عسل چهل گیاه گرده دار، عسلی است که از شهد چهل گیاه مختلف ساخته می شود و علاوه بر آن دارای گرده گیاهان نیز است. گرده گیاهان که توسط زنبوران عسل خورده می شود و در خانه های کندو عسل تزریق می شود دارای خواص بسیار زیادی بوده و دارای اثرات درمانی بسیار مفیدی برای بیماری های مختلف است. فروش این محصول بسیار مفید در سراسر کشور صورت می گیرد. به دلیل تقاضای بسیار زیاد مردم در سراسر کشور فروش عمده این محصولات در کشور بسیار زیاد بوده و دارای قیمت هایی بسیار رقابتی می باشد.

فروش عمده عسل چهل گیاه گرده دار در کشور

فروش عسل چهل گیاه در کشور نیز همانند دیگر محصولات به روش های مختلف خرده فروشی و یا عمده فروشی صورت می گیرد. معمولاً این عسل در مناطق مختلفی تولید می شود که رنگ عسل در هر منطقه متفاوت بوده و با شهد گیاهان متفاوتی تولید می شود.

مثلاً رنگ عسل چهل گیاه خوانسار با عسل تولید شده در اردبیل متفاوت است. یکی از مناطقی که در زمینه تولید این نوع عسل بسیار فعال است استان خوزستان می باشد. فروش عمده این محصول در استان خوزستان به دلیل خریداران زیادی که دارد بسیار رونق یافته و حتی به شهر های دیگر فرستاده می شود.

در مناطقی از استان خوزستان که پوشش گیاهی مختلفی دارد و نمی توان پوشش گیاهی خاصی برای آن در نظر گرفت معمولاً عسل تولید شده را عسل چهل گیاه می گویند و زمانی که گرده نیز در آن موجود باشد عسل چهل گیاه گرده دار گفته می شود.

فروش عمده این محصول همچنین در شهر های اردبیل و خوانسار نیز رونق فراوانی دارد و به صورت های مختلف آنلاین و غیر آنلاین انجام می شود.

صادرات عسل چهل گیاه گرده دار

یکی از شاخه های تجارت عسل و صادرات آن به کشورهای دیگر عسل چهل گیاه دارای گرده است. این محصول گران بها و پر خاصیت در مناطق مختلف کشور ایران به صورت عسل خام تصفیه نشده تولید می شود و به صورت عمده به کشور های مختلف دنیا صادر می شود.

صادرات این نوع عسل به صورت های مختلفی مانند صادرات فله ای و همچنین در بسته بندی های شرکت های مختلف صورت می گیرد.

عسلی که در ایران تولید می شود یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین عسل های دنیا می باشد. صادرات این نوع عسل بیشتر در فصل بهار صورت می گیرد زیرا تولید این عسل به گیاهان مختلفی نیاز دارد که در بهار تنوع گل های در دسترس زنبورها برای تولید این نوع عسل بیشتر است و شرایط مناسبی را برای تولید این نوع عسل فراهم می کند.

مناطقی در کشور ایران که بیشترین صادرات را به کشور های همسایه و حتی کشور های اروپایی دارند شامل مناطق زیر اند:

  • اردبیل
  • کردستان
  • لرستان
  • مازندران
  • گلستان
  • همدان

صادرات انواع عسل به خصوص عسل های چهل گیاه دارای گرده ایران به کشورهایی مانند عراق، کویت، ترکیه و روسیه جزو بهترین فرصت های صادراتی ایران قلمداد می شود.

مزیت های استفاده از عسل چهل گیاه

مزیت های استفاده از عسل چهل گیاهعسل یک ماده بسیار مغذی بوده و حتی می توان آن را غذای کاملی که استفاده از آن دارای مزیت های مفیدی است. انواع عسل از نوشیدن شهد گیاهان مختلف توسط زنبوران بدست می آید.

خواص عسل ها تا حدودی بستگی به نوع گیاهی دارد که شهد آن برای تولید عسل استفاده شده است. شاید تا کنون این سوال برای شما پیش آمده باشد که بهترین عسل از چه گیاهی است.

درواقع بهترین و مغذی ترین عسل، عسلی است که شهد گیاهان مختلف زیادی در ترکیب آن وجود داشته باشد و علاوه بر شهد گیاهان دارای گرده گیاهان نیز باشد عسل چهل گیاه دارای گرده چنین عسلی بوده و دارای خواص فوق العاده و بی نظیری خواهد بود.

