خرید و فروش عسل طبیعی و فرآورده های زنبور عسل در سراسر کشور امکان پذیر می باشد.
گاها بعضی از افراد فکر می کنند وقتی ما می گوئیم خرید و فروش عسل طبیعی در تهران فقط در استان تهران عسل خرید و فروش می شود.
همکاران ما این اطمینان خاطر را به شما می دهند که عسل طبیعی در سراسر کشور عرضه می گردد.
کافی است خریداران عسل با یک تماس تلفنی و یا خرید اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایند.
سفارشات شما عزیزان در کمترین زمان به دست شما خواهد رسید.

خرید و فروش عسل

عسل طبیعی و مرغوب انواع مختلفی دارد. همانگونه که عسل طبیعی انواع مختلفی دارد دارای رنگ های تیره روشن و زلال هم می باشد.عسل یک ماده غذایی کامل می باشد. از عسل به عنوان دارویی خالص و طبیعی بدون هیچ ترکیبات شیمیایی استفاده می شود.می توان گفت برداشت عسل در سراسر کشور انجام می پذیرد. اما اغلب برداشت عسل در نواحی که بیشترین نوع پوشش گیاهی را داشته باشند انجام می گیرد. برخی از نواحی هستند که تحت پوشش گل و گیاهان خاص می باشند و عسلی خاص از آن منطقه برداشت می شود. یکی از این عسل های خاص که در نواحی به خصوص برداشت می شود عسل مرکبات است شاید نام عسل مرکبات شمال را شنیده باشید.

انواع عسل

  • عسل مرکبات
  • عسل آویشن
  • عسل کنار
  • عسل گون

خرید عسل طبیعی

قیمت عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه در بازار عسل ایران با نام عسل چند گیاه نیز شناخته میشود. مصرف عسل چهل گیاه باعث بهبود سریع زخم ها میشود. عسل چهل گیاه طبیعی مجموعه ای از خواص انواع گیاهان دارویی طبیعت است. این عسل طبیعی دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی میباشد. مصرف عسل چهل گیاه طبیعی به درمان بیماری های معده کمک میکند. عسل چند گیاه باعث تقویت معده میشود. مصرف این عسل طبیعی یبوست را برطرف میکند. عسل طبیعی چهل گیاه تقویت کننده ی روده است. این عسل باعث التیام زخم های حلق و ریه میشود. مصرف عسل چهل گیاه به درمان رفلاکس معده کمک میکند. این عسل طبیعی باعث بهبود زخم های مجاری ادراری میشود. مصرف عسل چهل گیاه به تقویت حافظه و تقویت مغز و اعصاب کمک میکند. مصرف عسل چهل گیاه باعث درمان سرفه و سرماخوردگی میشود.

برای اطلاع از قیمت عسل چهل گیاه به صورت عمده و جزئی با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

خرید عسل طبیعی

خرید عسل کنار اصل

عسل کنار باعث بهبود زخم معده میشود. این عسل دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و مصرف آن باعث تقویت سیستم ایمنی میشود. عسل کنار طبیعی بسیار تقویت کننده و انرژی زاست. عسل کنار به عسل جنسی نیز معروف است زیر مصرف آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. این عسل طبیعی با نام عسل سدر نیز شناخته میشود. عسل کنار طبیعی دارای خاصیت آنتی بیوتیکی قوی است و مصرف آن باعث درمان عفونت های سینوسی میشود. عسل کنار طبیعی به درمان مشکلات کبدی کمک میکند. مصرف عسل سدر باعث بهبود بیماری های ناشی از سوء تغذیه میشود. مصرف عسل کنار به درمان عفونت های تنفسی کمک میکند. عسل کنار طبیعی باعث افزایش سطح سلامت و انرژی عمومی بدن میشود.

برای خرید عسل کنار اصل با مدیریت فروش مرکز عسل هفت تماس حاصل نمایید. خرید اینترنتی عسل کنار طبیعی نیز به صورت مستقیم از لینک فروشگاه عسل هفت امکان پذیر است.

خرید عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی گون

عسل گون طبیعی یکی از پرطرفدار ترین عسل های تک گیاه به شمار می آید که تمام خواص دارویی گیاه گون را در خود دارد. فروش عسل گون طبیعی به صورت تکی و عمده در مرکز عسل هفت صورت میگیرد. عسل گون طبیعی به بهبود الرژی و سرماخوردگی کمک میکند. این عسل طبیعی ضد صرع و ضد تشنج است. مصرف عسل گون باعث کمک به درمان کم خونی میشود. عسل گون گرفتگی صدا و بیخوابی را بهبود میبخشد. مصرف عسل گون طبیعی باعث کمک به تنظیم سطح خون و کنترل بیماری دیابت میشود. درمان سینوزیت یکی دیگر از خواص عسل گون طبیعی است. عسل گون به کاهش فشار خون بالا کمک میکند. این عسل طبیعی باعث تنظیم سطح کلسترول خون میشود. مصرف عسل گون به بهبود هضم کمک میکند و باعث جلوگیری از رشد تومور در بدن میشود.

برای خرید عسل طبیعی گون با کارشناس فروش مرکز عسل هفت در ارتباط باشید.