بازار فروش ژل رویال یکی از فعالیت های چشمگیر همکاران ما در مرکز عسل هفت می باشد، این مرکز ژل رویال ایرانی اصل را به صورت خرده و عمده عرضه می کند، مرکز عسل هفت به منظور رفاه حال خریداران اقدام به عرضه مستقیم ژل رویال اصل ایرانی می کند، تا از این طریق ضمن حذف واسطه‌ ها و سودجویان، این محصول را با قیمت مناسب به خریداران محترم عرضه کند، سوال بسیاری از افراد است که بهترین ژل رویال را از کجا تهیه کنیم؟ قیمت هر کیلو ژله رویال چقدر است؟

 

ژل رویال ایرانی اصل

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که راز طول عمر زنبور ملکه چیست؟ اما چرا زنبور عسل کارگر فقط 1 ماه عمر می کند در صورتی که زنبور ملکه 3 الی 5 سال زندگی می کند، مسلما نام ژل رویال، ژل سلطنتی، ژل شاهانه و شاه انگبین را شنیده اید.
ژل رویال یکی از فرآورده های زنبور عسل می باشد که از غده مغزی زنبور های کارگر تولید می شود، این ماده غذای مخصوص ملکه است و باعث می شود زنبور ملکه 50 برابر زنبور های عادی زندگی کند.
نحوه تولید ژله رویال بسیار مفصل است که از شهد آن نیز استفاده می کنند و قیمت شهد گل نیز مناسب است، این ماده غذایی نه تنها بر زنبور ملکه بلکه با آزمایشات انجام شده متوجه خواص این محصول بر روی انسان شده ایم.

خواص و فواید ژل رویال

 خواص و فواید ژل رویالخواص و فواید ژل رویال بسیار فراوان است. این نوع از محصول بسیار سودمند می باشد. پیش از این که به خواص آن اشاره نماییم، در این جا به نکته ای اشاره می کنیم که باید ژل رویال را با مشورت طبیبان و یا کسانی که در این عرصه خبره هستند، مصرف کنید.

میزان مصرف این ژل برای بیماری های گوناگون، فرق می کند و اگر در خوردن آن افراط و تفریطی صورت بگیرد، طبعاً سودی نخواهد داشت. اما خواص ژل رویال برای پوست زیاد است و باعث از شفاف سازی و از بین بردن جوش های صورت می گردد. همچنین برای درمان آلزایمر، کم خونی، سرطان های مختلف، تقویت بدن، درمان رماتیسم و … استفاده میشود.

ژل رویال برای ناباروری هم موثر است و از آن هم زنان و هم مردان می توانند استفاده نمایند.

فروش عمده ژل رویال ایرانی

فروش عمده ژل رویال ایرانی در گام نخست از جانب زنبورداران صورت می گیرد. آنان در بیشتر مناطق سر سبز و پوشیده از گل ها فعالیت می کنند. البته زنبورداران کوچک و بزرگی در شهرهای گوناگون فعالیت می کنند که عرضه کننده عمده محصولات خود به بازار و همچنین شرکت های محصولات غذایی می باشند.

برخی از این زنبورداران که شرکت های بزرگی هم محسوب می شوند، شعبه های فروشی در کلان شهرها دارند که از آن طریق اقدام به عرضه محصول خود می نمایند. این شعبه ها نیز در کار فروش عمده ژل رویال ایرانی هستند. از آنان با اطمینان خاطر بیشتری می توان ژل رویال را خریداری کرد.

بیشتر فروشندگان عمده از چگونگی ژل رویال با خبر هستند و پس می شود برای مشورت در باره طریقه مصرف ژل رویال با عسل و یا سایر محصولات غذایی دیگر پرسید. همچنین آنان قیمت ژل رویال در سال 1402 را هم برای تان اعلام می کنند. 

این محصول را می توانید از راه های مختلف دیگری به صورت عمده خریداری کنید. در این خصوص بهتر است که ژل رویال داروکده را هم تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید. 

بزرگ ترین بازار فروش ژل رویال در کشور

بزرگ ترین بازار فروش ژل رویال در کشوردر بزرگ ترین بازار فروش ژل رویال، برندهای مختلفی از این محصول ارائه می گردد. خوبی چنین بازارهایی به این است که می شود انواع مختلفی از ژل های رویال را از نزدیک مشاهده کرد و در همین حال از روند تولید و خواص آن هم مطلع گشت. بازار فروش ژل رویال در بیشتر شهرهای کشورمان فعال است.

