تفاوت اصلی عسل وحشی با عسل های دیگر این است که عسل وحشی در محیطی باز قرار دارد و زنبور ها از شهد هر نوع گیاهی تغذیه کرده است و به کندو باز می گردد. برای خرید و اطلاع از قیمت عسل وحشی میتوانید با ما در تماس باشید. ولی از آنجا که زنبور اهلی فقط از یک نوع شهد گیاه خاص تغذیه می کنند که همین امر دلیل اصلی اسم خاص عسل می شود.

عسل طبیعی و وحشی

همانطور که می دانید اکثریت عسل های موجود در بازار اصل نبوده و این امر سبب شده تا اکثریت افراد به دلیل درصد خلوص کم عسل های موجود در بازار و با کیفیت و طبیعی نبودن این ماده غذایی مفید و دارویی را از سبد غذایی خود حذف کنند و قابل توجه است که کمتر افرادی هستند که عسل کاملاً خالص ارائه می کنند، البته در این بین زنبورداران صادقی هستند که محصول طبیعی برداشت می کنند و به دست مشتری نهایی می رسانند.

به نظر گروه عسل هفت، عسل طبیعی آن عسلی است که از شهد گل و گیاه تهیه شده باشد و زنبور عسل در تولید آن از هیچ تغذیه دیگری استفاده نکرده باشد، به همین دلیل قصد و نیت کرده ایم عسل کاملاً خالص و طبیعی را پس از برداشت مستقیم و بدون واسطه بدست شما برسانیم تا دست دلال های که سبب افزایش قیمت محصول می شوند در این بین کوتاه شود.

خرید آنلاین گرده گل

خواص عسل وحشی

تمام عسل های طبیعی و خالص دارای خواص بسیاری برای سلامت انسان است، از این بین بعضی عسل ها فواید خاصی نسبت به دیگر انواع عسل دارند. عسل ها از نظر مواد تشکیل دهنده و قابلیت و ویژگی های شان با یکدیگر فرق دارند.

بسیاری از دکتر های طب سنتی و پزشکی نوین عسل را به عنوان درمان کننده بهره می برند و بهبود بیماری ها را با عسل زنبور عسل درمان می کنند، برخی عسل های خاص را توصیه میکنند.

برخی از خواص را ذکر میکنیم و این تنها بخشی از خواص است:

 

بهبود عملکرد سیستم گوارشی

عسل وحشی یک داروی خانگی محبوب است. برای همه مشکلات گوارشی از جمله یبوست، زخم معده می باشد. همچنین حاوی پروبیوتیک قوی است، به این معنی که باکتری های خوب روده را تغذیه می کند تا برای کمک هضم غذا و برای سلامت کلی بسیار مفید است.

کم خونی

کم خونی زمانی ایجاد می شود که خون فاقد گلبول های قرمز یا هموگلوبین باشد. اثرات موجود در فرد می تواند به رنگ پریدگی و افسردگی منجر شود. در حال حاضر محققان دریافتند که عسل وحشی با توجه به خاصیت هایی که دارد قادر به درمان مؤثر علائم کم خونی است.

فروش انواع عسل

عسل خالص چگونه است؟

عسل وحشی شرکت عسل هفت از نوع بهترین عسل های موجود در بازار و با درجه بندی A می باشد. لذا خواهشمندیم قیمت عسل وحشی را با عسل های تغذیه ای که زنبور از شکر تغذیه کرده است و حتی گاهی زنبور هیچ نقشی در تولید عسل های کارخانه ای ندارد مقایسه نفرمایید.

همین که شما عزیزان سری به فروشگاه های عرضه محصولات طبیعی بزنید و قیمت عسل طبیعی و خام را از آن ها جویا شوید، قطعا قیمتی که شما به دست خواهید آورد بسیار بیشتر از این قیمت خواهد بود و گذشته از قیمت هیچ ضمانتی در جهت مرغوب بودن آن نیست.
بدلیل اینکه واسطه را حذف کرده ایم  و مستقیما عسل تولید زنبورستان آهوتا را عرضه می کنیم، مناسب ترین قیمت ممکن جهت فروش عسل وحشی را انتخاب کرده ایم.

هدف ما فقط و فقط عرضه عسل خالص و باکیفیت می باشد و هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت نمی کنیم و اعتباره چندین ساله خود را به سلامت مشتری نمی فروشیم.

برای خرید عسل وحشی یا مشاوره جهت اتنخاب و آگاهی از قیمت و شرایط خرید عسل از عسل هفت با ما در تماس باشید.
در ادامه با عسل های طبیعی مرکز عسل هفت و خواص آنها آشنا میشوید.
خرید عسل خام

خواص عسل گون طبیعی

عسل گون باعث کاهش فشار خون بالا میشود. این عسل به بهبود هضم غذا در لوله گوارشی کمک میکند. مصرف عسل گون به تقویت روده کمک میکند. این عسل باعث درمان سینوزیت میشود. عسل گون ضد پیری و ضد تومور است. مصرف عسل گون با تنظیم سطح قند خون به کنترل بیماری دیابت کمک میکند. عسل گون طبیعی به تقویت و حفظ سلامتی قلب کمک میکند. مصرف عسل گون باعث تقویت حافظه میشود. این عسل باعث التیام زخم های حلق و ریه کمک میکند. عسل گون برای درمان گرفتگی صدا مفید است. این عسل باعث درمان کم خونی و بهبود بیخوابی میشود.
عسل گون به کاهش استرس و خستگی کمک میکند. این عسل باعث بهبود درد مفاصل میشود. عسل گون ضد تشنج و ضد صرع است. مصرف عسل گون باعث بهبود درد های مفصلی میشود. عسل گون مشکلات مغزی را درمان میکند. این عسل باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. عسل گون باعث بهبود آلرژی میشود. عسل گون به تنظیم کلسترول خون کمک میکند. عسل گون خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. این عسل باعث بهبود بیماری های کلیوی میشود. عسل گون مشکلات گوارشی را درمان میکند.
خرید عسل خام

خواص عسل کنار اصل

عسل کنار که با نام عسل سدر نیز معروف است، یکی از عسل های طبیعی پر طرفدار است. عسل کنار به درمان زخم ها کمک میکند. این عسل باعث درمان عفونت های سینوسی میشود. عسل کنار داری خاصیت آنتی بیوتیکی قوی است. مصرف عسل کنار باعث درمان مشکلات کبدی میشود. عسل کنار به عسل جنسی نیز معروف است زیرا مصرف عسل کنار باعث تقویت نیروی جنسی بدن میشود. این عسل بسیار تقویت کننده و بسیار انرژی زاست. عسل کنار دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. این عسل دارای خاصیت ضد التهابی است. عسل کنار باعث درمان عفونت های تنفسی و بیماری های ناشی از سوء تغذیه میشود.

خرید عسل خام

خواص عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه به عسل چند گیاه نیز معروف است. این عسل باعث بهبود عفونت های مجاری ادرای میشود. عسل چهل گیاه حافظه را تقویت میکند و باعث درمان رفلاکس معده میشود. عسل چهل گیاه خواص آنتی اکسیدانی قوی دارد. عسل چهل گیاه باعث درمان زخم های بدن میشود. این عسل به تقویت مغز و اعصاب کمک میکند. مصرف عسل چهل گیاه باعث درمان سرفه و سرماخوردگی میشود.