عسل چهل گیاه همان طور که تا حدودی از نامش پیداست، از شهد چندین گل مختلف به دست آمده است. معمولاً در فصل بهار که گیاهان مختلفی در یک ناحیه رشد می کنند، این فرصت برای زنبور ها به وجود می آید که شهد گل های گوناگون را به عسل تبدیل کنند. عسل چهل گیاه جدا از طعم بی نظیر خود، خواص عمومی زیادی برای بدن داشته و حتی در طب سنتی به عنوان داروی بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد. احتمالاً با دانستن این موارد کنجکاو شده اید تا بدانید از کجا می شود عسل چهل گیاه خالص و اصل را پیدا کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی پیدا کردن مرکز خرید عسل چهل گیاه اصل کار چندان مشکلی نیست. مراکز فروش عسل طبیعی، خالص ترین عسل های چهل گیاه، مرکبات و آویشن را در اختیار مصرف گنندگان قرار می دهند.

فروش خالص ترین عسلهای چهل گیاه-مرکبات و آویشن

عسلهای چهل گیاه

عسلهای چهل گیاهحتماً اسم عرق چهل گیاه، جوشانده ی چهل گیاه و… را بار ها و بار ها شنیده اید. اما اصلاً چهل گیاه چیست؟ باید بگوییم چهل گیاه مخلوطی است از چندین گیاه دارویی که هرکدام خاصیت های ویژه خود را داشته و تاثیرات مخصوص به خود را بر روی بدن اعمال می کنند. در زیر تعدادی از گیاهان موجود در مخلوط چهل گیاه را معرفی کرده و به طبع آن ها اشاره می کنیم.

  • اسطوخودوس: طبیعت گرم.
  • اسفرزه: طبیعت سرد و تر.
  • آویشن: طبیعت گرم و خشک.
  • افسنتین: طبیعت گرم و خشک.
  • بادرنجبویه: طبیعت گرم.
  • ریشه ی بابا آدم: طبیعت گرم و تر.
  • بارهنگ: طبیعت سرد و تر.
  • و …

دارچین، گل بنفشه، بومادران، به لیمو، حنا و … نیز در مخلوط چهل گیاه وجود دارند. با جست و جو در کتب مربوطه و اینترنت می توانید به خواص معجزه آسای این گیاهان پی ببرید.

حالا تصور کنید خواص بی مثال عسل با خواص چهل گیاه در کنار یکدیگر قرار بگیرند. یقیناً این محصول به گنجی خوراکی بدل خواهد شد. در واقع عسل چهل گیاه خواص عسل آویشن، خاصیت عسل کنار، گون و … را به صورت یکجا دارد.

آیا می دانید خواص عسل آویشن چیست؟ آیا می دانید خواص عسل گون چیست؟ پیشنهاد می شود در این مورد نیز مطالعه کنید.

خواص عسل چهل گیاه

می خواهیم به شکل مختصر برخی از خواص عصل چهل گیاه را بررسی کنیم.

  • خونسازی و تصفه ی خون.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن.
  • کاهش درد های استخوانی و مفصلی.
  • غضروف سازی و ترمیم کنندگی مفاصل.
  • کاهش نفخ.
  • بهبود ناراحتی های روده.
  • ضد سرفه بودن. و نرم کنندگی سینه.
  • مقوری برای مغز و اعصاب.
  • تقویت کننده ی حافظه.
  • کنترل و بهبود اسپاسم.
  • بهبود سردرد و میگرن.
  • بهبود آرتروز.
  • تب بر و ضد تشنج بودن.
  • تقویت بینایی.
  • کاهش دهندگی فشار خون.
  • بهبود تنگی نفس
  • و…

پیش تر به چندی از گیاهان تشکیل دهنده ی مخلوط چهل گیاه و طبع آنها اشاره کردیم. اما به صورت کلی طبع چهل گیاه و همچنین طبع عسل چهل گیاه معتدل بوده و در نتیجه می توان گفت این ماده ی مغذی برای همه ی افراد، در همه ی فصول مناسب است.