از چنین بازارهایی می توان فروشندگانی را پیدا کرد که درباره این نوع از ژل، معلومات وسیعی دارند و می توانند شما را راهنمایی کنند. از آنان می شود پرسید که بهترین ژل رویال را از کجا تهیه کنیم و یا این که تشخیص ژل رویال اصل چگونه است.

ژل رویال خواص زیادی دارد. برای مثال می شود به خواص ژل رویال برای کودکان و خواص شاه انگبین و بارداری اشاره کرد. در هر صورت، بازارهای مختلف بزرگی در سر تا سر ایران وجود دارند که عرضه کننده ژل رویال به صورت عمده و جزئی می باشند.

لیست قیمت فروش ژل رویال در کشور

لیست قیمت فروش ژل رویال در کشورلیست قیمت فروش ژل رویال در کشور را می توانید از راه های مختلف تهیه کنید و اقدام به تهیه آن هم بنمایید. قیمت ها بر اساس فاکتورهای متفاوتی تعیین می گردند که یکی از آنان کیفیت و مرغوبیت ژل می باشد. موضوع برند تولید کننده و همچنین چگونگی خرید هم روی تعیین قیمت ها موثر می باشد.

قیمت ژل رویال در مشهد و سایر شهرهای مختلف، گوناگون است. با مراجعه به فروشگاه های گوناگون خواهید توانست از قیمت ژل رویال آیت الله تبریزیان و قیمت ژل رویال روازاده مطلع گردید. هر کدام از ژل ها در بسته بندی های متنوعی عرضه می شوند که حاوی مقدار از این محصول هستند. ژل رویال به صورت کیلویی و گرمی هم عرضه می گردد.

قیمت هر کیلو ژله رویال را می شود از فروشگاه ها و یا زنبورداران به دست آورد. اگر به دنبال ژل رویال ارزان قیمت می باشید، پیشنهاد ما به شمار این است که به فروشگاه های آنلاین سر بزنید؛ زیرا که در آن جا خواهید توانست با نرخ های پایین، بهترین نوع ژل را تهیه کنید.

موارد استفاده ژل رویال

موارد استفاده ژل رویال موارد استفاده ژل رویال گوناگون است. شما می توانید از آن به عنوان دارو استفاده کنید و یا این که همراه انواع شیرینی را بپزید. برخی هم با نوشیدنی های گرم، آن را میل می کنند. اما خواص این نوع از محصول بسیار زیادی می باشد و برای همین بیشتر برای درمان و یا پیشگیری از بیماری مختلف از ژل رویال کار می گیرند.

برخی از فواید و موارد مصرف این گونه از محصول را می توان این گونه به آن ها اشاره کرد: کمک به شادابی پوست و جلوگیری از پیری زودرس، سرشار از ویتامین های مختلف، کمک به کاهش عوارض ناشی از یائسگی، پیشگیری از پوکی استخوان، کمک به درمان ناباروری در مردان و زنان، کاهش اثرات جانبی شیمی درمانی و سایر موارد.

البته باید به این موضوع اشاره نمود که طریقه مصرف ژله رویال، روی بهتر عمل کردن آن هم تاثیر گذار می باشد.

توزیع مستقیم ژل رویال در کشور

توزیع مستقیم ژل رویال در کشورتوزیع مستقیم ژل رویال در کشور را مراجع مختلفی انجام می دهند. می دانید که ممکن است برخی با استفاده از نام این گونه از ژل، آن را به صورت نامرغوب در اختیار مشتریان قرار دهند؛ پس در این زمینه پیشنهاد ما این است که به فروشگاه های معتبری سر بزنید که در کار عرضه مستقیم ژل رویال می باشند.

برندهای معتبر نیز هر کدام شان دارای نمایندگی های خاص خود در شهرهای مختلف می باشند که از این طریق نیز عرضه مستقیم ژل رویال صورت می گیرد. از نکات مهم در خرید ژل رویال رعایت شرایط نگهداری و ارسال آن تا پیش از رسیدن محصول به دست مشتری است.
در توزیع مستقیم، خریدار با تولیدکننده واقعی سرو کار دارد پس می‌ تواند از شرایط مطلوب نگهداری محصول نیز اطمینان حاصل کند، با توزیع مستقیم و حذف واسطه‌ ها و خرید مستقیم از تولید کننده اصلی به تولید و همچنین اشتغال افراد بیشتر کمک می نماییم.

