیعی به افزایش انرژی در بدن کمک میکند.

فروش عسل خام چهل گیاه و انواع عسل طبیعی در فروشگاه عسل هفت با قیمت مناسب و ضمانت نامه آزمایشگاه صورت میگیرد. برای هر گونه سوال و اطلاع از قیمت با مدیر فروش در تماس باشید.