فروش خالص ترین عسل

فروشندگان زیادی به صورت های مختلف از دست فروشی در جاده های بین شهری گرفته تا مراکز معتبر و با سابقه اقدام به عرضه عسل می کنند. فروش عسل چهل گیاه و انواع عسل توسط زنبورداران در سراسر کشور امکان پذیر است. این مراکز انواع عسل های خالص را در کمترین زمان به تمام نقاط کشور ارسال می کند.
خریداران و متقاضیان عزیز در سراسر کشور می توانند عسل مورد نیاز خود را به روش های مختلفی سفارش دهند نظیر خرید به صورت اینترنتی، یا با استفاده تماس تلفنی و خرید به صورت حضوری. این مراکز در زمینه فروش انواع عسل و تمام فرآورده های زنبور عسل فعالیت بسیار چشمگیر و گسترده ای دارند. زنبورداران آماده همکاری با تمام خریداران عسل هستند. خواه خریدارانی که عسل را به صورت عمده می خواهند و خواه مشتریانی که به صورت خرده خریداری می کنند.

افراد خریدار عسل عمده در اصفهان معمولا به شهر نجف آباد مراجعه می کنند، چرا که این شهر مرکز زنبورداری در اصفهان است.

راهنمای تشخیص عسل چهل گیاه اصل

راهنمای تشخیص عسل چهل گیاه اصل روش های متنوع و متفاوتی برای تشخیص عسل چهل گیاه اصل از نمونه تقلبی آن وجود دارد. گفتنی است رنگ و غلظت عسل نمی تواند عاملی تعیین کننده برای شناسایی کیفیت این محصول باشد چرا که غلظت و رنگ عسل بسته به شرایط اقلیمی تولید آن متفاوت است.

اما عسل طبیعی، عطر و طعم گل ها را دارد. عسل تقلبی علاوه بر این که شل و رقیق بوده و به سرعت در آب حل می شود. اما عسل طبیعی با غلظت بالایی که دارد سخت تر در آب حل می شود. در جابه جایی عسل طبیعی از ظرفی به ظرف دیگر، مقداری حباب در آن تشکیل می شود. حال آن که در عسل تقلبی چنین اتفاقی نمی افتد. جالب است بدانید مگس و پشه از عسل طبیعی فراری اند، زیرا این ماده از خود فرکانس هایی را ساطع می کند که باعث دور شدن حشرات موذی می شو.  اما عسل تقلبی کاملا حشرات را به خود جذب می کند.

عسل های چهل گیاه در دسته ی عسل های چند گل بوده و رنگ شان اغلب زرد مایل به تیره است. عسل چهل گیاه چندین برابر دیگر انواع عسل ها خواص دارویی دارد. عسل چهل گیاه خوانسار یکی از مشهور ترین برند هاست که برای تهیه ی عسل خالص مورد اعتماد مشتریان می باشد.

خرید باکیفیت ترین عسل های چهل گیاه

خرید باکیفیت ترین عسل های چهل گیاهمراکز و نمایندگی های مختلفی در سراسر کشور حضور دارند که با کیفیت ترین عسل های چهل گیاه را تولید می کنند. برای تولید و بسته بندی این محصول از بهترین و استانداردترین تجهیزات متنوع استفاده کرده و آنها را در فروشگاه های اینترنتی به خوبی عرضه می کنند. شما می توانید روش های متنوع خرید را در این مراکز تجربه کرده و از لذت خرید با کیفیت برخوردار شوید. اکثر این فروشگاه های معتبر حتی به شما عزیزان گارانتی محصول را نیز عرضه می کنند و این یعنی عسلی که شما از آنها می خرید کاملا طبیعی می باشد.

البته بد نیست خودتان با مطالعه و کسب تجربه توانایی تشخیص عسل طبیعی و با کیفیت را به دست بیاورید تا بتوانید از خواص بی نظیر یک عسل چهل گیاه با کیفیت برخوردار شوید.