عرضه بدون واسطه ژل رویال در ایران

عرضه بدون واسطه ژل رویال در ایرانعرضه بدون واسطه ژل رویال در ایران را بیشتر شرکت های تولیدی انجام می دهند. این شرکت ها به وسیله شعب مختلفی که دارند و هم چنین وب سایت های اینترنتی هم مستقیم محصول شان را به دست خریداران می رسانند. اما با عرضه بدون واسطه ژل رویال مزایای زیر را بدست می‌آوریم:

  • حذف واسطه ها که هیچ نقشی در تولید این محصول ندارند.
  •  کاهش قیمت محصول برای مشتری
  • دریافت محصول تازه و مطمئن از تولید‌ کننده اصلی
  • دریافت محصولی که در شرایط مناسب نگهداری شده و کاملاً استاندارد می باشد.
  • دسترسی آسان تر به ژل رویال با کیفیت بالا
  • رونق تولید و ایجاد اشتغال بیشتر
  • و سایر موارد

لیست شرکت های پخش کننده ژل رویال در کشور

لیست شرکت های پخش کننده ژل رویال در کشورشرکت‌های زیادی در کشور اقدام به توزیع و پخش ژل رویال می‌کنند. آنان دارای اتحادیه ای نیز است خود هستند که با مراجعه به سایت های مختلف، می توان به آسانی شرکت های پخش کننده و یا همان تولیدی ژل رویال را پیدا کرد. برای آن شمار از کسانی که در کار خرید عمده هستند، بهتر است پیش از خرید با شرکت ها آشنایی کاملی پیدا کنند.

این گونه نیاز دارند تا لیستی از شرکت های پخش کننده هم به دست آورند که کارشان را راحت تر می کند. بهترین پخش کنندگان ژل رویال، از خود دارای نشانی ها و شماره های مشخصی هستند که می شود از طریق مراجعه و یا تماس گرفتن، از چند و چون تولید و فروش اطلاع حاصل کرد.

کارخانجات فرآوری ژل رویال در کشور

کارخانجات فراوری ژل رویال در کشورکارخانجات فراوری ژل رویال در کشور، در مناطق مختلفی فعالیت می نمایند. آنان اغلب در کار زنبورداری می باشند و یا این که از زنبورداران محصول را خریداری کرده و سپس آن را طی فرایندی، به محصولی تبدیل می کنند که ما در بازار مشاهده می کنیم و می توانیم خریداری کنیم.

ژل رویالی که از کندو جدا می شود، به صورت مستقیم نمی توان آن را مصرف کرد و نیاز است که توسط دستگاه ها و یا لوازم سنتی، فرآوری شوند و پس از آن آماده گردند تا به مصرف برسند. البته این تنها ژل رویال نیست، بلکه سایر عسل ها هم به همین شکل هستند و باید حتماً فرآیندهای پاستوریزه روی شان انجام شود تا قابل مصرف شوند.

کارخانه های گوناگون پس از این که ژل رویال را آماده ساختند، آن را به صورت فله ای و یا بسته بندی شده به بازار عرضه می دارند و توسط نمایندگی هایی که دارند، محصول شان را به فروش می رسانند.

صادر کنندگان برتر ژل رویال

صادر کنندگان برتر ژل رویالصادر کنندگان برتر ژل رویال، محصول شان را به کشورهای مختلفی عرضه می دارند. صادر کنندگان برتر بیشتر شرکت های تولید کننده این محصول هستند. آنان مسائل و موارد مختلفی را در نظر می گیرند و سپس اقدام به ارسال کردن محصول به کشور مقصد می کنند. از جمله موارد بسیار مهم در صادرات عسل ژل رویال این ها هستند:

  1. کیفیت ژل رویال
  2. نوع بسته بندی
  3. وزن های ثابت
  4. بهداشت و تمیزی عسل
  5. در نظر گرفتن استانداردهای روز دنیا
  6. و مجوزهای لازم برای صادرات

فروش کیلویی ژل رویال در کشور

فروش کیلویی ژل رویال در کشورفروش کیلویی ژل رویال در کشور از جانب فروشگاه هایی صورت می گیرد که به گونه تخصصی عسل و محصولات دیگر آن را عرضه می نمایند. از این دست فروشگاه ها در سراسر شهرهای کشورمان وجود دارد. اغلب آنان نیز ژل رویال را به صورت عمده و جزئی و فله ای عرضه می دارند که می شود به میزان معینی، خرید را از آن ها انجام داد.