عسل چهل گیاه یک نوع عسل طبیعی بوده که از گل گیاهان متعددی حاصل می شود به همین دلیل این عسل ترکیبی از خواص دارویی چندین نوع عسل را باهم دارد.

طعم و رنگ این عسل بر حسب گیاهانی که زنبورعسل روی آنها پریده و شهد گرده های آنها را جمع آوری کرده است متفاوت می باشد ولی همه عسل های چهل گیاه دارای خواص درمانی بی نظیری است.

برخی از بهترین مزایا و خاصیت های عسل چهل گیاه در زیر آورده شده است:

  • این عسل با داشتن آنزیم های مختلف به هضم غذا کمک می کند
  • ضد ورم و عفونت های روده ای است
  • ضد یبوست است
  • بهبود دهنده تب
  • ضد اسهال
  • بهبود سنگ کلیه و مثانه
  • تقویت کننده اعصاب
  • مفید برای میگرن
  • جلوگیری از پوکی استخوان
  • ضد نفخ
  • تصفیه کننده خون و کبد
  • بهبود کم خوابی و بی اشتهایی

تفاوت انواع عسل در چیست؟

تفاوت انواع عسل در چیست؟تفاوت انواع مختلف عسل در چیست؟ عسل ها بر اساس اینکه از شهد کدام گیاه تشکیل شده، در کدام فصل تولید شده، رنگ عسل، چندگل یا تگ گل بودن آن و منطقه تولیدی به انواع مختلف و بسیار زیادی تقسیم بندی می شوند.

در اینجا برخی از انواع عسل ها را با توجه به گیاهی که از آن تولید شده اند نام می بریم.

گیاهان مختلفی وجود دارند که زنبوران عسل از شهد آن ها برای تولید عسل استفاده می کنند مهمترین گیاهانی که تولید انواع مختلفی از عسل می کنند و همچنین عسل تولیدی از آن ها در زیر آورده شده است.

  • عسل کنار: این نوع عسل از شهد گیاه کنار تولید می شود و خواص بی نظیری دارد. خاصیت عسل کنار شامل تقویت بدن، مسهل صفرا، کاهش حرارت بدن، بهبود حافظه، بهبود رشد
  • عسل گون: این عسل از شهد گیاه گون تولید شده است. شاید می پرسید خواص عسل گون چیست، باید بدانید که عسل گون یک انرژی زا و تقویت کننده حافظه است و همچنین برای کم خونی بسیار مفید می باشد.
  • عسل کتیرا: عسل کتیرا از یکی از گونه های معروف گون تولید می شود که گیاه کتیرا نامیده می شود. این نوع عسل نیز تقویت کننده حافظه و معده می باشد.
  • عسل رازیانه: رازیانه گیاهی خوش عطر بوده و از آن جهت درمان تنبلی تخمدان، تسکین درد قاعدگی، کاهش فشارخون و کلسترول و… استفاده زیادی می شود. عسل این گیاه نیز دارای همین خواص است.
  • عسل آویشن: در ترکیب این عسل بیشتر شهد گیاه آویشن دیده می شود و از خواص عسل آویشن می توان به بهبود درد های شکمی، درمان دیابت بی مزه، بهبود سرفه و گلودرد و… اشاره کرد.
  •  عسل کوهستان: این عسل از شهد گیاه زولنگ می باشد. از خواص عسل کوهستان می توان به باز کردن عروق قلبی، درمان بیماری های گوارشی، درمان عفونت مجاری ادراری اشاره داشت.

تفاوت عسل گون و کنار در گیاه و منطقه تولیدی آن ها و نیز طبع متفاوت آن ها است عسل گون در مناطق استوایی و کوهستانی تولید می شود در حالیکه درختان کنار و عسل کنار معمولاً متعلق به پوشش گیاهی جنوب کشور است.

با این حال اگر می خواهید بدانید عسل کنار بهتر است یا گون با توجه به خواص متفاوت این دو محصول که پیش تر ذکر شد و خاصیتی که شما از عسل مصرفی انتظار دارید و همچنین مزاج خود می توانید انتخاب مناسب تری داشته باشید، مثلاً برای افراد گرم مزاج عسل گون بهتر است.

