خرید ژل رویال اصل در فروشگاه ها و سایت های مختلفی وجود دارد. بعضی از مراکز هستند که ژل رویال را به صورت اینترنتی خرید و فروش می نمایند.

خرید اینترتنی ژل سلطنتی

ژل رویال اصل

این را می دانیم که در بازار ژل رویال تقلبی بسیاری وجود دارد. برخی از افراد سود جو هستند که اقدام به ساخت و عرضه ژل رویال تقلبی در بازار نموده اند. این ژل های تقلبی علاوه بر نداشتن خواص دارویی برای بدن و سلامتی افراد بسیار مضر است. معمولاً ژل رویال تقلبی از کشور های چین و خارج وارد کشور می شود. ژل رویال اصل دارای خاصیت بسیار فراوانی برای بدن است. در مطالب قبلی به مصرف استفاده ژل رویال برای پوست و جوان سازی پوست توضیحات بسیاری داده شد.

خرید ژل رویال ایرانی

تولید ژل رویال

ژل رویال ماده ای شیری رنگ با حالتی ژلاتینی، بویی تند و طعمی ترش است. این ماده یکی از دارویی ترین و کم یاب ترین و مهم ترین محصولات زنبور عسل به شمار میرود. سالانه مقداد محدودی ژل رویال از کندو ها تولید میشود. تولید محدود ژل رویال و خواص دارویی شگفت انگیزی که دارد باعث شده تا قیمت آن از سایر فرآورده های زنبور عسل بیشتر باشد.

ژل رویال در طب سنتی و طب اسلامی برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار میگیرد. هر چه رنگ ژل رویال روشن تر باشد ژل رویال تازه تر است. تولید ژل رویال پس از تخم گذاری ملکه زنبور های عسل در خانه های کندو صورت میگیرد. برداشت کنندگان ژل رویال باید آن را قبل ازینکه توسط لارو های زنبور عسل مصرف شود برداشت کنند.

برای برداشت ژل رویال نیاز به تخصص و ابزار و تجربه کافی است. برای اختصاصی کردن و راحت کردن فرآیند برداشت ژل رویال، زنبور داران به کمک وسیله ای به نام شبکه مانع ملکه، عبور ملکه را در کندو محدود میکنند و از تخم گذاری پراکنده ملکه در خانه های کندو جلوگیری میکنند. بدین شکل ژل رویال تنها در خانه های مشخص شده تولید و سپس برداشت میشود.

تولید کنندگان ژل رویال زنبور های پرستار کندو هستند. این زنبور ها در قسمت سر خود دارای غده هایی هستند که ژل رویال تولید میکنند. این غده ها با گذشت زمان تحلیل میروند و دیگر قادر به ترشح ژل رویال نیستند. ژل رویال با غذای ملکه و شیر زنبور عسل معروف است. لارو های زنبور عسل پس از تولد تا سه روز اول زندگیشان از ژل رویال تغذیه میکنند. لارو ملکه تا پیان عمر خود از این ماده تغذیه میکند. ژل رویال حاوی تمام مواد مغذی برای رشد لارو های زنبور عسل و ملکه است. به همین دلیل به آن غذای ملکه یا شیر زنبور عسل گفته میشود.

 

فواید و خواص ژل رویال

ژل رویال به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. این ماده برای بیماران آلزایمری مفید است زیرا از مغز محافظت کرده و حافظه را تقویت میکند. ژل رویال باعث درمان ناباروری در مردان میشود. این ماده حاوی پروبیوتیک های طبیعی است. ژل رویال به درمان زخم ها کمک میکند.

مصرف ژل رویال باعث افزایش طول عمر میشود. این ماده بیماری های عصبی را درمان میکند. کاهش کلسترول خون یکی دیگر از خواص ژل رویال است. مصرف ژل رویال با افزایش تعداد گلبول های قرمز خون باعث درمان کمخونی میشود. ژل رویال به بهبود سلامت روان کمک میکند. کاهش اثرات ناشی از شیمی درمانی و سرطان یکی دیگر از خواص ژل رویال است.

خرید اینترنتی ژل رویال

خرید ژل رویال

در کشور عزیزمان ایران مراکز بسیار معتبری وجود دارد که می توان این محصول را به صورت اصل و طبیعی ار آنجا تهیه نمود. این مراکز فرآورده های زنبور عسل را به صورت اینترنتی به خریداران عرضه می کنند. ارسال محصولات اینترنتی در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور امکان پذیر است. با همکاران ما در ارتباط باشید.