فروش کیلویی ژل رویال از سوی زنبورداران و شرکت های تولیدی هم انجام می شود. این گزینه ها به صورت کلی محصول خود را در اختیار مشتریان قرار می دهند. بیشتر این زنبورداران هستند که اقدام به فروش کیلویی می کنند و شرکت های محصولات غذایی محصول را از آنان خریداری کرده و سپس در بسته بندی های مناسب جای می دهند.

خرید به این شکل برای مشتری به صرفه تر تمام می شود؛ زیرا که هزینه های جانبی کمتری خواهد پرداخت و همچنین دیگر نیازی نیست پول بسته بندی را هم متقبل شود. از فروشندگان می توان قیمت هر کیلو ژل رویال را هم به دست آورد.

سریع ترین راه تهیه ژل رویال در ایران

سریع ترین راه تهیه ژل رویال در ایرانسریع ترین راه تهیه ژل رویال در ایران، مراجعه به کانال های فضای مجازی و وب سایت های اینترنتی می باشد. از سایت ها و کانال های مختلف، نه تنها می توانید بسیار فوری ژل رویال را تهیه کنید، بلکه قادر خواهید بود که انواع مختلف آن را مشاهده کرده و با بهترین و ارزان ترین آن را خریداری نمایید و سفارش سریع آن را ارائه بدهید.

در این خصوص بهتر است که به فروشگاه های اینترنتی ای سر بزنید که در شهرتان اقدام به خرید و فروش چنین محصولی می نمایند. این گونه کالا به دست تان زودتر خواهد رسید و دیگر نیازی نیست که به مدت زیادی چشم براه بمانید. بیشتر فروشندگان مجازی از طریق پیک، فوری ژل رویال را در اختیارتان قرار می دهند.

از سوی دیگر، می توانید به مغازه ها و فروشگاه هایی که این گونه از محصول را ارائه می دهند هم تماس بگیرید و سفارش خرید را بدهید. از این طریق هم شما خواهید توانست در زود ترین زمان ممکن، ژل رویال را تهیه نمایید.

خرید ژل رویال زیر قیمت بازار

خرید ژل رویال زیر قیمت بازارخرید ژل رویال زیر قیمت بازار از فروشگاه های مختلف حضوری و غیر حضوری امکان پذیر می باشد. در بازار خرید و فروش چنین محصولاتی، می توان به فروشگاه هایی مراجعه نمود که عرضه کننده ژل رویال زیر قیمت بازار می باشند. چنین فروشگاه هایی عمدتاً به صورت تخصصی ژل رویال و سایر عسل ها را از برندهای گوناگون عرضه می دارند.

از جانب دیگر راه متفاوت و مقرون به صرفه دیگر این است که به فروشگاه های آنلاین سر بزنید. بیشتر فروشگاه های اینترنتی، این نوع از محصول را به قیمت های مناسبی عرضه می دارند و برخی از آنان تخفیف های ویژه ای را هم در نظر می گیرند. در نظر داشته باشید که به فروشگاه های معتبر آنلاین سر بزنید تا با کیفیت ترین نوع ژل رویال را بخرید.

ژل رویال را نمایندگی شرکت های تولید کننده هم زیر قیمت بازار عرضه می دارند. این که صحبت از قیمت های پایین است، به این معنی نمی باشد که محصول دارای کیفیت پایینی می باشد؛ بلکه ما به این نکته اشاره می نماییم که می شود مرغوب ترین نوع ژل رویال را زیر فی بازار هم از مکان های گوناگونی تهیه کرد.

راهنمای نگه داری از ژل رویال

راهنمای نگه داری از ژل رویال باید در نظر داشته باشیم که ژل رویال به دلیل این که یک فرآورده دامی خام می باشد لذا شرایط نگهداری آن بسیار ویژه است، اگر این ژل به درستی نگهداری نشود سریعاً فاسد می شود. ژل رویال به دلیل حساسیت به نور و گرما می بایست در ظروف پلاستیکی یا شیشه ای ضد نور نگهداری گردد.

بهتر است که این محصول را در ظرف دارای رنگ تیره یا مات بسته بندی نماییم و نیز پس از هر بار استفاده بلافاصله آن را به محیط خنک یخچال منتقل کنیم.

اما در بیرون از یخچال به شرطی که دمای محیط معتدل باشد، می توان آن را نگهداری کرد. اگر شرایط نگهداری را به خوبی رعایت نماییم، قادر خواهیم بود ژل رویال را به مدت طولانی تری در یخچال و یا بیرون از یخچال، به شکل کاملاً سالم نگهداری کنیم.