ژل رويال چيست ؟ ژل رویال از ناحیه فوقانی سر زنبور عسل بدست می آید و از خانه های کندو استخراج می شود زمانی که لارو زنبور تولید می شود زنبورهای کارگر یا پرستار به آن ژل رویال میدهند تا تقویت شوند و در روزهای آغازین خود جان سالم بدر برند بعد از ۴روز لاروها دیگر از این ژل استفاده نمی کنند و ژل باقی مانده غذای اختصاصی ملکه خواهد بود. خرید ژل رویال اصل در فروشگاههای عسل عرضه می شود.

خرید ژل رویال اصل در مشهد

فواید و خواص ژل رویال

  • خاصیت میکروب کشی: ژل رویال بـه دلیل داشتن اسیـد چرب غیـر اشباع ضد باکتــری و ضد قارچ است. خاصیت آنتی بیوتیکی یک چهـارم ژل رویـال بـرابـر است بـا پنـی سیلیـن. البتـه بدون هیـچ عوارض جانبی.
  • در ژل رویـال پروتئین قـوی میکروب کشی وجود دارد که اثر قوی بر باکتری های گرم مثبت دارد. جوانی و شادابی پوست و ضد پیری کلاژن، لسیتین،تیامیـن و ویتامین هـای مختلف موجود در ژل رویال، برای پوست بسیار مفید است.
  • ژل رویال دارای مواد مغذی معدنی مختلفی نظیر کلسیم، مس، آهن، فسفر، پتاسیم، سولفور و انواع مختلف اسید آمینه می باشد. ۱. ژل رویال برای ناباروری موثر، ۲. کاهش علائم یائستگی، ۳. ناباروری، ۴. کلسترول بالا، ۵. زخم های پای دیابتی، ۶. زخم معده، ۷. پانکراتیت یا التهاب لوزالمعده، ۸. بیماری کبد و کلیه، ۹. سرطان، ۱۰. آسم، ۱۱. اختلال پوستی را درمان می کند و تنظیم کننده فشار خون، ۱۲. تعادل در کلسترول، ۱۳. کاهش التهاب، ۱۴. درمان پیری زودرس، ۱۵. آزردگی و خارش پوست سر را درمان می کند ژل رویال و یائسگی زودرس از درمانهای آن است. از جمله: ۱. عوارض آن کهیر، ۲. سختی تنفس، ۳. تورم صورت لب زبان گلو، ۴. اسهال و شکم درد می باشد.

خواص شهد عسل ۱. انرژی بخش، ۲. نرم کننده پوست، ۳. تقویت سیستم عصبی، ۴. درمان حساسیت و سیستم گوارش، ۵. درمان اعتیاد و سیستم گوارشی می باشد.

عوامل موثر در قیمت گذاری ژله رویال در کشور

عوامل موثر در قیمت گذاری ژله رویال در کشورعوامل موثر در قیمت گذاری ژله رویال در کشور کیفیت است، که مهم ترین اصل در قیمت گذاری این محصول است٬ و مارک و نوسانات بازار و هزینه تولید و بازار فروش نیز در قیمت این محصول موثر می باشد.

قیمت ژل رویال در مشهد به دلیل اینکه این شهر یکی از قطب های زنبور عسل در ایران است. قیمت مناسب تری دارد. و ژل رویال با کیفیت اصل نوعی ماده ترشح شده، با حالت ژلاتینی چسبناک به رنگ سفید مایل به زرد ترش مزه و دارای بوی مشخصه ای است.

که به وسیله غدد بزاقی لنفاوی زنبورهای پرستار تولید می شود قیمت ژله رویال اصل طبیعی گرانتر می باشد، و ژله های چینی وارد شده مصنوعی و بدون فایده وارد بازار شده که به عنوان ژل رویال طبیعی به فروش میرسد٬ که باید از خرید آنها خودداری نمود.

مراکز خرید و فروش ژله رویال در ایران

مراکز خرید و فروش ژله رویال در ایرانمراکز خرید و فروش ژل رویال در ایران شرکت های پخش کننده این محصول می باشند. فروشندگان ژل رویال عسل فروشی ها هستند که انواع فراوردهای زنبور عسل مانند ژل رویال را تولید می کنند.

بهترین ژل رویال را از کجا تهیه کنیم؟ بهترین ژل رویال بیشتر در مراکز یا شهر های تولید کننده آن مانند: اردبیل و مشهد و شهر های کوهستانی خوش آب و هوا و سرسبز است که به صورت کاملاً طبیعی عسل تولید میکنند.