می توانید با جست و جوی عبارات مناسب در اینترنت، می توانید نشانی بازار خرید عسل تهران را پیدا کنید. حتی اگر فروشنده ی عسل باشید می توانید با جست و جوی عبارت «خرید عسل طبیعی تهران» در اینترنت عمده ی خریداران عسل در تهران را تشخیص دهید. چرا که مراکزی وجود دارند که حاضر به همکاری با شما در امر پخش و عرضه ی عسل می باشند.

بازار بزرگ فروش عسل چهل گیاه

بازار بزرگ فروش عسل چهل گیاهبازار عسل در کشور بسیار وسیع و متنوع است. عسل چهل گیاه نیز از این قاعده مستثناء نیست. در شهرهای مختلف بازارهای متنوعی در جهت تولید، عرضه، خرید و فروش عسل چهل گیاه شکل گرفته است که این امر منجر به بهبود شرایط کسب و کار در این حوزه شده است.

یکی از این بازارها که طی سال های گذشته روند رو به رشدی را داشته است بازار دیجیتال عسل چهل گیاه می باشد؛ که با ارائه متنوع ترین محصولات، توانسته در کمترین زمان ممکن بهترین شرایط خرید را به وجود بیاورد. در نتیجه عجیب نیست اگر ادعا کنیم بازار بزرگ فروش عسل چهل گیاه در اینترنت و به صورت فروشگاه های اینترنتی بسیار بزرگ است. تولید کنندگان مختلف همواره سعی دارند تا با ارائه محصولات عسل چهل گیاه در بسته بندی های متنوع به خدمات رسانی مشتریان بپردازند.

فروشندگان برتر عسل چهل گیاه در کشور

فروشندگان برتر عسل چهل گیاه در کشورفروشندگان معتمد بسیاری هستند که عسل چهل گیاه را در سراسر کشور به بازار عرضه می کنند. استان های مختلف فروشگاه های متنوعی را برای خرید این محصول دایر کرده اند و همچنین نمایشگاه های متنوعی را نیز در فصول مختلف سال برگزار کرده و محصولات متنوع خود را به عرضه عموم می رسانند.

سر زدن به غرفه های متنوع در بازار و نمایشگاه های فروش عسل، سبب می شود تا شما با طیف وسیعی از این فروشندگان آشنا شوید و بتوانید در یک زمان نسبتا کوتاه و به صرفه، با نمونه های متنوع عسل های چهل گیاه تولید شده در کشور آشنا شوید. این موضوع در آینده به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی کیفیت های عسل تولید شده را مورد بررسی و مقایسه قرار داده و بهترین محصول ممکن را انتخاب کنید.

تهیه عمده عسل چهل گیاه

تهیه عمده عسل چهل گیاهتهیه عمده عسل چهل گیاه در بازار های داخلی سراسر کشور به سادگی قابل انجام است. خرید عمده همیشه یکی از آن دسته معاملاتی است که در صورت رعایت فاکتورهای مناسب، می تواند به رضایت خاطر هر دو طرف فروشنده و خریدار منجر شود.

هستند بسیاری از فروشندگان که خرید عمده عسل را در دستورکار خود قرار داده و با توجه به نیازهای متفاوت مشتری، به این امر مبادرت می ورزند. خرید عمده می تواند قیمت کالا را برای خریدار کاهش دهد. همچنین هزینه های غیرضروری را نیز سرشکن کرده و در نهایت در زمان و پارامترهای غیر ضروری صرفه جویی کند. برای آگاهی از شرایط، ضوابط و دیگر اطلاعات مورد نیاز شما می توانید به طور تلفنی با مسئول فروشگاه های آنلاین صحبت کرده و از نکات فوق با خبر شوید.