عسل چهل گیاه گرده دار چیست؟

عسل چهل گیاه گرده دار چیست؟عسل های چهل گیاه گرده دار چیست؟ برای شناخت این عسل ابتدا باید بدانید منظور از چهل گیاه چیست، عسل چهل گیاه ممکن است واقعا از شهد چهل گیاه تولید نشده باشد بلکه در واقع عسل چهل گیاه عسلی است که در ترکیب آن شهد انواع و اقسام گیاهان مختلفی وجود داشته باشد و الزامی وجود ندارد که دقیقا از چهل گیاه تولیده شده باشد.

در مناطقی که پوشش گیاهی مناسبی برای تولید عسل چهل گیاه وجود ندارد زنبورداران شرایطی را فراهم می کنند تا زنبوران بتوانند از شهد انواع زیاد گیاهان  استفاده کرده و عسل چهل گیاه را تولید کنند.

علاوه بر شهد گیاهان، گرده گیاهان نیز دارای خواص بی نظیر زیادی می باشد گرده گل ها نیز توسط زنبوران حمل شده و در خانه های کندوی عسل ذخیره می شود. عسل گرده دار دارای خواصی بسیار بیشتر و مفید تری نسبت به دیگر انواع عسل ها بوده و برای بهبود بیماری های مختلفی به کار می رود.

عسل چند گیاه نیز از شهد دو یا چند گیاه متعدد حاصل شده است. افراد بسیاری تصور می کنند که همه انواع عسل طبیعی گرم دارند و بنابراین برای افراد گرم مزاج توصیه نمی شود، اما لازم است بدانید که طبع انواع مختلف عسل بستگی به طبیعت گرم یا سرد گیاهی دارد که شهد آن در عسل وجود دارد. بر همین اساس عسل هایی مانند عسل آویشن، گون، رازیانه، طبیعتی گرم داشته و عسل های کنار طبیعتی سرد دارند در حالیکه طبع عسل چندگیاه و طبع عسل چهل گیاه چون از گیاهان متفاوتی تولید شده اند معمولاً معتدل اند و برای همه افراد مناسبند.

مراکز خرید و فروش عسل چهل گیاه گرده دار در تهران

مراکز خرید و فروش عسل چهل گیاه گرده دار در تهرانمراکز فروش عسلی به نام چهل گیاه گرده دار در تهران به عنوان یک مرکز اصلی برای خرید عسل به شمار می آید. همانطور که می دانید متاسفانه در بازار ایران محصولات تقلبی بسیار زیادی وجود دارد.

عسل نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیدا کردن و خرید عسل طبیعی و اصل معمولاً مهمترین دغدغه خریداران و حتی فروشندگان عسل در بازار است. عسل طبیعی عسلی است که زنبوران برای تولید آن فقط از شهد و گرده گیاهان استفاده کرده باشند و هیچ گونه ماده اضافی برای تولید عسل استفاده نشده باشد.

برای پیدا کردن و خرید عسل طبیعی باید ابتدا مراکز خرید و فروش معتبری که سال ها در زمینه خرید و فروش عسل طبیعی فعالیت کرده و امتحان خود را پس داده اند را در شهر خود شناسایی کنید.

در شهر تهران مراکز خرید و فروش عسل این نوع از عسل در سراسر تهران وجود دارند که امکان خرید عسل طبیعی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را به روش های گوناگون آنلاین و غیر آنلاین فراهم کرده اند. حتی برخی از این مراکز در صورت عدم رضایت مشتری وجه پرداختی مشتری را کاملاً به او باز می گردانند. پیک رایگان نیز در بعضی مراکز امکان خرید برای مشتریانی که فرصت حضور در مکان فروشگاه را ندارند فراهم آورده است.

بازرگانی فروش عسل چهل گیاه گرده دار

بازرگانی فروش عسل چهل گیاه گرده داربازرگانی فروش انواع عسل مخصوصاً عسل های چهل گیاه گرده دار طی سال های اخیر روندی رو به رشد داشته و سبب شده تا تاجران بسیاری وارد این حوزه پر سود بشوند.

فروش عسل های چهل گیاه گرده دار طبیعی با بهترین کیفیت و نیز با بسته بندی های بسیار مرغوب در سراسر ایران انجام می شود و حتی به کشور های دیگر دنیا مانند چین، امارات، کشور های اروپایی، صادر شده و سبب ارز آوری برای کشور می شود.

تولید کنندگان عسل باید به این نکته توجه داشته باشند که همواره باید در بالا بردن کیفیت عسل تولیدی بسیار بکوشند زیرا عسلی ارزش صادرات دارد که با بهترین کیفیت تولید شده و در حقیقت عسل طبیعی و اصل باشد، تولید عسل های نامرغوب و بی کیفیت راه تجارت عسل را خواهد بست و این فرصت سود آور را از دست خواهیم داد.