هنگام خرید ژله رویال باید به مارک، اصل و طبیعی بودن آن توجه نمود. فروش ژله رویال اصل توسط کندو عسل داران که در بیابان ها کندوهای عسل آنها به چشم می خورد نیز عرضه می شود، که خرید از آنها مطمئن و این ژله نیز طبیعی و خالص است.

مراکز فروش ژل رویال در تهران در نمایندگی های فروش فرآوردهای عسل است٬ که انواع فرآوردهای عسل مانند ژله رویال و دیگر فراوردهای آن را عرضه می کنند٬ که به صورت غیر حضوری از طریق فروشگاههای مجازی و سایت فروشگاه نیز عرضه می شود.

صادرات ژله رویال

صادرات ژله رویالصادرات ژله رویال نیز مانند عسل به دیگر کشورها نیز به صورت عمده و خرده در بسته بندی های متفاوت عرضه می شود. این محصول به کشورهای حوضه خلیج فارس و ترکیه، چین، افغانستان، عراق، امارت متحده عربی،

آذربایجان٬ مالزی٬ بحرین٬ و برخی از کشورهای اروپایی صادرات می شود. این ژله های صادراتی باکیفیت ترین آنها و از نوع اصل و خالص هستند، که جهت صادرات در آزمایشگاههای مجهز مورد آزمایش قرار می گیرند و طبیعی بودن و خلوص آنها مشخص می شوند.

در ایران علاوه بر ژله های ایرانی از دیگر کشورها نیز ژل رویال وارد می شود، و در برندهای مختلف از طریق نمایندگی ها در سراسر کشور پخش می شوند. برخی موارد ژله های قاچاقی بی کیفیت و مصنوعی وارد می شود، که باید از خرید آنها جلوگیری نمود٬و  از مارک ها یا برندهای معتبر و معروف و قابل اطمینان تهیه نمود.

فروش فله ای ژله رویال در ایران

فروش فله ای ژله رویال در ایرانفروش فله ای ژله رویال در ایران ابتدا توسط کندو داران در سراسر کشور که این محصول را در بالاترین میزان تولید می کنند و عرضه می شود. کندو داران این محصول را عمده به شرکت های بسته بندی عرضه می کنند، و این شرکت ها ژله رویال را در بسته های متفاوت تولید و وارد بازار می کند. برخی کارخانه های تولید کننده عسل علاوه تولید عسل فرآوردهای آن مانند: ژله رویال را نیز در وزن های مختلف بسته بندی و وارد بازار می کنند.

و هر چه غذای زنبور طبیعی و از گیاهان و شهد گلها به طور طبیعی باشد. ژله ی آن نیز پر خاصیت تر و با کیفیت تر و طبیعی خواهد بود. کندو داران ژله رویال را به صورت عمده و کیلویی عرضه میکنند.

فروش عمده ژله رویال توسط شرکت های پخش کننده این محصول نیز در سراسر کشور عرضه می شود، که این شرکت ها عمده از کندو دار خریده و در داخل و یا خارج از کشور عمده عرضه می کنند.

سریع ترین راه خرید ژله رویال در کشور

سریع ترین راه خرید ژله رویال در کشورسریع ترین راه خرید ژله رویال در کشور خرید اینترنتی و غیر حضوری است، که خیلی راحت در سایت ها یا شبکه های مجازی یا تلگرام و اینستاگرام به فروش می رسد، و در اینگونه خرید کردن بدون خروج از منزل و طی کردن مسافت در گرما یا سرما راحت می توان خرید نمود که خریدی با صرفه ی اقتصادی می باشد.

خرید ژله رویال در عطاری ها و فروشندگان محصولات طبیعی به صورت خرده و بسته بندی شده به دست مشتری می رسد. خریداران ژل رویال دیگر صنایع مانند داروسازان گیاهی هستند، که از این محصول در ساخت داروهای گیاهی استفاده می شود، و این ماده درمان کننده ۹۰ درصد بیماری ها می باشد و هر چه خلوص آن بیشتر باشد با کیفیت تر است.

فروشندگان برتر ژله رویال در ایران

فروشندگان برتر ژله رویال در ایرانفروشندگان برتر ژل رویال در ایران در شهرهای خواستگاه عسل و فرآوردهای آن است. شهر هایی که عسل در طبیعت کوهستانی آنها به طور طبیعی تغذیه و پرورش می شوند٬ و ژله های اصل و با کیفیت تولید می کنند و در این شهرها فروشندگان برتر ژله با کیفیت و اصل عرضه می کنند.