لیست شرکت های پخش کننده عسل چهل گیاه اصل در کشور

لیست شرکت های پخش کننده عسل چهل گیاه اصل در کشورشرکت های متنوعی هستند که وظیفه پخش کنندگی عسل چهل گیاه را بر عهده دارند. هر کدام از این ها، با ثبت برند معتبر خود در بازار اقتصادی کشور و توزیع درست، به هنگام و بهینه محصولات عسل، سعی دارند تا به بهبود شرایط بازار بپردازند و امر مبادلات را ارتقا بخشند.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت این شرکت ها، لیست های متنوعی را به دست آورید که اطلاعات دیگری شامل آدرس و همچنین شماره تلفن مسئول را نیز به شما خواهد داد.
همچنین در این میان مشاوران اقتصادی مختلفی هستند که به شما در این باره کمک های شایان توجهی خواهند کرد.

عرضه مستقیم عسل چهل گیاه اصل در کشور

عرضه مستقیم عسل چهل گیاه اصل در کشورعرضه مستقیم عسل چهل گیاه در کشور به خوبی صورت می گیرد. قیمت چهل گیاه در عرضه مستقیم کاملا متفاوت با خرید جزئی محصول می باشد. از آنجا که خرید محصول به صورت کاملا مستقیم و بدون هر گونه واسطه غیرضروری انجام می شود می تواند قیمت به صرفه تری را برای خریدار به ارمغان آورد. طبیعی است که حذف واسطه ها از قیمت نهایی محصول می کاهد.

کافی است به زنبور داری ها مراجعه کنید و با صحبت کردن با مسئولان مربوطه، اقدام به خرید مستقیم عسل چهل گیاه نمایید. سایت هایی نیز وجود دارند که به صورت مستقیم به عرضه ی انواع عسل از جمله عسل چهل گیاه، عسل آویشن، عسل گون و … می پردازند. در این سایت ها قیمت انواع عسل، حتی قیمت عسل گلرنگ که کمی کمیاب تر است نیز درج گشته است.

تفاوت انواع عسل چهل گیاه در چیست؟

تفاوت انواع عسل چهل گیاه در چیست؟

عسل چهل گیاه در مناطق گوناگون، دارای ترکیبات و
حتی رنگ های مختلف می باشد و این موضوع گاهی به اشتباه سبب شده تا برخی از مصرف
کنندگان، تصور کنند که عسل عرضه شده تقلبی می باشد
.

معمولا عسل های چهل گیاه  بر اساس نحوه
فرآوری، نوع پوشش های متنوع گیاهی منطقه ای که عسل در آن به دست آمده است، نوع
گرده ها، فصل برداشت و … متفاوت اند. در نتیجه می توانند رنگ های متنوعی از زرد
روشن تا زرد تیره و حتی قهوه ای را به خود بگیرند. گفتنی است تشخیص عسل اصل از
تقلبی بسیار سخت می باشد؛ و معمولا بهترین و دقیق ترین نتیجه ها، در آزمایشگاه های
مخصوص قابل دریافت و اتکا هستند
.

اما
بسیاری از زنبور داران به دلیل اینکه خود، بار ها و بار ها طعم عسل طبیعی را چشیده
اند تا 80 درصد می توانند از روی طعم عسل، اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهند

فواید استفاده از عسل چهل گیاه

فواید استفاده از عسل چهل گیاهبرای عسل چند گیاه فواید دارویی، درمانی و غذایی بسیاری را می توان ذکر کرد. مثلا این عسل، سرشار از آنتی اکسیدان بوده و ضد پیری می باشد. برای درمان دردهای مفصلی و روماتیسمی بسیار مفید است. اگر در خانواده تان فردی دیابتی حضور دارد می توانید استفاده از این عسل را به وی پیشنهاد دهید. رفع کم خونی، سرماخوردگی و سرفه نیز یکی از اثرات مفید آن می باشد. برای بهبود جوش ها مفید بوده و در صورت ترکیب با مواد دیگر می تواند موی شما را تقویت کند.

