خرید عسل آویشن طبیعی در تهران و سایر شهر های ایران در مرکز عسل هفت، فروشگاه اینترنتی انواع عسل طبیعی و انواع محصولات ارگانیک و اصل زنبورعسل امکان پذیر است. برای آشنایی با عسل های طبیعی از جمله عسل آویشن و خواص آن برای سلامتی و همچنین برای آشنایی با نحوه سفارش محصول مقاله ی زیر را مطالعه نمایید.

خرید عسل آویشن طبیعی

عسل آویشن یکی از عسل های طبیعی تک گل است. عسل های موجود در بازار عسل ایران، به دو دسته تقسیم میشوند: عسل های طبیعی  عسل های تغذیه ای. عسل های تغذیه ای حاصل دخالت زنبوردار در تغذیه ی زنبور های عسل است. برای تولید عسل تغذیه ای، زنبوردار به زنبور عسل شکر میدهد. عسلی که این زنبور تولید میکند، دیگر عسل طبیعی نیست، بلکه عسل تغذیه ای نام دارد. عسل تغذیه ای هیچ گونه ارزش غذایی و دارویی برای سلامت بدن ندارد و مصرف آن برای افراد دیابتی بسیار خطرناک است. عسل طبیعی به عسلی گفته میشود که برای تولید آن، تنها تغذیه ی زنبور عسل، شهد طبیعی گل ها باشد. عسل طبیعی زنبور عسل برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله انواع سرطان در طب سنتی و طب اسلامی استفاده میشود.

برای خرید عسل آویشن طبیعی میتوانید به لینک فروشگاه اینترنتی عسل هفت مراجعه نموده و یا با مدیر فروش مرکز عسل هفت در تماس باشید.

فروش عسل خام آویشن

عسل خام به عسلی گفته میشود، که پس از برداشت حرارت ندیده باشد. این عسل دارای مواد مغذی و آنزیم های زنده و مفیدی است که در اثر حرارت از بین میرود. بنابراین هنگام خرید عسل به خام بودن و طبیعی بودن آن توجه کنید. عسل خام به هنگام حرارت بخش زیادی از ارزش غذایی و دارویی خود را از دست میدهد. برخی زنبورداران بعد از برداشت عسل از کندو، آن را برای جلای بیشتر، حرارت میدهند، که این عمل باعث کاهش خواص عسل میشود.

فروش عسل خام آویشن در مرکز عسل هفت با قیمت مناسب صورت میگیرد. برای سفارش با مدیر فروش در ارتباط باشید.

قیمت عسل آویشن اصل

عسل های طبیعی به دو دسته ی کلی عسل های تک گل و عسل های چند گل تقسیم میشوند. عسل تک گل به عسلی گفته میشود که از شهد غالب تشکیل شده است. شهد غالب به شهدی گفته میشود که در عسل طبیعی، در بین سایر شهد های موجود در عسل مقدار بیشتری دارد. نام عسل های طبیعی تک گل را از روی شهد غالب آنها انتخاب میکنند. عسل آویشن یک عسل تک گل است به این معنی که بیش از 60 تا 90 درصد عسل را شهد گل های آویشن تشکیل میدهد. در عسل های تک گل، مقداری شهد های متفرقه نیز وجود دارد. وجود شهد های متفرقه در عسل های تک گل کاملا طبیعی است. زیرا زنبور عسل از گل های متنوعی تغذیه میکند. عسل های چند گیاه تشکیل شده از شهد چند گل متفاوت است که مقدار آن ها در عسل طبیعی، تقریبا با هم متناسب است. به عسل های چند گل یا چند گیاه، عسل چهل گیاه نیز گفته میشود. عسل های چهل گیاه مجموعه ای از خواص انواع گیاهان دارویی است.

برای اطلاع از قیمت عسل آویشن اصل، با مدیر فروش در تماس باشید.

عسل آویشن دارای خواص قوی ضد باکتری است. این عسل طبیعی به بهبود سرفه کمک میکند. عسل آویشن طبیعی سوزش گلو را برطرف میکند. مصرف عسل طبیعی آویشن برای درمان التهاب معده مفید است. عسل طبیعی آویشن، منبع انواع ویتامین و مواد معدنی و سایر مواد مغذی ضروری برای سلامت بدن است. عسل اویشن طبیعی، باعث افزایش انرژی بدن میشودو عسل آویشن دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی است و مصرف آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود.