سفارش عسل کنار طبیعی در ایران باقیمت از سایت عسل 10 انجام میشود. جهت خرید عسل کنار خالص و سفارش انواع عسل از طریق شماره  ای که در پایان صفحه ذکر شده تماس بگیرید. تمام محصولات گروه عسل هفت دارای ضمانت نامه می باشند.

روش نگه داری عسل طبیعی کنار در خانه

خرید عسل کنار اصل

برای نگه داری عسل طبیعی و به خصوص عسل طبیعی کنار باید به نکاتی توجه کرد.

حاصل این توجه حفظ کیفیت و مرغوبیت عسل خریداری شده را به دنبال دارد.

بهترین دما برای نگهداری عسل دمای اتاق بین ۱۸ تا ۲۵ درجه سانتی گراد و به دور از نور مستقیم آفتاب است، جایی مانند کابینت آشپزخانه است.

در این شرایط عسل تا دو سال می‌تواند کیفیت خود را حفظ کند. توجه داشته باشید که عسل خام ممکن است پس از مدتی رس کند ( شکرک بزند) و این کاملاً طبیعی است.

اگرچه پیشنهاد نمی‌شود اما برای رس گیری عسل می‌توانید شیشه عسل را به صورت غیر مستقیم ( مثلا قرار دادن در یک ظرف اب، و گرم کردن آب) قرار دهید و دمای آن را تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد بالا ببرید و پس از رفع رس آن را از ظرف آب خارج کنید.

توجه کنید که گرم کردن عسل بیش از این مقدار باعث از بین رفتن آنزیم‌های آن می‌شود.

خرید عسل کنار اصل

خرید عسل طبیعی

عسل کنار یکی از عسل‌های خوش طعم و عطر است که از شهد‌ گل‌های درخت کنار، که عموما در مناطق گرمسیری کشور مانند هرمزگان، سیستان بلوچستان، جنوب فارس، خوزستان و بوشهر به می‌روید، گرفته می‌شود.

عسل کنار روستایی از مناطق جنوبی کشور و معمولا از استان‌های خوزستان(بهبهان) و بوشهر (برازجان) برداشت می‌شود که از نظر کیفیت بسیار مطلوب و درجه یک به شمار می‌رود.

همچنین نحوه‌ی برداشت این عسل مانند سایر عسل‌ها به صورت خام و در دمایی کمتر از ۴۰ درجه سانتی‌گراد به منظور حفظ آنزیم‌ها و ویتامین‌های و دیگر خواص عسل انجام می‌شود.

این عسل برخلاف سایر عسل‌ها دارای طبع سرد است و از این جهت برای کسانی که طبع گرمی دارند و معمولا از خوردن عسل خوداری می‌کنند بسیار مناسب است.

ویژگی های خرید از گروه عسل 10

 

همواره معیار های برای خرید عسل طبیعی از فروشگاه های وجود داشته است.

توجه به این ویژگی های تفاوتی نمی کند که خرید شما از فروشگاه آنلاین باشد یا حضوری.

توجه داشته باشید در هنگام خرید هر نوع عسل یا محصولات مرتبط با عسل باید به این دونکته توجه فرمایید.

دونکته در باب خرید عسل:

1-عسل واقعا طبیعی

همانطور که می دانید اکثریت عسل های موجود در بازار تقلبی هستند و کمتر افرادی هستند که عسل کاملا خالص ارائه می کنند، البته در این بین زنبورداران صادقی هستند که محصول طبیعی برداشت می کنند و به دست مشتری نهایی می رسانند.

به عقیده ما عسل طبیعی آن عسلی است که از شهد گل و گیاه تهیه شده باشد و زنبور عسل در تولید آن از هیچ تغذیه دیگری استفاده نکرده باشد، لذا تصمیم گرفته ایم عسل کاملا خالص و طبیعی را پس از برداشت مستقیم و بدون واسطه بدست شما برسانیم.

2- کوچ به موقع زنبورها

زنبور داران باید دائما در حال کوچ دادن کندوها باشند و اگر شهد منطقه ای به پایان برسد در سریع ترین زمان ممکن به منطقه ای دیگر که شهد کافی برای استفاده زنبورعسل وجود دارد باید کوچ کنند.

اگر این کار انجام شود حاصلی مثبتی دارد و به همین جهت عسلی که در زنبورستان تولید می شود از شهد گل ها و گیاهان و کاملا طبیعی می باشد.

خواص عسل کنار خالص

خرید عسل گون اصل

تمام عسل های طبیعی و خام دارای خواص بسیاری برای سلامت انسان می باشند، از این بین بعضی عسل ها فواید خاصی نسبت به دیگر انواع عسل دارند.

عسل ها از نظر مواد تشکیل دهنده و قابلیت شفابخشی شان با یکدیگر فرق دارند.

بسیاری از اطباء و عسل درمانگرهایی که بیماری ها را با محصولات زنبور عسل درمان می کنند، برخی عسل های خاص را توصیه میکنند.