از آنجا که کاربردهای این محصول بسیار زیاد می باشد می توان گفت که فواید متنوعی با استفاده کردن این عسل عاید بدن می شود. مخصوصا برای زنان باردار و جنین بسیار مفید هستند. همواره توصیه می شود که برای استفاده بهینه از عسل چهل گیاه، حتی الامکان از گرم کردن آن بپرهیزید تا این عسل، خواص ویژه خود را از دست ندهد. اگر بخواهید که این ماده را در آب گرم حل کنید می بایست قبل از گرم شدن کامل آب این کار را انجام دهید تا مواد مغذی موجود در آن بر اثر حرارت بسیار، آسیب نبینند.

عوامل موثر در قیمت گذاری عسل چهل گیاه اصل

عوامل موثر در قیمت گذاری عسل چهل گیاه اصلعوامل بسیاری هستند که بر قیمت گذاری عسل چهل گیاه تاثیرگذارند. فاکتورهایی مثل کیفیت و خواص عسل، مقدار ساکاروز آن و نوع عسل که از اصلی ترین عوامل می باشند. مثلا در مورد نوع عسل می توان گفت که اکثر افراد فقط عسل را یک نوع می بینند، اما عسل ها بر اساس بو، مزه و رایحه متفاوت اند. این موضوع بر قیمت عسل چهل گیاه نیز تاثیر گذار است.

بسته بندی عسل هم، همواره یکی دیگر از پارامترهایی است که قیمت را افزایش یا کاهش می دهد. به طور کلی می توان گفت که عسل در ظروف شیشه ای، پلاستیکی یا فلزی نگه داری می شود. و بهترین نوع آن پلاستیکی با جنس و کیفیت خوب است.

در صورتی که شما به دنبال ارزان ترین عسل چهل گیاه باشید و یا بخواهید قیمت عسل چهل گیاه را به دست آورید می توانید با مراجعه به فروشگاه ها و مراکز مختلف اینترنتی با فهرستی از انواع قیمت گذاری ها آشنا شده، و به مقایسه کیفیت برندهای مختلف این محصول با هم بپردازید. بدیهی است عسل چهل گیاه ارزان که کیفیت خوب و قابل قبولی را نیز داراست در این مراکز به فروش می رسد.

فروش کیلویی عسل چهل گیاه اصل

فروش کیلویی عسل چهل گیاه اصلبرخی سایت ها و فروشگاه های آنلاین ، فروش کیلویی عسل چهل گیاه را با توجه به نیازهای بازار در دستور کار خود قرار داده اند. با مراجعه به این وب سایت ها شما می توانید با انواع بسته بندی های چند کیلویی ( 1 تا 3 کیلویی و در برخی موارد حتی 28 کیلویی ) عسل چل گیاه عسل آشنا شده، و قیمت های آن ها را مورد ارزیابی دقیق و کارشناسی قرار دهید.

همچنین با مقایسه بسته بندی های مختلف می توانید محصول مطلوب خود را انتخاب کنید. هر چقدر عسل گرما ندیده تر باشد می توان گفت که سالم تر است. اکثر فروشندگان بهترین عسل طبیعی را از طریق ارتباط با زنبور داران مطمئن و معتمد و بعد از آزمایش های تخصصی در بسته بندی های کیلویی به خریداران خویش عرضه می کنند.

حراجی عسل چهل گیاه در کشور

حراجی عسل چهل گیاه در کشورگشت و گذار در حراجی ها می تواند برای همه اعضای خانواده دلچسب باشد. مخصوصا اگر با حراجی عسل چهل گیاه مواجه باشیم. مراکز مختلفی در بازارها هستند که به امر حراجی عسل می پردازند.

همچنین حراج اینترنتی این محصول نیز منجر به جذب خریداران زیادی گشته است. از عسل های تک گیاه می توان عسل آویشن، عسل گون، کنار و … را نام برد.در حراجی های عسل انواع عسل ها به نمایش و فروش می رسند.

اطلاعیه ی برگزاری نمایشگاه های عسل در سطح شهر پخش می شود، تا همه شانس شرکت در این محافل را داشته باشد.