عسل چهل گیاه یا چند گیاه همان طور که از نامش پیداست از شهد چندین نوع گل و گیاهان متفاوت تشکیل شده است. که زنبور عسل جمع آوری کرده و عسل چهل گیاه را تهیه می کند. جهت خرید اینترنتی و آنلاین عسل چهل گیاه از سایت ما از راه های ارتباطی آخر صفحه استفاده کنید.

عسل چهل گیاه

همه گل ها و گیاهان دارای تفاوت هستند. نه تنها از لحظ ظاهری با هم تفاوت دارند بلکه در باطن نیز هم دارای تفاوت هایی هستند.
شهد و گرده همه گل ها و گیاهان با هم متفاوت است.
شهد برخی از گیاهان شیرین و شهد برخی دیگر شیرینی کمی دارد.
زنبور عسل شهد انواع گیاهان را جمع آوری می کند و برای عسل چند گیاه شهد چندین گیاه متفاوت را جمع آوری و به کندو می برد.

خرید آنلاین بهترین عسل

فواید و خواص عسل چهل گیاه

عسل یک ماده بسیار مغذی بوده و حتی می توان آن را غذای کاملی که استفاده از آن دارای مزیت های مفیدی است. انواع عسل از نوشیدن شهد گیاهان مختلف توسط زنبوران بدست می آید.

خواص عسل ها تا حدودی بستگی به نوع گیاهی دارد که شهد آن برای تولید عسل استفاده شده است. شاید تاکنون این سوال برای شما پیش آمده باشد که بهترین عسل از چه گیاهی است.

درواقع بهترین و مغذی ترین عسل، عسلی است که شهد گیاهان مختلف زیادی در ترکیب آن وجود داشته باشد و علاوه بر شهد گیاهان دارای گرده گیاهان نیز باشد عسل چهل گیاه دارای گرده چنین عسلی بوده و دارای خواص فوق العاده و بی نظیری خواهد بود.

عسل چهل گیاه یک نوع عسل طبیعی بوده که از گل گیاهان متعددی حاصل می شود به همین دلیل این عسل ترکیبی از خواص دارویی چندین نوع عسل را باهم دارد.

طعم و رنگ این عسل بر حسب گیاهانی که زنبورعسل روی آنها پریده و شهد گرده های آنها را جمع آوری کرده است متفاوت می باشد ولی همه عسل های چهل گیاه دارای خواص درمانی بی نظیری است.

برخی از بهترین مزایا و خاصیت های عسل چهل گیاه در زیر آورده شده است:

  • این عسل با داشتن آنزیم های مختلف به هضم غذا کمک می کند
  • ضد ورم و عفونت های روده ای است
  • ضد یبوست است
  • بهبود دهنده تب
  • ضد اسهال
  • بهبود سنگ کلیه و مثانه
  • تقویت کننده اعصاب
  • مفید برای میگرن
  • جلوگیری از پوکی استخوان
  • ضد نفخ
  • تصفیه کننده خون و کبد
  • بهبود کم خوابی و بی اشتهایی

فروش انواع عسل

فروشگاه اینترنتی فروش عسل

خرید عسل از فروشگاه های اینترنتی نیز مدتهاست که رایج شده است. افرادی هستند که فقط به دنبال سود و منفعت خود بوده اند و هیچ مسولیتی در قبال سلامت مردم بر عهده نمیگیرند و فقط به دنبال فروش کالا و محصول خود هستند.
این افراد به هر قیمتی سعی کرده عسل ارزان و کم کیفیت تولید کند تا قیمت پایین تری داشته باشد تا بتوانند از این راه به سود جوی خود بپردازند. البته در این بین فروشگاههایی هستند که عسل مرغوب و باکیفیت ارائه می دهند اما همواره در هر کجا افراد غیرمسئول و سودجو نیز وجود دارند.