تهیه عسل چهل گیاه گرده دار به قیمت درب کارخانه

تهیه عسل چهل گیاه گرده دار به قیمت درب کارخانهعسل چهل گیاه به انواع روش ها در سراسر کشور تهیه و در بازار عرضه می شود. مشتریان علاوه بر توجه به کیفیت محصول به قیمت عسل نیز توجه بسیاری دارند.

یک راه مناسب برای خرید عسل چهل گیاه ارزان ولی با کیفیت بالا خرید عسل به قیمت درب کارخانه است. برخی از شرکت های فعال در زمینه فروش عسل طبیعی، عسل طبیعی گرده دار را مستقیماً از زنبورداران خریداری کرده و به دست مشتریان می رسانند.

این گونه شرکت ها با حذف واسطه ها ارزان ترین عسل چهل گیاه طبیعی را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهند تا رضایت مشتریان را جلب کرده و از همین طریق کسب و کار خود را رونق بیشتری بدهند. همانطور که گفته شد قیمت عسل چهل گیاه علاوه بر کیفیت آن به روش عرضه آن نیز وابسته است در فروش مستقیم، محصولات با کیفیتی مرغوب و قیمت مناسب به دست مشتریان می رسد.

تولید عسل چهل گیاه گرده دار در رنگ های مختلف

می دانید که عسل از شهد گیاهان مختلفی تولید می شود و رنگ عسل ها به نوع گیاهی که زنبوران برای تولید عسل از آن شهد گیری کرده اند و نیز پوشش گیاهی منطقه و شرایط آب و هوایی آن بستگی دارد. حتی یک گیاه خاص می تواند در فصول مختلف گل های متفاوت با شهد های متفاوتی تولید کند و بنابراین رنگ عسل علاوه بر نوع گیاه به فصلی که عسل در آن فصل تولید شده نیز وابسته است.

عسل های چهل گیاه نیز چون از گیاهان مختلفی تولید شده اند دارای رنگ های بسیار متفاوتی است.

سریع ترین راه خرید عسل چهل گیاه گرده دار

سریع ترین راه خرید عسل چهل گیاه گرده دارخرید عسل چهل گیاه نیز مانند مانند دیگر محصولات به روش های مختلفی انجام می شود. یکی از سریع ترین راه های خرید عسل گرده دار خرید از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی است.

از مزایای خرید اینترنتی می توان به کاهش هزینه های رفت و آمد و صرفه جویی در وقت اشاره داشت. همچنین در بیشتر موارد قیمت محصولات در فروشگاه های اینترنتی به صرفه تر بوده و با حذف واسطه ها بهترین عسل ها را در مناسب ترین قیمت ممکن به مشتریان عرضه می کنند.

لیست شرکت های پخش کننده عسل چهل گیاه گرده دار

لیست شرکت های پخش کننده عسل چهل گیاه گرده دارلیست شرکت های پخش کننده معتبر و شناخته شده ای در زمینه پخش عسل چهل گیاه فعالیت دارند یکی از شناخته شده ترین شرکت ها که عسل چهل گیاه گرده دار را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می کند شرکت عسل گلرنگ است.

قیمت عسل گلرنگ بسته به نوع عسل و کیفیت آن متفاوت است. در بازار عسل ایران برند ها و شرکت های بسیاری فعالیت دارند اما برای خرید عسل طبیعی اصل لازم است از برند های معتبر خرید کنید. یکی دیگر از شرکت هایی که فروش انواع عسل را به صورت های مختلفی انجام می دهد شرکت ایران عسل است.

شرکت ایران عسل بره موم را به صورت کپسول های بره موم آماده، ارائه می دهد. کارشناسان این شرکت دوز مصرفی این کپسول را متناسب با نیاز هر فرد ارائه می دهند.

فروش کیلویی عسل چهل گیاه گرده دار در کشور

فروش کیلویی عسل چهل گیاه گرده دار در کشورفروش این نوع عسل گرده دار در کشور به صورت عمده یا خرده و نیز فله ای یا در بسته بندی های متفاوت شرکت های مختلف انجام می شود. فروش کیلویی عسل چهل گیاه برای آن دسته از مشتریانی که عسل را در برنامه غذایی خود جای داده اند بسیار مناسب و به صرفه تر است.