از دیگر شهر های دارای فروشندگان برتر عسل، کردستان و چهار محال بختیاری است٬ که توسط کندوداران در کوهستان ها پرورش داره می شود، و ژله های آن در فروشگاههای عسل در این شهرها عرضه می شود.

خود کندو داران در این مناطق ژله رویال را به هر اندازه به فروش می رسانند، و یا مشتریان با سفارش این محصول به کندوداران، ژله رویال را خریداری می کنند. ژل رویال به عنوان ترکیبی در فراوردهای ۱. مواد غذایی، 2. آزمایشگاههای حیوانی، ۳. آزمایشگاههای انسانی، ۴. فراوردهای شبه دارویی، ۵. در لوازم آرایشی، ۶. در خوراک دام، ۷. جهت مقاصد آزمایشی به عنوان غذا در پرورش کرم ها و حشرات استفاده می شود. این محصول مانند تمام محصولات عسل و فراورده های زنبور عسل خالص و طبیعی می باشد.

به طوری که در تهیه این نوع محصول بشر و صنعت هیچ نوع دخالتی ندارد.تقریباً در هر کجا که زنبورستانی مستقر شود. امکان برداشت ژل رویال وجود دارد که البته باید منطقه از نظر گرده گل غنی باشد.

ژل رویال در سه ماهه اول سال و تا حدودی سه ماهه دوم برداشت می شود. همانطور که می دانید ژل رویال مانند دیگر فراورده های زنبور عسل فواید و خواص زیادی دارد.

شرکت های تولید کننده ژله رویال در کشور

شرکت های تولید کننده ژله رویال در کشورشرکت های تولید کننده ژل رویال در کشور بسیار زیاد هستند، که این ژله ها را به صورت صنعتی و به میزان بسیار بالا تولید می کنند. نحوه تولید ژله رویال و طرز تهیه ژل رویال به دو صورت طبیعی و مصنوعی می باشد.

در روش طبیعی ابتدا در کندوها و جمعیت هایی که شرایط لازم برای تکثیر و بچه دهی را دارند. حجره های ملکه یا شاخون های زیادی پر از ژله رویال به وجود می ایند و از این سلول ها ژل رویال برداشت می شود.

بهترین مارک ژل رویال مارکی است که این ژله را طبیعی برداشت کند و ژله آن اصل و خالص باشد، و علاوه بر ژله دیگر فراوردهای زنبور عسل بره موم پونیک بره موم یا ژل رویال و گرده گل و موم زنبور عسل و زهر زنبور می باشد.

ژل رویال به نور گرما و هوا حساس است و باید در ظرف چوبی٬ پلاستیکی یا شیشه ای تیره یا مات در یخچال یا فریزر نگهداری نمود، و هنگام مصرف با قاشق فلزی استفاده نشود و به مدل دو سال در فریزر و شش ماه در یخچال می توان نگهداری نمود.

توزیع یکنواخت ژله رویال در سراسر کشور

توزیع یکنواخت ژله رویال در سراسر کشورتوزیع یکنواخت ژله رویال در سراسر کشور توسط نمایندگی های فروش و یا شرکت های پخش کننده انجام می شود. تجار و بازرگانان که در زمینه خرید و فروش این محصول فعالیت دارند ژل رویال را در سراسر استانها به فروش می رسانند.

و توزیع این محصول توسط شرکت های صادر کننده و وارد کننده نیز صورت می گیرد، که نوع ایرانی و خارجی آن را در سراسر کشور توزیع می کنند. توزیع ژل رویال به صورت ژل خالص٬ قرص و کپسول٬ و مخلوط با آب عسل و گرده گل و سایر مکمل های غذایی صورت می گیرد و این ژله بهتر است با چیزی مخلوط نشود٬

که خاصیت آن از بین برود و هر چه خالص تر باشد خاصیت آن بیشتر است. ژله رویال به دو صورت: ۱. خشک شده. ۲. انجماد شده توزیع می شود و مقدار و دوره مصرف این ماده مقوی با توجه به: وزن بدن و شرایط فیزیکی و مصرف در انواع بیماری ها متفاوت است.

لیست قیمت فروش ژله رویال در ایران

لیست قیمت فروش ژله رویال در ایرانلیست قیمت فروش ژل رویال در ایران متفاوت است زیرا کیفیت و خلوص آنها فرق دارد. قیمت هر کیلو ژل رویال اگر از نژاد زنبور ملکه ارزان ایرانی باشد قیمت آن پایین تر است. لذا در همه جا قیمت ها فرق دارد و در شهر های تولید کننده این محصول ارزانتر است.