متأسفانه برخی از خریداران عسل طبیعی، پایین بودن قیمت عسل هفت را نسبت به قیمت دیگر مراکز، دلیل بر کیفیت پایین آن می دانند. این مسأله از طرف برخی رقبای غیر حرفه ای نیز دامن زده شده و موفقیت خود را در تخریب این مجموعه جستجو می کنند. مرکز عسل هفت از معدود مراکز توزیع عسل می باشد که هم دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت است و هم تأییدیه کار خود را از مصرف کنندگان و مسوولین گرفته است.

فروشگاه اینترنتی عسل هفت، با عرضه انواع عسل طبیعی و باکیفیت و قیمتهایی نزدیک به قیمت فروش عمده عسل طبیعی، درصدد است تا عسل طبیعی و مرغوب را به دست همه هموطنان ما برساند.

خرید عسل طبیعی

خرید اینترنتی عسل

این روزها اغلب افراد جهت صرفه جویی در وقت و هزینه خود محصولات خود را به صورت اینترنتی خریداری می کنند. زنبورداران مرکز عسل هفت انواع عسل و فرآورده های زنبور عسل را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند. همکاران ما سفارشات شما عزیزان را به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی ثبت می کنند. سفارشات شما عزیزان در هر نقطه ای از کشور باشید پذیرفته می شود. ارسال سفارشات درکمترین زمان ممکن خواهدبود.جهت ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

خرید عسل طبیعی

تولید عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه یکی از عسل های طبیعی از دسته ی عسل های چند گل است. در بازار عسل ایران عسل ها به دو دسته ی عسل های تغذیه ای و عسل های طبیعی تقسیم میشوند. عسل های طبیعی حاصل نوشیدن شهد گل ها توسط زنبور های عسل هستند. در روند تولید عسل های طبیعی از طرف انسان هیچ دخالتی در تغذیه زنبور های عسل نمیشود. تنها تغذیه زنبور عسل در زمان تولید عسل طبیعی شهد گل ها میباشد. عسل طبیعی دارای ارزش غذایی و دارویی قابل توجهی میباشد. از خواص عسل طبیعی در طب سنتی و طب مدرن همچنین در طب اسلامی برای درمان بیماری های مختلفی از جمله سرطان استفاده میشود. عسل تغذیه ای همان طور که از نام آن پیداست، حاصل دخالت انسان در تغذیه زنبور عسل است. این عسل فاقد هر گونه ارزش غذایی و دارویی میباشد. در روند تولید عسل تغذیه ای زنبوردار به زنبورهای عسل، شکر میدهد. عسلی که این زنبور تولید میکند. دیگر عسل طبیعی نیست بلکه عسل تغذیه ای نام دارد. مصرف عسل تغذیه ای برا سلامت انسان به خصوص افراد دیابتی خطر ناک است.

برای اطلاع از قیمت عسل چهل گیاه با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

عسل های طبیعی به دو دسته ی عسل تک گیاه  عسل چند گیاه تقسیم میشوند. عسل های تک گیاه و عسل های چندگیاه را با نام های عسل تگ گل و چند گل تقسیم میشوند. عسل های تک گیاه عسل های طبیعی هستند که از یک نوع شهد غالب تشکیل میشوند. شهد غالب به شهدی گفته میشود که دارای بیشترین مقدار در میان سایر شهد های موجود در عسل است. نام گذاری عسل های تک گل را از روی شه غالب موجود در آن ها انجام میدهند. در عسل های تک گل، وجود شهد های متفرقه کاملاً طبیعی است. زیرا زنبور عسل همیشه از چند نوع گل مختلف تغذیه میکند. عسل های چند گیاه، به عسل هایی گفته میشود که دارای چند نوع شهد مختلف با مقدار های نسبتاً مشابه هستند، به عسل های چندگیاه عسل چهل گیاه نیز گفته میشود. عسل چهل گیاه مجموعه ای از خواص دارویی گیاهان مختلف است.