قیمت خرید این ژله اگر به صورت عمده و بدون واسطه باشد ارزانتر است، و خرید این محصول به صورت مستقیم از کندوداران ارزانتر عرضه می شود. قیمت ژله چینی که وارد کشور میشود. اگر از برندهای معتبر نباشد بی کیفیت و ناخالص است و اطمینان از خرید باید از مارک های معروف و معتبر تهیه نمود. ژله رویال به صورت ترکیبی و ناخالص ارزانتر است و خواص کمتری دارد. تولید کننده این محصول مستقیم و عمده و ارزان این ژله را عرضه می کند و در شهر های کوهستانی مانند:

شمال خراسان این ژله رویال زنبور عسل وحشی در اطراف کوهها طبیعی و بدون دخالت انسان تولید می شوند. که بسیار بسیار با خاصیت و ارگانیک است و خالص و درجه یک می باشد که از قیمت های بالایی نیز برخودار است.

چون برداشت آن سخت و از بالای کوهها و صخرها در کندوهای طبیعی استخراج می شوند. قیمت ژل رویال ایت الله تبریزیان قیمت شاه انگبین روازاده از ژل های تولید شده توسط شرکت های دارویی هستند، که طبیعی و خالص و با قیمت مناسب عرضه می شود.

انواع بسته بندی های ژله رویال

انواع بسته بندی های ژله رویالانواع بسته بندی های ژله رویال در بازار عرضه می شود که در وزن های مختلف ۱۰ ٬ ۲۰ ٬ ۳۰٬ ٬ ۴۰ ٬ و ۵۰ گرمی به فروش می رسند، مشخصات کلی محصول نیز در بسته ی آن ذکر شده است. ژل رويال نحوه مصرف متفاوتی بسته به مصرف در انواع بیماری ها دارد.

و مصرف حدودی آن یک تا پنج گرم به مدت ۳۰ تا ۹۰ روز می باشد. در بیماری های مختلف میزان و طریقه مصرف فرق دارد٬ که در طب سنتی توسط طبیب سنتی روش مصرف تعیین می شود. این محصول بیشتر به صورت زیر زبانی مصرف می شود و بهترین زمان مصرف آن صبح ناشتا می باشد و طبع آن گرم و تر و مصرف آن در بعضی مواقع کم آلرژی زا است. و در ساخت انواع داروهای خوراکی گیاهی و غیر خوراکی درلوازم آرایشی گیاهی پوست و مو استفاده می شود.

اکسیر ژل رویال نیز حاوی بالاترین دز ژل رویال است، که آن را تبدیل به یک سوپر مکمل نموده و برای کمک به درمان بیماری ها تولید می شود. این مکمل طبیعی و ارگانیک ترکیبی از عسل خالص و ژل رویال صد در صد طبیعی که بدون هیچ افزودنی تهیه می شود.

فروش ژله رویال به قیمت روز بازار

فروش ژله رویال به قیمت روز بازارفروش ژله رویال به قیمت روز بازار در فروشگاههای عطاری و مواد طبیعی یا داروهای گیاهی عرضه می شود، و این فروشگاههایی که بدون واسطه محصول را به دست مشتریال می رسانند. قیمت های ارزانتر نیز عرضه می شوند.

فروش ژل رویال در سایت های فروش به قیمت روز و مناسب نیز عرضه می شود. ژل رویال بعد از خرید و مصرف بلافاصله توسط سلول های دستگاه گوارش به دلیل خاصیت مخصوص آن جذب می شود، و بلافاصله بعد از مصرف درب آن بسته و در یخچال نگهداری شود.

نمایندگی فروش ژله رویال در کشور

نمایندگی فروش ژله رویال در کشورنمایندگی ژله رویال در کشور در همه ی استانهای کشور وجود دارد. که این نمایندگی ها محصول را مستقیم از تولید کننده عرضه می کننده و به دست مصرف کننده و فروشنده خرده فروش می رسانند. فروش ژل رویال در تهران نیز در دفاتر فروش تولید کنندگان عرضه می شود.

از طریق این دفاتر فروش محصول عمده در داخل و خارج از کشور عرضه می شود. نمایندگی ها در تهران به دلیل پایتخت بودن و خریداران بیشتر بسیار زیاد است٬ که انواع برند های متنوع را عرضه می کنند. ژل رویال بعد از عسل مهمترین محصول زنبور عسل است،

که در بازار طرفداران و خریداران زیادی دارد. یکی از بالاترین و ارزشمند محصولات غذایی پر فروش است و بیشترین فروش آن در نمایندگی های آن است.